וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו: חוזהו של דביס מאנג'ה הוארך בשנתיים

מאמנו של זהבי זכה באמון של זאמפריני לפני המפגש עם בולוניה (19:00, 5): "זה לא יגרום לי לשנות את הגישה כלפי השחקנים"

עוד מוקדם להעריך האם ערן זהבי השתלב בפאלרמו, אבל בזמן שהוא ממשיך לעשות את צעדיו הראשונים בקבוצה הסיציליאנית, הנהלת הקבוצה הודיעה היום (שבת) כי חוזהו של מאמנו דביס מאנג'ה, שהגיע במהלך העונה, הוארך בשנתיים.

מאנג'ה, שמונה באופן לא צפוי במקומו של סטפאנו פיולי, כבר זכה למחמאות מצידו של מאוריציו זאמפריני מאז שמונה לתפקיד, וכעת קיבל את האמון שהיה זקוק לו. עוד לפני המשחק הערב של פאלרמו נגד בולוניה (19:00, שידור ישיר בספורט 5), נמסר על ידי הנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו.

"הארכת החוזה גורמת לי לגאווה רבה, וזה אומר שהמועדון מאמין בי ושמח ממה שעשיתי עד עכשיו", מסר מאנג'ה. הבשורות הללו מגיעות בדיוק בשבוע שבו המנהל המקצועי של הקבוצה שון סוגליאנו התפטר בעקבות חילוקי דעות עם זאמפריני.

"אני מרגיש עצוב ששון סוגליאניו התפטר", סיפר מאנג'ה. "הוא היה אחד האנשים שהביא אותי לקבוצה והאמין בי לאורך כל הדרך. לא ידעתי שהמצב שלו כל כך מסובך". לקראת הקרב שלו מול מאמן בולוניה פיולי, אותו הוא החליף בתפקיד, הוסיף: "אנחנו פוגשים קבוצה בעלת מוטיבציה רבה ואנחנו צריכם להיזהר מאוד. יש לי בטחון, כמו שלסגל יש אמונה בי. חידוש החוזה לא יגרום לי לשנות את הגישה שלי כלפי השחקנים".

פאלרמו וערן זהבי פוגשים את בולוניה
כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully