וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:3 למנצ'סטר סיטי על קווינס פארק ריינג'רס

יאיה טורה העניק למוליכת הטבלה ניצחון חוץ קשה. יונייטד גברה על סנדרלנד 0:1. נצחונות גם לצ'לסי, ארסנל וניוקאסל

סוף השבוע האנגלי בפרמיירליג עמד בסימן אלכס פרגוסון שחוגג 25 שנה על הקווים במנצ'סטר יונייטד. הקהל באולד טראפורד כיבד את הסקוטי במשחק הבית מול סנדרלנד, וההנהלה גם הודיעה שהיציע הצפוני ייקרא על שמו ושפסל שלו יוצב מחוץ לאצטדיון. על כר הדשא יונייטד הסתפקה ב-0:1 קטן ששומר אותה קרובה למנצ'סטר סיטי. היריבה העירונית עשתה גם היא את שלה, לא התחשבה בחגיגות של סר אלכס וגברה על קווינס פארק ריינג'רס 2:3 כדי לשמור על הסטאטוס-קוו בצמרת כמו שהיה.

גם שאר הגדולות בפרמיירליג שיחקו היום. צ'לסי ניצחה באיווד פארק של בלקבורן 0:1 וארסנל המשיכה לדהור, הפעם עם 0:3 קליל על ווסט ברומיץ'. ליברפול הבינונית הסתפקה ב-0:0 נגד סוונסי הצנועה. מי שאמנם לא נחשבת ל"גדולה" היא ניוקאסל, אבל ניצחון שלה 1:2 קבע שהיא ממשיכה לדבוק במקום השלישי.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. Jon Super, AP
מגיע לו. פרגוסון/AP, Jon Super

בלקבורן - צ'לסי 1:0

צ'לסי הציגה יכולת מאוד מאכזבת לאחרונה, התרחקה מהפסגה וגם סיימה ב-1:1 בלבד נגד גנק בליגת האלופות, אבל היום קיבלה זריקת עידוד קטנה בזכות ניצחון דחוק על היריבה המדורגת מתחת לקו האדום. פרנק למפארד נגח פנימה אחרי הגבהה של ברניסלב איבנוביץ' בדקה ה-51 ואולי הוציא את הבלוז לדרך חדשה.

ארסנל - ווסט ברומיץ' 0:3

ארסנל המשיכה להשכיח גם היום את פתיחת העונה הנוראית שלה והגיעה לנ"צ יפה: ניצחון 400 בפרמיירליג. רובין ואן פרסי שחזר להרכב אחרי מנוחה של 61 דקות בליגת האלופות, המשיך להפציץ והשער שלו בדקה ה-22 היה השער השמיני שלו בארבעת משחקי הליגה האחרונים. תומאס ורמאלן הכפיל בדקה ה-39 כדי לקרב את התותחנים להבטחת הניצחון ו-ואן פרסי לבש את תחפושת המבשל כשסידר למיקל ארטטה את השלישי בדקה ה-74. יוסי בניון נכנס במקום ז'רביניו בדקה ה-72.

ליברפול - סוונסי 0:0

המייטי רדז אמנם למדו בשבוע החולף שהם ייאלצו להסתדר ללא סטיבן ג'רארד ששוב נפצע, אבל גם זה לא תירוץ לעוד איבוד נקודות ביתי נקד קבוצה חלשה בהרבה על הנייר. אנדי קארול בעט למשקוף מקרוב במחצית הראשונה, לואיס סוארס, צ'רלי אדם וסטיוארט דאונינג ניסו ולא הצליחו בשנייה ובסיום נקודה בלבד לקני דלגליש ושחקניו.

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:1

עם כל הכבוד למשחק ולכך שמנצ'סטר יונייטד הייתה חייבת שלוש נקודות כדי לשמור על פער נקודות סביר ממנצ'סטר סיטי, המשחק היום היה החגיגה של אלכס פרגוסון, שיציין מחר 25 שנה למינויו למנג'ר הקבוצה. האוהדים תלו שלטים לכבודו, אולד טראפורד קושט מבפנים ומבחוץ בכרזות שמציינות את הארוע והנהלת הקבוצה הודיעה שפסל שלו יוצב מחוץ לאצטדיון ושהיציע הצפוני יקרא על שמו.

אחר כך כולם התפנו גם למשחק ובו יונייטד לא הבריקה, אבל עלתה ליתרון בתוספת הזמן משער עצמי של אקס הקבוצה ווס בראון, שנגח כדור קרן של נאני דווקא לרשת של קבוצתו. זה גם התברר כשער היחיד במשחק, כשבמחצית השנייה יונייטד מחמיצה כמה הזדמנויות נהדרות, אבל גם ניצלת מספיגת שער שוויון.

בסופו של יום זה לא היה קל, אבל יונייטד רשמה משחק 19 ברציפות נגד סנדרלנד ללא הפסד והיא ממשיכה בהתאוששות שלה מאותה תבוסה מפורסמת למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ק.פ.ר - מנצ'סטר סיטי 3:2

הקבוצה הלוהטת של רוברטו מאנצ'יני ידעה שממש, אבל ממש לא מצפים לה חיים קלים בלופטוס רואד, האצטדיון בו ניצחה לאחרונה בפברואר 1996, מול העולה החדשה שכבר גברה מוקדם יותר העונה על צ'לסי. ואכן, סיטי נאלצה לעבור את 90 הדקות הקשות ביותר שלה בשבועות האחרונים לפני שחגגה שלוש נקודות יקרות שפתחו מחדש את הפער בינה ובין היריבה העירונית המושבעת לחמש נקודות.

המנג'ר האיטלקי ביצע מספר שינויים מההרכב שפתח מול ויאריאל באמצע השבוע, כאשר אדין דז'קו וסרחיו אגוארו פתחו בצוותא בחוד ומריו באלוטלי ירד לספסל. אלא שהפתיחה היתה כל כולה של המארחת, שעלתה ליתרון מדהים בדקה ה-28 כשג'יי בות'רויד נגח כדור חופשי וקבע 0:1. סיטי מצאה את השוויון בדקה ה-43, כאשר כדור עומק של ג'יימס מילנר הוביל למבצע אישי של אדין דז'קו, שחדר לרחבה, הכניע את פטריק קני וקבע 1:1.

המחצית השניה היתה הרבה יותר אטרקטיבית ומשוגעת. זה התחיל כשדויד סילבה ניצל את כדור הרוחב של דז'קו בצורה מושלמת, ובעט שטוח מתוך הרחבה כדי להשלים את המהפך. קווינס פארק לא ויתרה והשוותה ל-2:2 בדקה ה-69, הפעם מראשו של היידר הלגוסון, ספק מעמדת נבדל, אך המילה האחרונה היתה שייכת ליאיה טורה, שאמר ערב המשחק ש"המנטליות שלנו פנטסטית" והוכיח זאת בדקה ה-74, עם נגיחה מקרוב שהעניקה לסיטיזנס 2:3 יקר וקבעה את תוצאת המשחק. בשבוע הבא מוליכת הטבלה פוגשת את הפתעת העונה עד כה - ניוקאסל. יהיה חם.

ניוקאסל - אברטון 1:2

המגפאייז המשיכו בפתיחת העונה החלומית שלהם ועלו למקום השני לשעתיים עד המשחק של מנצ'סטר יונייטד. ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-12. דני סימפסון קיבל את הכדור חופשי בצד ימין, העביר כדור רוחב לתוך הרחבה וג'וני הייטינחה שלח רגל שמאלית ארוכה וכבש שער עצמי. בדקה ה-28 זה כבר 0:2 אחרי שריאן טיילור קיבל כדור חוזר מההגנה של המרסיסיידרז ובעט מהאוויר כדור קשתי וחזק, שפגע במשקוף ונעצר ברשת. ג'ק רודוול אמנם צימק בתוספת הזמן של המחצית בנגיחה אחרי כדור קרן של רויסטון דרנתה, אבל יותר מזה אברטון לא הצליחה להתקרב.

אסטון וילה - נוריץ' 2:3
לאסטון וילה: דארן בנט (30, 62), גבי אגבונלהור (48). לנוריץ': אנתוני פיקלינגטון (25), סטיב מוריסון (77)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully