וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את ק.פ.ר 1:3

צמד של גארת' בייל (20, 72) ושער נוסף של רפאל ואן דר וארט (33), העלו את התרנגולים למקום הרביעי. בות'רויד (62) צימק

אחרי שבשבוע שעבר סיפקה את ההפתעה הגדולה של הפרמיירליג וניצחה את צ'לסי, ק.פ.ר הגיעה הערב (ראשון) לוויט הארט ליין לדרבי לונדוני שני ברציפות מול טוטנהאם, שהפעם הסתיים בהפסד 3:1. את השער הראשון כבש גארת' בייל כבר בדקה ה-20, אחרי התקפה נהדרת של טוטנהאם. עמנואל אדבאיור הוריד מהאוויר ומסר אותו לרפאל ואן דר וארט, שהמשיך במסירה לבייל. למרות שני שחקנים שנעו לעברו, הוולשי בעט חזק ושטוח לפינה השמאלית של השער.

13 דקות מאוחר יותר, בתום התקפה נוספת של המארחת, בעט לדלי קינג מרחוק, כדור שניתז מרגלו של אחד משחקני ההגנה של הריינג'רס, הגיע לוואן דר וארט שלא התקשה להבקיע מול פדי קני. אבל ק.פ.ר לא נכנעה, ובדקה ה-61 הצליחה לצמק: כדור קרן הגיע להיידר הלגוסון שהגביה פנימה, וג'יי בות'רויד נגח מקרוב אל הרשת.

טוטנהאם לא התכוונה לוותר על שלוש הנקודות, ובדקה ה-72 היא חזרה ליתרון של שני שערים. חילופי מסירות נאים בין בייל לארון לנון, ובסופו של דבר היה זה בייל שבעט מקצה הרחבה פנימה. טוטנהאם עקפה את ליברפול ועלתה למקום הרביעי, אך היא עדיין עם משחק חסר. אחרי המשחק תתחיל הקבוצה להתכונן לנסיעה לרוסיה, שם תתמודד מול רובין קאזאן וביבראס נאתכו במסגרת הליגה האירופית. ק.פ.ר לעומת זאת, נשארת במקום ה-12, ובמחזור הבא מצפה לה משוכה קשה בדמות המוליכה מנצ'סטר סיטי.

ארסנל ניצחה את צ'לסי 3:5, סיטי המשיכה ברצף ויונייטד יצאה מהמשבר

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully