וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוסאסונה עצרה את הסינדרלה לבנטה

הפתעת העונה חוותה הפסד ראשון, 2:0 בפמפלונה. מלאגה ניצחה את אפסניול, אתלטיקו התאוששה עם 1:3 על סראגוסה

האם זהו סוף סיפור הסינדרלה של לבנטה? אחרי ריצה של שבעה ניצחונות רצופים נעצרה הערב (ראשון) הקבוצה הקטנה בפמפלונה, שם הפסידה 2:0 לאוסאסונה ונוצחה לראשונה העונה. התוצאה הזו שירתה את ריאל מדריד, מולה החלה לבנטה את הרצף המרשים, כשהבלאנקוס יסיימו את המחזור בראש הטבלה בעקבות ניצחונם בשבת. אתלטיקו מדריד התאוששה עם 1:3 על סראגוסה, כשבמשחק מוקדם נפרדו ספורטינג חיחון ואתלטיק בילבאו ב-1:1. את הלילה סגרה מלאגה, שהשיגה 1:2 ביתי על אספניול.

אוסאסונה - לבנטה 0:2

מוליכת הטבלה המפתיעה ערב המחזור נחלה הפסד ראשון העונה וגם איבדה את הפסגה. שחקני לבנטה ידעו שהסנסציה שלהם תיעצר מתישהו, אבל קיוו להאריך את החלום מול אוסאסונה שניצחה רק פעמיים העונה. המארחים פתחו טוב יותר והשיגו את השערים שלהם על סף סיום המחצית. אלברו סחודו כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-40 ונינו הכפיל בחלוף ארבע דקות בעקבות טעות של גוסטבו מונואה. סחודו הורחק בדקה ה-59 אחרי שאת הצהוב הראשון ספג בעקבות הורדת החולצה לאחר השער, אך לבנטה לא ממש סיכנה את שערו של אנדרס פרננדס וירדה למקום השלישי.

אתלטיקו מדריד - סראגוסה 1:3

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, במהלכם כבשה רק שני שערים, אתלטיקו מדריד קטעה את רצף הכישלונות עם ניצחון ליגה ראשון אחרי יותר מחודש. פלקאו שוב שבת מהבקעה, אבל שותפו להתקפה אדריאן סיפק את הסחורה. החלוץ הספרדי נגח מצוין לחיבורים אחרי הגבהה של ארדה טוראן בדקה ה-19, והשלים צמד בדקה ה-75. בתווך היה זה הבלם אלברו דומינגס שנגח לרשת החשופה של אקס אתלטיקו רוברטו בדקה ה-31, כשהלדר פוסטיגה רק צימק עבור סראגוסה 11 דקות לסיום.

ספורטינג חיחון - אתלטיק בילבאו 1:1

שתי קבוצות שניצחו במחזור הקודם חילקו ביניהן את הנקודות במשחק הצהריים בספרד. מרקל סוסאטה העלה את בילבאו ליתרון אחרי קרן בדקה ה-62, אבל מאטה ביליץ', הסופר-סאב של ספורטינג חיחון, ניצל עמידה רעה של גורקה איראיסוס והבקיע בבעיטה מ-25 מטרים בדקה ה-71, שש דקות לאחר שעלה כמחליף.

מלאגה - אספניול 1:2

האורחים הגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים ורצו לעלות אל המקום החמישי, אבל דווקא המארחים פתחו היטב, ועלו ליתרון כבר לאחר חמש דקות, כשרונדון מקפיץ את הקהל ביציעים. אספניול ניסתה לחזור למשחק, ורגע לפני שהשתיים ירדו אל חדרי ההלבשה, מצאה את מבוקשה, כשהסלובקי ולדימיר וייס הרים כדור מצויין אל אלברו ואסקס שנגח את השוויון. מלאגה שלטה לאורך כל המחצית השניה, והמשיכה לחפש את השער, עד שרומאריק נגע בידו ברחבה בדקה ה-72, ואפוניו שלח את הפנדל אל הרשת כדי לתת את שלוש הנקודות למארחים.

משחק נוסף:

ראסינג סנטאנדר - בטיס 0:1
לראסינג: כריסטיאן סטואני (62 בפנדל)

ריאל עלתה לפסגה, ברצלונה חגגה מול מאיורקה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully