וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 90 דקות לערן זהבי בהפסד פאלרמו

הקשר השלים לראשונה משחק מלא ב-1:0 לאודינזה שעלתה למקום השני. קליארי - לאציו 3:0, פיורנטינה - גנואה 0:1

הגדולות של איטליה שיחקו כבר ביום שבת ואחרי ההצגות של מילאן ויובנטוס וההפסד המפתיע של נאפולי, המחזור ה-10 בסרייה A הושלם ביום ראשון. במוקד משחקי הצהריים, אודינזה עלתה למקום השני לאחר ניצחון ביתי על פאלרמו וערן זהבי (השלים לראשונה העונה 90 דקות). גנואה נעצרה אחרי שלושה משחקים ללא הפסד עם 1:0 מול פיורנטינה. במשחק שסגר את המחזור, הביסה לאציו את קליארי בסרדיניה 0:3.

יובנטוס ניצחה את אינטר בדרבי ד'איטליה

ערן זהבי שחקן פאלרמו מול קוג'ו אסמואה שחקן אודינזה. GettyImages
היה קרוב לכיבוש. זהבי/GettyImages

אודינזה - פאלרמו 0:1

המגמה בפאלרמו נמשכת. אחרי ניצחון ביתי, מגיעה נפילה בחוץ. גם אחרי הביקור בפריולי, המאזן של הרוסאנרו במשחקי החוץ נותר על נקודה אחת ואפס שערי זכות. ערן זהבי שב להרכב קבוצתו ובדקה ה-22 היה קרוב מאוד לכיבוש, אבל סמיר הנדונוביץ' מתח את איבריו והדף את הבעיטה של הישראלי לקרן.

אודינזה ניצלה ריפיון בהגנת האורחים וכבשה בדקה ה-38. דושאן באסטה הגביה מימין ואנטוניו די נטאלה הבלתי נגמר המשיך מהאוויר פנימה עם לא מעט עזרה מהשוער אלכסנדרוס צורבאס. פאלרמו חיפשה שוויון אחרי הפסקה וזהבי שוב הגיע למצב טוב, אבל בעט חלש לידיים של הנדנוביץ'. מנגד, פאבלו ארמרו בעט לעמוד. שתי דקות לסיום שוב טיווח זהבי ממרחק, אבל לא מצא את המסגרת ובסיום, הזברות הקטנות עולות למקום השני עם מאזן ביתי מושלם של ארבעה ניצחונות ואפס שערי חובה.

פיורנטינה - גנואה 0:1

כל מה שפיורנטינה הייתה צריכה כדי לצאת מהמשבר הוא משחק ביתי מול גנואה, שנוצחה בפעם החמישית ברציפות בסטאדיו ארטיו פרנקי שבפירנצה. המארחים שמו קץ לרצף חמישה משחקים ללא ניצחון בזכות שער בודד של אנדראה לצארי בדקה ה-41. הקשר בן ב-28 סיים התקפה נהדרת של הויולה והכניע מקרוב את סבסטיאן פריי.

קליארי - לאציו 3:0

לאציו הגיעה מהמקום הרביעי הגיעה לסרדיניה, למשחק חוץ קשה מול קליארי. הרוסובלו ספגו עד כה שער אחד בלבד באצטדיון סנט'אליה, ועדיין לא הפסידו שם משחק. אבל את לאציו הדבר לא הרשים כלל. בדקה ה-39 העלה אותה הבוסני סנאד לוליץ' ליתרון עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. חמש דקות מאוחר יותר כבש מירוסלב קלוזה את השער השישי שלו העונה, בנגיחה אחרי הגבהה של ג'יבריל סיסה. שתי דקות לסיום, הבקיעה לאציו את השער השלישי במשחק. תומאסו רוקי נגח כדור אחרי בעיטה חופשית אל המשקוף, השתלט על הריבאונד ובעט פנימה. בעקבות הניצחון הנאה, עלתה לאציו למקום השלישי עם 18 נקודות.

משחקים נוספים

סיינה - קייבו 1:4
לסיינה: מתיאה דסטרו (25, 57), גטאנו ד'אגוסטינו (61), עמנואלה קלאיו (90). לקייבו: דווידה מוסקרדלי (75)

בולוניה - אטאלנטה 1:3
לבולוניה: מרקו די ואיו (45 בפנדל), גסטון ראמירס (48), סימונה לוריה (68). לאטאלנטה: חרמן דניס (7)

לצ'ה - נובארה 1:1
ללצ'ה: רודני סטראסר (31). לנובארה: מרקו ריגוני (44 בפנדל)

פארמה - צ'זנה 0:2
לפארמה: גבריאל פלאטה (41), אלסנדרו לוקארלי (71)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully