וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "מריו האמיתי מתגלה, זה לא אותו אחד מפעם"

שחקן מנצ'סטר סיטי, שנמצא בכושר הבקעה נהדר, מודה למאנצ'יני: "תמיד האמין בי", ומוכן לקראת בכורה באלופות

יממה לאחר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על וולבס 1:3, האידיליה ביחסים בין חלוץ הקבוצה מריו באלוטלי והמאמן רוברטו מאנ'ציני נמצאת בפריחה. באלוטלי הצעיר, 21, הילל את מאמנו האיטלקי על כך שהוא היה היחיד שהמשיך להאמין בו לאחר שכולם כבר באנגליה התייאשו ממנו.

"אני שמח עכשיו, אני מתאמן בצורה טובה ואני מרגיש טוב, ככה אני צריך להרגיש כל הזמן", אמר באלוטלי. "אני משתפר כל הזמן. מריו האמיתי מתגלה עכשיו, וזה לא אותו מריו משנה שעברה.

"עם מאנצ'יני אני מרגיש מאוד בנוח", הוסיף החלוץ האיטלקי. "אני מכיר אותו זו תקופה ארוכה והוא מנג'ר טוב. הוא מאמין בי , גם כשאף אחד אחר לא האמין בי באנגליה, הוא המשיך לעשות כן. אני רוצה לעשות משהו גדול איתו באנגליה".

האיטלקי הבינלאומי נמצא בכושר מצוין כשהבקיע חמישה שערים בששת המשחקים האחרונים של הקבוצה, כולל צמד בניצחון ההיסטורי - 1:6 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי בשבוע שעבר באולד טראפורד.

באלוטלי יעמוד לרשותו של המאמן לקראת משחקה של הקבוצה בספרד מול ויאריאל במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות. זאת לאחר שלא היה בסגל בשלושת המשחקים הראשונים כיוון שריצה עונש הרחקה זכר לכרטיס אדום שספג בעונה שעברה בליגה האירופית מול דינמו קייב.

מנצ'סטר סיטי תפגוש את ארסנל בגביע הטוטו

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully