וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את אינטר 1:2

יובנטוס יצאה מסן סירו עם ניצחון 1:2 על אינטר בדרבי ד'איטליה ושמרה על המקום הראשון. רומא - מילאן 3:2, צמד לאיברהימוביץ'

אחרי שרק ביום חמישי סיימו פאלרמו ולצ'ה במפגש ביניהן את משחקי המחזור התשיעי באיטליה (הראשון כזכור נדחה עקב שביתה), היום (שבת) פתחו הנציגות האירופיות של הסריה A את משחקי המחזור העשירי. במשחק גדול אירחה רומא של לואיס אנריקה את מילאן המתעוררת, ובזכות שני בישולים של אלברטו אקווילני לזלאטן איברהימוביץ' ניצחו הרוסונרי 2:3. קטניה הסיציליאנית שיחקה מול נאפולי אשר שוכנת בקמפניה, ולמרות פיגור מוקדם הצליחה לחזור לניצחון 1:2 ולהמשיך את העונה החלומית. במוקד המשחקים עמד כמובן הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס, הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה, לאינטר, שממוקמת עמוק עמוק בתחתית, בו ניצחה יובנטוס 1:2 בסן סירו, וחזרה למקום הראשון בטבלה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. Andrew Medichini, AP
לא מפסיק לכבוש. איברהימוביץ' חוגג צמד/AP, Andrew Medichini

רומא - מילאן 3:2

אחרי ההפסד 2:1 לגנואה ביום רביעי, ציפו ברומא לחזרתו של הבלם הברזילאי חואן, שהחליף את גבריאל היינצה החלש עד כה. 17 דקות הוא החזיק מעמד, עד שהרמה טובה של אלברטו אקווילני מצאה את הראש של זלאטן איברהימוביץ', שהעלה את הרוסונרי ליתרון 0:1. בדקה ה-28, כדור חופשי של מיראלם פיאניץ' מצא את הראש של ניקולאס בורדיסו הוותיק, שהצליח לאזן את התוצאה, אך השיוויון היה זמני, שכן כבר לאחר שתי דקות, כדור קרן של רוביניו מצא את הראש של אלסנדרו נסטה, שהחזיר את היתרון לאורחים (30).

המארחים ניסו שוב ושוב לפרוץ את הגנת מילאן, אך הכדורים פשוט לא נכנסו, בין אם בזכות ההגנה הקשוחה של הרוסונרי ובין אם מחוסר מזל. בדקה ה-66 נרשם האירוע המוזר של המשחק, כאשר קווין פרינס בואטנג, שרק לפני שבוע היה הגיבור הגדול של מילאנו עם שלושער מול לצ'ה, הוחלף, אך בדרכו החוצה פלט משהו לעבר השופט הרביעי וראה את הכרטיס האדום, כשהוא כבר בחוץ, וכך יצא שמילאן ספגה כרטיס אדום אך נותרה ב-11 שחקנים. בדקה ה-78, אקווילני שוב הרים כדור לעברו של איברהימוביץ', שכבש את השני שלו במשחק והשלישי של מילאן. בדקה ה-88 צימק בויאן קרקיץ', אבל המארחים מהבירה לא הצליחו למנוע את הניצחון ממילאן שעולה, לפחות באופן זמני, לפסגת הטבלה.

קטאניה - נאפולי 1:2

אדינסון קבאני, שאמור היה בכלל לנוח על הספסל לקראת המפגש מול באיירן מינכן ביום רביעי, פתח בשורות נאפולי, וכבר בדקה הראשונה העלה את האורחים ליתרון, אך בדקה ה-25 היה זה ג'ובאני מרקזה שהשווה. הקבוצה מסיציליה, שלא הפסידה במהלך חודש אוקטובר, הצליחה לעמוד בכבוד מול נאפולי, ובמחצית הראשונה אף בעטה יותר לשערו של דה סנטיס. במחצית השניה הלחץ הזה השתלם, כאשר בדקה ה-48 כדור רוחב של אדריאן ריצ'יוטי מצא את גונסאלו ברחסיו, שנתן את הניצחון לקטאניה, שניצמדו לנאפולי במקום השישי.

אינטר - יובנטוס 2:1

אחרי פתיחת העונה הגרועה, קלאודיו ראניירי נאלץ לפתוח מול הגברת הזקנה בלי ז'וליו סזאר, שנפצע במשחק מול אטאלנטה ביום רביעי (1:1), ומי שפתח בשער הנראזורי היה לוקה קסטלאצי. חלוץ יובנטוס, מירקו ווצ'יניץ' אמר לפני המשחק כי הוא היה "מעדיף שראניירי לא יהיה באינטר", בשל ההערכה הרבה שיש לו כלפי מאמנו הקודם, אבל כבר בדקה ה-12 החשש הזה התבדה, כשהחלוץ ממונטנגרו השתלט על כדור שהדף קסטלאצי מבעיטה של אלסנדרו מאטרי, בעט מדויק והעלה את יובנטוס ליתרון 0:1.

ג'אנלואיג'י בופון, שהיה בספק למשחק, פתח בסופו של דבר, אבל בדקה ה-28 נכנע למייקון, שקיבל כדור של סניידר ולאחר דהירה בצד ימין בעט היטב ואיזן את התוצאה. השוויון בקושי החזיק מעמד חמש דקות, כשבדקה ה-33 כדור של מאטרי מצא את קלאודיו מרקיזיו, שלא התבלבל וממרכז הרחבה העלה את יובנטוס ליתרון 1:2. שחקני אינטר, שניצחו בסן סירו רק פעם אחת העונה, לא הצליחו לייצר התקפות יעילות, בעיקר בגלל משחק פושר של סניידר במחצית השנייה. יובנטוס שמרה על הניצחון בדרבי ד'איטליה וחזרה למקום הראשון בטבלה, כששחקניו של אנטוניו קונטה עדיין לא הפסידו העונה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully