וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה את צ'לסי 3:5

ארסנל ניצחה 3:5 את צ’לסי בדרבי בסטמפורד ברידג’, שלושער לואן פרסי. סיטי ניצחה 1:3 את וולבס, 0:1 ליונייטד על אברטון

המחזור העשירי של עונת 2011/12 סיפק לנו כמה משחקים נהדרים, כשבמוקד עמד כמובן הדרבי הלונדוני בין צ'לסי וארסנל בסטמפורד ברידג'. המשחקים המרתקים בין הגדולות בפרמיירליג העונה המשיכו, כשלוח התוצאות בסיום הורה על 3:5 לתותחנים, שנהנו משלושער של רובין ואן פרסי. מנצ'סטר יונייטד יצאה מההלם עם 0:1 קטן אך כל כך יקר על אברטון הלא יציבה, והיריבה העירונית שלה, מנצ'סטר סיטי, ניצחה 1:3 את וולבס והמשיכה לשמור על המקום הראשון. את משחקי יום שבת חתם הניצחון של ליברפול על ווסט ברומיץ' 0:2.

צפו בתקציר המשחק בין צ'לסי לארסנל דרך דף הפייסבוק שלנו

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים ספגו אולי את המפלה הכי קשה שלהם אי פעם רק לפני שישה ימים, כשהובסו 6:1 על ידי מנצ'סטר סיטי. אבל מנצ'סטר יונייטד הצליחה לחזור לתלם מהר מאוד כבר בגביע הליגה עם 0:3 על אלדרשוט באמצע השבוע, וחזרה לנצח גם בליגה עם 0:1 לא מרשים, אך יקר במיוחד בגודיסון פארק על אברטון.

הקבוצה של אלכס פרגוסון שמרה על המקום השני עם 23 נקודות, שתיים פחות מהיריבה העירונית. יונייטד כבשה בדקה ה-18 כשמסירה של קלברלי מצאה את וולבק, שהעביר לאגף שמאל, שם המתין פטריס אברה, שהגביה לרחבה ומצא את חאבייר הרננדס והמקסיקני דחק מקרוב פנימה את ה-0:1.

צ'לסי - ארסנל 5:3

וואו! איזה דרבי לונדוני מרהיב קיבלנו בסטמפורד ברידג'. מה לא היה שם? שמונה שערים, מהפכים, הגנות מזוויעות וגם עוד הופעת ענק של רובין ואן פרסי שכבש שלושער והעלה את מאזנו ל-28 שערי ליגה ב-27 המשחקים האחרונים וכן תיאו וולקוט שהיה בלתי ניתן לעצירה. בכלל, ארסנל ממשיכה להתייצב עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים. אחרי הופעה כזו אפשר לומר בוודאות שה-8:2 המשפיל באולד טראפורד נשכח והתותחנים חזק במאבק על המקום הרביעי. מנגד, צ'לסי לא הצליחה להתרומם אחרי ההפסד לק.פ.ר והיא מתרחקת משתי הנציגות של מנצ'סטר. וקצת מספרים. ארסנל מנצחת לראשונה בסטמפורד ברידג' לראשונה מאז נובמבר 2008, אז כבש ואן פרסי את שני השערים בניצחון 1:2. צ'לסי לא ספגה במגרשה חמישייה מאז דצמבר 1989, כשאז הייתה זו ליברפול שניצחה 2:5.

צ'לסי פתחה חזק, אבל דווקא האורחים רשמו החמצה גדולה בדקה ה-12. וולקוט מצא את ז'רביניו שמחמישה מטרים הצליח לגלגל החוצה. רק דקה עברה ושוב וולקוט הכניס מימין והפעם היה תורו של ואן פרסי להחמיץ ממצב קורץ. בדקה ה-14 הכחולים לימדו את התותחנים איך עושים זאת נכון. מאטה הכניס כדור מצוין למרכז הרחבה, למפארד הסתנן בין בלמי ארסנל המנומנמים ונגח לרשת.

סטארדיג' היה קרוב לשני בדקה ה-29, אבל החמיץ ברשלנות מול שצ'סני ושוב השער הגיע מהעבר השני. ראמזי הכניס כדור עומק נפלא לז'רביניו שהסיט לואן פרסי וזה גלגל פנימה מול השער החשוף. שתי דקות עברו וסטארידג' דחק פנימה, אבל השער נפסל בצדק בטענת נבדל. רגע לפני ההפסקה צ'לסי כבשה שוב. למפארד הגביה קרן, מרטסאקר שוב חלם וטרי דחק מקרוב פנימה. 1:2 לכחולים בהפסקה.

ארסנל פתחה את המחצית השנייה עם ניסיון של ראמזי שבעט מזווית קשה מעל השער. בדקה ה-49 זה כבר נכנס ושוב הודות לבור גדול בהגנת המקומיים. כדור עומק של סונג מצא את אנדרה סנטוס לבד מול צ'ך והברזילאי לא התבלבל. הקצב המטורף נמשך וארסנל קיבלה הרבה ביטחון. שש דקות עברו והמהפך הושלם. וולקוט פרץ נהדר, התעלם מאשלי קול וירה מזווית קשה לפינה של צ'ך. ארסנל ביתרון 2:3. צ'לסי נעלמה מהמגרש ובדקה ה-74 הייתה קרובה לספוג את הרביעי אחרי עוד שיתוף פעולה בין ואן פרסי וראמזי. אבל המשחק המטורף סיפק עוד טוויסט. סנטוס טעה ואיבד כדור למיירלש, מאטה קיבל את המסירה והפציץ ממרחק לחיבורים, 3:3 פנטסטי בדקה ה-80. גמור? לא במשחק כזה. חמש דקות לאחר השוויון מאלודה החזיר כדור רע לאחור, טרי החליק ו-ואן פרסי שעט באין מפריע וכבש את הרביעי. להולנדי הנהדר היה זמן לסיים מתפרצת קטלנית ולנעוץ את החמישי בתוספת הזמן. 3:5 מדהים לארסנל.

מנצ'סטר סיטי – וולבס 1:3

הניצחון השישי ברציפות (בכל המסגרות) של מנצ'סטר סיטי, 1:3 באיסטלנדס על וולבס, לא הגיע בקלות, לפחות לא ב-45 הדקות הראשונות, אז הפגין שוערה של האורחת , וויין הנסי, יכולת טובה וסיפק כמה עצירות מצוינות. אבל השער היה באוויר, ושבע דקות בלבד מהשריקה למחצית השנייה מסר קון אגוארו לאדין דז'קו, שבעט מחוץ לרחבה לתוך השער. הניצחון של סיטי לא ממש היה בספק, ורבע שעה מאוחר יותר, אלכסנדר קולארוב בעט פנימה את ריבאונד אחרי הדיפה של הנסי והעלה את המובילה ל-0:2. בדקה ה-74 הכשיל וינסנט קומפני ברחבה את קווין דויל וספג כרטיס אדום. את הפנדל כבש סטפן האנט, והזאבים סידרו רבע שעה אחרונה מותחת להתמודדות לפני שאדם ג'ונסון הבקיע את השלישי לסיטי בתוספת הזמן בבעיטה מחוץ לרחבה. ו-1:3 לסיטי, שממשיכה להוביל את הטבלה.

ווסט ברומיץ' - ליברפול 2:0

כשהם ממוקמים 10 נקודות מתחת לפסגה, בליברפול אולי מתחילים להבין שהדיבורים על מאבק אליפות העונה היו קצת מוקדמים מדי, אבל יחד עם זאת, האדומים לא מוכנים להסתפק בפחות מסיום בין ארבע הראשונות. בשביל שזה יקרה נדרש שיפור משמעותי ביכולת ואיסור על איבוד נקודות כמו התיקו נגד נוריץ' במחזור הקודם. למרות הניצחון של ווסט ברומיץ' במפגש הקודם ביניהן, המשחק הפעם היה בשליטה של ליברפול. צ'רלי אדם (9) ואנדי קארול (45) מחקו את חרפת ההפסד מהמפגש הקודם והשאירו את ליברפול במקום החמישי.

משחקים נוספים

נוריץ' - בלקבורן 3:3
כבשו לנוריץ': סטיב מוריסון (53), ברדלי ג'ונסון (82), גרנט הולט (90, פנדל). כבשו לבלקבורן: דייויד הוילט (45), איגביני יעקובו (62), כריסטופר סמבה (64).

סנדרלנד - אסטון וילה 2:2
כבשו לסנדרלנד: קונור וויקהאם (38). כבשו לאסטון וילה (סטיליאן פטרוב (20), ריצ'רד דאן (85)

סוונסי - בולטון 1:3
כבשו לסוונסי: ג'ו אלן (49), סקוט סינקלייר (57, פנדל), דניאל גרהאם (90). כבש לבולטון (דניאל גרהאם עצמי, 73)

וויגאן - פולהאם 2:0
כבשו לפולהאם: קלינט דמפסי (42), מוסא דמבלה (87).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully