וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה: "רוצה להישאר שנים במנצ'סטר סיטי"

הקשר הספרדי מבקש להירגע מאופוריית הדרבי, לפני משחק גביע הליגה מול וולבס. אברטון נגד צ'לסי, סטוק מול ליברפול

בניגוד לאיטליה וספרד שמקיימות מחזור ליגה באמצע השבוע, באנגליה התפנו לטובת משחקי שמינית גמר גביע הליגה, כשארבעה מפגשים נוספים, כולם על טהרת הפרמיירליג, יתקיימו מחר (רביעי). מרבית העיניים יופנו לעבר מנצ'סטר סיטי, שאחרי ההצגה הנדירה בדרבי מול יונייטד תתארח אצל וולבס. סטוק סיטי תפגוש את ליברפול, צ'לסי תנסה להתאושש מול אברטון ואילו ניוקאסל הבלתי מנוצחת בליגה תצא לבלקבורן.

וולבס - מנצ'סטר סיטי (20:45)

איך ישפיע הניצחון ההיסטורי באולד טראפורד על שחקניו של רוברטו מאנצ'יני? גביע הליגה אולי לא יספק תשובה ברורה, לאור השינויים הרבים שמתכנן האיטלקי בהרכב, אך מעניין יהיה לעקוב אחר מנצ'סטר סיטי בחודש הקרוב, אחרי שהפכה לפייבוריטית לזכייה באליפות. דויד סילה, מגיבורי השישייה ביום ראשון, אמר: "אנחנו צריכים לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול. לא האמנתי שאתאקלם בכזו צורה בקבוצה. ברצלונה וריאל מדריד קבוצות גדולות, אבל אני רוצה להישאר כאן כמה שיותר". וולבס, שהפסידה שישה משחקים ברציפות, תחסר שוב את החלוץ סטיבן פלטשר.

סטוק סיטי - ליברפול (20:45)

הקבוצה של קני דלגליש תתארח במגרש בו הפסידה לפני כחודש וגם בשנה שעברה, ותקווה לשבור הפעם את המנחוס עם ניצחון חוץ ראשון על סטוק מאז 1984. ליברפול היא שיאנית הזכיות בגביע הליגה עם שבעה גביעים, אבל האחרון שבהם היה ב-2003 ובארבע השנים האחרונות היא כלל לא עלתה לרבע הגמר. לוקאס יעמוד לרשות דלגליש אחרי שריצה עונש הרחקה, כשבצד השני אקס ליברפול ג'רמיין פנאנט נמצא בספק.

אברטון - צ'לסי (21:00)

עדיין בהלם מההפסד הכואב לק.פ.ר, צ'לסי תנסה לחזור לעצמה בעזרת ניצחון בגודיסון פארק על אברטון, עליה גברה 1:3 בליגה לפני כשבוע וחצי. באברטון לא שכחו איך הדיחו את צ'לסי בסיבוב הרביעי של הגביע בעונה שעברה, אבל מצד שני מעולם לא התגברו על הבלוז בגביע הליגה. צעירים דוגמת רומלו לוקאקו ואוריול רומאו צפויים לקבל הזדמנות בהרכב מאנדרה וילאש בואש, שיחסר את ז'וזה בוסינגווה, אשלי קול ודידייה דרוגבה המורחקים. לואיס סאהה יחזור להרכב אברטון.

בלקבורן - ניוקאסל (21:00)

דויד סילבה ומריו באלוטלי הובילו את נבחרת המחזור

באלוטלי בינתיים הצטרף לקמפיין נגד זיקוקים

כדורגל אנגליה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully