וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'ון טרי נתפס מעיר הערות גזעניות לאנטון פרדיננד

בלם צ'לסי, שצולם בעת המעשה, הגיב לדברים: "מאוכזב שאנשים הסיקו מסקנות לא נכונות לגבי ההקשר של הדברים"

כנראה שלא רק בליגה הספרדית, הערב (ראשון) גם בליגה האנגלית יש טענות על הערות גזעניות מצידו של שחקן. בלם צ'לסי ג'ון טרי צולם כשהוא מסנן קללות גזעניות לעברו של בלם קווינס פארק ריינג'רס אנטון פרדיננד, במפגש בין שתי הקבוצות בו ניצחה ק.פ.ר 0:1. בקטע נראה כי טרי מסנן כלפיו: "אנטון, יש חתיכת שחור מזד***. חתיכת ראש ז**".

לאחר שקטע הוידאו נהפך ללהיט ברשת, נאלץ ג'ון טרי לשחרר הודעה רשמית בה הכחיש את הטענות ואמר: "ראיתי שיש הרבה תגובות על קטע וידאו בו אני מופיע במהלך המשחק הערב. אני מאוכזב שאנשים הסיקו מסקנות לא נכונות לגבי ההקשר של הדברים שאמרתי לאנטון פרדיננד. בהתחלה חשבתי שאנטון האשים אותי בגזענות נגדו. אני בסך הכל הגבתי באגרסיביות, מעולם לא הייתי אומר דבר כזה ואני מאוכזב שאנשים בכלל חושבים שאני יכול לעשות דבר כזה".

טרי הוסיף: "אני מכיר את אנטון כבר הרבה זמן. שוחחנו על זה לאחר המשחק ולא הייתה בינינו שום בעיה. בירכתי אותו על הניצחון שלהם. הוא לא האשים אותי בהערות גזעניות. זה היה ברור שמדובר באי הבנה. אני עצוב מאוד שאני צריך להתעסק בהאשמות לא נכונות כאלו אחרי התוצאה היום. אני הקפטן הגאה של אחד המועדונים הרב לאומיים ביותר בפרמיירליג ואני בהחלט מאמין ומצהיר שאין מקום לגזענות בספורט".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully