וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "המשחק הגרוע בתולדות מנצ'סטר יונייטד"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, שכבר ראה הרבה בחייו, התקשה לקבל את התבוסה מול סיטי: "התוצאה הכי רעה בקריירה שלי. נתאושש"

במנצ'סטר יונייטד התקשו לעכל את התבוסה המשפילה 6:1 למנצ'סטר סיטי היום (ראשון) באולד טראפורד. השדים האדומים לא רגילים להפסיד בבית, בטח לא בצורה כזאת. המנג'ר סר אלכס פרגוסון, שבדרך כלל נוטה לציין לאחר הפסדים ש"זהו רק עוד יום בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד", נשמע אחרת לחלוטין בסיום: "זה המשחק הכי גרוע בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד. זו התוצאה הכי גרועה בקריירה שלי. להתאושש מהמשחק הזה יהיה אתגר גדול גם עבורי. ניסינו לתקוף גם בפיגור ועם שחקן פחות. אני חושב שבפיגור 4:1 היינו צריכים לנסות לשמור על השער במקום לנסות לצמק. לשחקנים הותיקים כמו פטריס אברה וריו פרדיננד היה צריך להיות יותר היגיון לקראת הסיום".

למרות היום השחור שעבר על קבוצתו, ניסה פרגוסון לראות גם את הצדדים החיוביים: "נתאושש מזה, עד ינואר הקבוצה כבר תראה בסדר גמור. בדרך כלל אנחנו יותר טובים בחצי השני של העונה. כל הגדולות עוד צריכות לשחק אחת נגד השנייה ואנחנו כבר פגשנו את כולן. נגיב לתבוסה הזו בצורה מסוימת, אין ספק בכך. השחקנים נבוכים עכשיו בחדר ההלבשה והם לא יעברו על משחק כזה לסדר היום. מה שיותר מדאיג אותי מההפסד הוא כמות השערים שספגנו. בשנה שעברה זכינו באליפות בזכות הפרש השערים, בדרך כלל אנחנו מובילים בתחום הזה והפעם כנראה שלא".

דארן פלטשר, דווקא כבש את השער היפה במשחק, שכמובן לא שינה יותר מדי, הוסיף: "אנחנו יודעים כמה התוצאה הזו כואבת לאוהדים ושלא יהיה להם קל ללכת לעבודה מחר. אני מקווה שהם יודעים שלנו, השחקנים, כואב לא פחות. אנחנו גם גרים בעיר ונצטרך להתמודד עם ההשלכות של המשחק הזה. אמרתי לשחקנים בסיום המשחק שאנחנו צריכים לזכור איך ההרגשה להפסיד ככה, אבל שהתואר לא מחולק עכשיו. יש עוד עונה ארוכה, זו תוצאה איומה, אבל נצטרך להגיב כבר במשחק הבא באברטון. אולי בעשרה שחקנים, במקום לנסות לנצח משחק אבוד, היינו צריכים להיות פחות נאיבים ולשמור על השער".

ההפסד קטע ליונייטד רצף של 18 ניצחונות ביתיים וקבע הפסד ליגה ראשון באולד טראפורד מאז אפריל 2010, כשצ'לסי ניצחה שם 1:2. במידה ותהיתם, זו לא הייתה הפעם הראשונה בה הסיטיזנס יצאו מאולד טראפורד עם 1:6. הפעם הקודמת הייתה אי שם בינואר 1926. בפברואר 1955 סיטי ניצחה 0:5 בחוץ והיום יונייטד ספגה את אחת ההשפלות הגדולות בתולדותיה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully