וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיפטר מחולצת קרלוס טבס שלו?

בשיתוף פעולה נדיר, אוהדי מנצ'סטר יונייטד וסיטי מתכננים לזרוק למשאיות זבל את חולצותיו של החלוץ הסורר לפני הדרבי בראשון

קרלוס טבס הסתבך חזק במנצ'סטר. לא עם קבוצה אחת, אלא עם שתיים, היונייטד והסיטי. את השדים האדומים הוא עזב בסערה, כשהוא מסוכסך קשות עם המנג'ר סר אלכס פרגוסון ועובר לא פחות מאשר ליריבה העירונית השנואה, הסיטיזנס. גם בצד השני של הכביש הארגנטינאי לא הסתדר במיוחד, כשהשיא היה לפני כחודש, במשחק בו הפסידו התכולים 2:0 לבאיירן מינכן, אז סירב החלוץ להיכנס כמחליף במצב פיגור ועורר את חמתם של אוהדי הקבוצה.

ביום ראשון הקרוב ייערך הדרבי הגדול של העיר, כשסיטי תגיע כמוליכת הטבלה ואילו יונייטד דולקת אחריה. אוהדי שתי הקבוצות, על אף היריבות והמשחק הסוער הצפוי, החליטו בצעד נדיר לשתף פעולה לקראת המשחק, הכל כדי להראות את סלידתם מהחלוץ הארגנטינאי הסורר.

האוהדים שכרו שתי משאיות זבל, האחת אדומה והשנייה תכולה, שיסעו ברחבי העיר מנצ'סטר ביום המשחק ואליהן יוכלו אוהדי שתי הקבוצות להשליך, כל אחד לפי הצבע הנכון, את החולצות של קרלוס טבס אשר ברשותם. מה יוצא לאוהדים מזה? הם יקבלו חולצות חדשות של קבוצותיהם. אגב, למי שדואג לגורלן של החולצות, הן יתועלו לכוונה טובה, כשישלחו לארגנטינה ויועברו לנזקקים. במנצ'סטר, כך נראה, כבר לא יהיה להן שום שימוש.

בתוך כך, החליטה להעמיד את השחקן לדין בגין מספר אישומים, אך לא מצאה הוכחות לכך שהשחקן סירב להיכנס כמחליף במשחק מול באיירן מינכן. במקום זה, טבס יואשם שסירב להתחמם. כך או כך, נראה שדרכו של הארגנטינאי בקבוצה הגיעה לסיומה. רוברטו מאנצ'יני סירב להתייחס לפרשה ואמר היום: "יש לנו משחק חשוב ואין לנו בעיה. יש לנו 25 שחקנים מצוינים".

בוקה ג'וניורס תגאל את סיטי מצרותיו של טבס?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מי לוקחת בדרבי של מנצ'סטר?

יונייטד
60%
סיטי
40%
הסקר הסתיים
9006 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully