וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "מושלם לנצח קבוצה אנגלית מצוינת"

20.10.2011 / 23:48

חלוץ ויסלה קרקוב חגג את שער הניצחון ב-0:1 על פולהאם, שהיה שערו ה-12 העונה: "יש לנו סיכוי טוב לעלות לשלב הבא"

צפו בשער המדהים של ביטון

ויסלה קרקוב חגגה נקודות ראשונות בליגה האירופית אחרי ניצחון ביתי 0:1 על פולהאם ומי שכמובן היה אחראי על שער הניצחון הוא דודו ביטון. בדקה ה-60 למשחק קיבל החלוץ כדור, התקדם וירה מחוץ לרחבה בעיטה חזקה שהכניעה את מארק שוורצר. עבור ביטון היה זה שערו ה-12 העונה ב-15 הופעות בכל המסגרות ואין ספק שמדובר באיש המרכזי של אלופת פולין מפתיחת העונה.

"זה היה ערב מושלם", אמר ביטון לוואלה! ספורט. "גם לנצח קבוצה אנגלית מצוינת וגם מבחינה אישית כמובן להבקיע את שער הניצחון. זה היה גול יפה וחשוב מאוד לביטחון שלנו. חזרנו למאבק ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית".

פולהאם שיחקה מהדקה ה-29 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מוסא דמבלה, אבל ביטון לא חושב שזה מה שהשפיע על המשחק: "שיחקנו טוב מהדקה הראשונה ולא מההרחקה והראינו מהרגע הראשון כמה אנחנו רוצים לנצח", הוסיף החלוץ לאתר הרשמי של קבוצתו. "לדעתי, טוונטה ופולהאם הן הקבוצות הטובות בבית, אבל המשחק היום הראה שאנחנו יכולים לשחק ברמות האלה".

בתום שלושה מחזורים בבית י"א ויסלה אחרונה עם שלוש נקודות, אבל רחוקה רק נקודה מפולהאם השנייה. ביום ראשון מצפה לביטון וחבריו משחק חוץ בליגה מול לודז'סקי מהתחתית.

מאור מליקסון ייעדר 4-6 שבועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully