וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שער לדודו ביטון ב-0:1 של ויסלה על פולהאם

החלוץ הרשית בבעיטה אדירה בדקה ה-60 וסידר לפולנים נק' ראשונות. 0:1 דרמטי לקייב על בשיקטאש, חמישייה לשאלקה

צפו בשער המדהים של ביטון

מלבד משחקיהן של הישראליות במחזור השלישי של הליגה האירופית, נערכו הערב (חמישי) עוד מספר מפגשים מסקרנים, ביניהם כאלה בהשתתפות נציגים ישראלים. מי שכרגיל הצטיין הוא דודו ביטון, שכבש שער נהדר ב-0:1 של ויסלה קרקוב על פולהאם. ליאור רפאלוב שיחק 63 דקות בהפסד של קלאב ברוז' 2:1 בבית לבירמינגהאם. סלטיק וכיאל סיימו ב-1:1 מול ראן, בעוד אודינזה הצליחה לנצח 0:2 את אתלטיקו מדריד במשחק הכי איכותי של הערב. בנגלת המשחקים השנייה ביברס נאתכו וקאזאן חזרו עם הפסד 1:0 מוויט הארט ליין מול טוטנהאם (הקשר השלים 90 דקות). מאור בוזגלו שיחק שבע דקות בזמן שסטנדרד ליאז' איכזבה ב-0:0 נגד וורסקלה הבינונית.

טוטנהאם - רובין קאזאן 0:1

התרנגולים שנחתו לליגה האירופית אחרי שחוו בשנה שעברה את הצ'מפיונס השיגו הערב את ניצחונם השני ובכך שיפרו משמעותית את סיכוייהם להמשיך לשלב הבא אחרי הניצחון נגד היריבה העיקרית שלהם בבית. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות, אבל גם הוא לא הצליח לנצל את ההגנה החסרה של המארחים, שחסרו את לדלי קינג, מייקל דוסון, ודראן צ'ורלוקה ו-וויליאם גאלאס. רומן פאבליוצנ'קו הפציץ בעיטה חופשית מ-18 מטר בדקה ה-33, וסובב מצוין לחיבור הימני. קאזאן עשתה מאמצים לחזור, אבל ירדה מנוצחת בוויט הארט ליין ותנסה לתקן במשחק החוזר נגד האנגלים בעוד שבועיים.

סטנדרד ליאז' - וורסקלה 0:0

אחרי שלא שותף בשני משחקי הליגה האחרונים של קבוצתו, מאור בוזגלו קיווה לקבל דקות בליגה האירופית, אך נאלץ להסתפק בכניסה כמחליף בדקה ה-83, כשקבוצתו סיימה בתיקו נגד היריבה האוקראינית. סטנדרד, שהפסידה רק פעם אחת בשמונת המשחקים הביתיים האחרונים שלה באירופה, הגיעה אחרי טראומת התבוסה 5:0 לאנדרלכט, קיבלה הזדמנות טובה להתאושש אבל לא ניצלה את ההזדמנויות הרבות שהגיעה אליהן, בעוד היריבה סיימה עם בעיטה אחת לכיוון המסגרת, שהגיעה רק בתוספת הזמן. במפגש הבא נגד האוקראינים בעוד שבועיים תהיה חייבת סטנדרד לנצח כדי לשמור על הסיכויים להמשיך.

קלאב ברוז' - בירמינגהאם 2:1

הקבוצה של ליאור רפאלוב, ששיחק 63 דקות, כבר לא מושלמת ויכולה אפילו להסתבך בבית. קלאב ברוז' עלתה ליתרון בדקה השלישית כשמסירת רוחב של נאביל דיראר מצאה את ג'וזף אקפלה, שבעט פנימה את ה-0:1. הקבוצה מליגת המשנה באנגליה איזנה בדקה ה-26 לאחר מהלך קבוצתי מצוין שנגמר בבעיטה של דייויד מרפי פנימה לאחר בישול של וויד אליוט. הקבוצה האנגלית השלימה את המהפך בדקה ה-90 משער של כריס ווד.

ראפיד בוקרשט - לגיה ורשה 1:0

קבוצתו של משה אוחיון, שלא נכלל בסגל, יצאה למשחק חוץ לא פשוט בבוקרשט, אבל חוזרת ממנו עם ניצחון גדול שמשפר משמעותית את סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים, ובתוך כך לפתוח כמובן פער מהרומנים שנשארים מאחור. אחרי הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקודם, לגיה גברה על היריבה אותה היא פגשה לראשונה אחרי 40 שנה, כאשר אז ניצחו הרומנים 2:4 בגביע אופ"א. הפעם הפולנים הסתפקו בשער של מירוסלאב ראדוביץ', שנגח מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-73.

דינמו קייב - בשיקטאש 0:1

הטורקים קיוו לייצר נקמה אחרי ההפסד בסיבוב הנוקאאוט הראשון 4:1 בשנה שעברה, אבל קיבלו בראש פעם נוספת בצורה כואבת, הפעם עם שער ניצחון דרמטי ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק. בזכות הניצחון, קייב מטפסת למקום השני בבית והיא עוקפת בשתי נקודות את בשיקטאש שנשארת מאחור, אך עדיין יש לה סיכוי להפוך את הקערה על פיה במפגש החוזר בין השתיים בעוד שבועיים. האוקראינים היו מעט טובים יותר, כשדניס גרמאש היה אחראי לשער המדהים עמוק בתוך תוספת הזמן, שמשלים 15 משחקים רצופים של דינמו בכל המסגרות ללא הפסד.

א.א.ק לרנקה - שאלקה 5:0

האימפריה הגרמנית נראית בדרך הבטוחה לשלב הבא, לאחר שניצחה בקלות 0:5 ושיפרה את מאזן הנקודות שלו לשבע נקודות והיא במקום הראשון. שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-23 כשג'ואל מאטיפ הכניס מסירת עומק ללואיס הולטבי והקשר הגרמני הצעיר נותר חופשי, הסתובב ובעט מ-22 מטר מצוין פנימה את ה-0:1. בדקה ה-35 הכפילה שאלקה את היתרון כשיוליאן דראקסלר מצא את כריסטיאן פוקס באגף שמאל והמגן האוסטרי הגביה לקלאס יאן הונטלאר, שנגח בקלילות את ה-0:2. בדקה ה-40 כבשו הרויאל בלוז את השלישי כשקרן של פוקס מצאה את הקפטן בנדיקט הובדס, שנגח את ה-0:3. שאלקה לא עצרה ובדקה ה-87 דראקסלר כבש את הרביעי והונטלאר השלים בדקה ה-89 את ה-0:5.

ראן - סלטיק 1:1

הקבוצה של בירם כיאל כבר הייתה על סף הפסד, אך הצליחה לאזן בדקה ה-70 ושיפרה את מאזנה לשתי נקודות והיא עדיין אחרונה בבית שלה. הצרפתים עלו ליתרון בדקה ה-30 כשבעיטה של השוער בנואה קוסטיל הגיעה עד צ'ה די רו, שניסה להחזיר לשוער שלו, אבל בעט ברשלנות פנימה וסידר לראן 0:1. סלטיק השוותה בדקה ה-70 כשהגבהה של צ'רלי מלגרו מצאה את ג'ו לדלי, שנגח עם הפדחת מעל השוער ופנימה, 1:1.

אודינזה - אתלטיקו מדריד 0:2

הקבוצה האיטלקית, שהייתה קרובה לעלות השנה כבר לליגת האלופות, אולי תתנחם בסופו של דבר בכרטיס לשלב הבא בליגה האירופית לאחר שעשתה הערב צעד משמעותי לשם. אודינזה ניצחה את אתלטיקו מדריד ושיפרה את מאזנה לשבע נקודות, שלוש יותר משל הקולצ'ונרוס. מהדי בנאטיה כבש את השער הראשון בדקה ה-88, אנטוניו פלורו פלורס כבש את השני בדקה ה-90 וזה 0:2 בסיום.

ויסלה קרקוב - פולהאם 0:1

דודו ביטון לוהט. עוד משהו חדש? כן, ויסלה קרקוב השיגה את הנקודות הראשונות שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי 0:1 על פולהאם. בדקה ה-29 ספג מוסא דמבלה כרטיס אדום ישיר לאחר עבירה גסה על חרבסיו נונייס. ויסלה שלטה במשחק והצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-60 לאחר שצ'זארי וילק הכניס מסירת עומק לדודו ביטון, שהשתלט מצוין על הכדור, התקדם איתו ובעט טיל אדיר מ-25 מטר לפינה וזה 0:1 לפולנים, שער 12 של החלוץ הישראלי בכל המסגרות העונה. בדקה ה-87 הורחק גם עוסמאן צ'אבס, מגן ויסלה, אך גם זה לא מנע ניצחון יקר מהאלופה הפולנית, ששיפרה את מאזנה לשלוש נקודות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

משחקים נוספים

פאוק סלוניקי - שמרוק רוברס 1:2
כבשו לפאוק סלוניקי: קוסטין לזאר (12), וייריניה (63), כבש לשמרוק רוברס: קארל שפארד (48)

האנובר - קופנהאגן 2:2
כבשו להאנובר: כריסטיאן פאנדר (29), סרחיו פינטו (82), כבשו לקופנהאגן: דאמה אנדוי (68), סזאר סאנטין (89)

ספורטינג ליסבון - ואסלוי 0:2
כבשו לספורטינג ליסבון: אבאלדו (43), מתיאס פרננדס (70)

ציריך - לאציו 1:1
כבש לציריך: ניקי אדריאן (23), כבש ללאציו: ג'וזפה סקולי (22)

אתלטיק בילבאו - זלצבורג 2:2
כבשו לאתלטיק בילבאו: פרננדו יורנטה (69, פנדל, 75 פנדל), כבשו לזלצבורג: רומן וולנר (30), סנטיאגו לאונרדו (36)

סלובן ברטיסלבה - פריס סן ז'רמן 0:0
הורחקו בפריס סן ז'רמן: קלמון שאנטום (64), סיאקה טיאנה (80)

מאלמו - מטאליסט חרקוב 4:1
כבש למאלמו: ג'ילואן חמאד (22), כבשו למטאליסט חרקוב: ג'ונתן קריסטאלדו (32), פיניניו (46), לסרדה אדמי (68), מרקו דביץ' (73).

אלקמאר - אוסטריה וינה 2:2
כבשו לאלקמאר: פטר לינקה (80), פונטוס וורנבלום (83), כבשו לאוסטריה וינה: דירק מארצ'לי (19), אלכסנדר גורגון (25).

מאריבור - בראגה 1:1
כבש למאריבור: אגים איבראימי (14), כבש לבראגה: אלדרסון (44).

אודנסה - טוונטה 4:1
כבש לאודנסה: דג'יבי פאל (71), כבשו לטוונטה: ווט בראמה (13), אמיר באיירמי (31), נאצר צ'אדלי (66), לוק דה יונג (82).

לוקומוטיב מוסקבה - א.א.ק אתונה 1:3
כבשו ללוקומוטיב: דימיטרי סיצ'ב (47 ו-71 בפנדל), פליפה קאייסדו (90), כבש לא.א.ק: דימיטריס סיאלמאס (89).

שטורם גראץ - אנדרלכט 2:0
כבשו לאנדרלכט: גיום ז'ילה (66), מתיאס סוארס (75).

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully