וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי דרסה את בולטון 1:5

שלושער של למפארד וצמד של סטארידג' סידרו לכחולים ניצחון קליל על נועלת הטבלה. פולהאם דרסה 0:6 את ק.פ.ר

שתי הקבוצות ממנצ'סטר הן שיחת היום בפרמיירליג, אבל לא הרחק מאחוריהן צ'לסי מתחילה לחמם מנועים. הבלוז הראו שגם הם מסוגלים לדרוס אחרי 1:5 גדול על בולטון האומללה. בהמשך, יושלם השמיני בפרמיירליג עם שני דרבים לונדונים: פולהאם דרסה 0:6 את ק.פ.ר, בעוד סוונסי הצליחה לנצח 0:2 את סטוק סיטי, היריבה הבאה של מכבי תל אביב בליגה האירופית.

בולטון - צ'לסי 5:1

לוח התוצאות בריבוק סטדיום הרבה 0:4 לאורחים כבר אחרי 27 דקות ובעצם סיפר את סיפור המשחק. צ'לסי התעללה בנועלת הטבלה האומללה, גמרה את הסיפור במהרה ועברה להליכה. כבר בדקה השנייה נגח דניאל סטארידג' את היתרון לאחר כדור קרן של פרנק למפארד. החלוץ הצעיר, שהושאל אשתקד לבולטון, העדיף לא לחגוג.

הבליץ נמשך ובדקה ה-15 סטארדיג' החזיר בישול ללמפארד שכבש שער קליל. עוד 10 דקות חלפו וסטארידג' השלים צמד בבעיטה מחוץ לרחבה, שחדרה פנימה באדיבותו של השוער אדם בוגדן. האחרון טעה גם בדקה ה-27 כשהשמיט בעיטה ממרחק של דויד לואיז ולמפארד דחק מקרוב את הרביעי.

צ'לסי הורידה את הרגל מהגז ובולטון פתחה את המחצית השנייה עם שער נגיחה מהיר של דדריק בויאטה. קאמבק? אפילו לא בצחוק. למפארד השלים שלושער בדקה ה-58 בתום התקפה נפלאה וצ'לסי שולחת מסר לליגה - גם אנחנו כאן. ניצחון שמיני ברציפות לכחולים על הטרוטרס. בולטון עמוק במקום האחרון ונראית בצרות צרורות.

פולהאם - קווינס פארק ריינג'רס 0:6

הקבוצה של מרטין יול חגגה היום את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, ועוד איזה ניצחון. 0:6 ענק על העולה החדשה קווינס פארק ריינג'רס האומללה. אנדי ג'ונסון חגג שלושער, דני מרפי, בובי זאמורה וקלינט דמפסי השלימו את התבוסה.

פולהאם עלתה ליתרון בדקה השנייה כשבעיטה של מוסא דמבלה נעצרה על ידי פטריק קני ואנדי ג'ונסון הגיע לכדור החוזר ודחק פנימה את ה-0:1. בדקה ה-20 הצליחה פולהאם לכבוש את השני כשאנדי ג'ונסון הוכשל ברחבה. דני מרפי בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:2. בדקה ה-38 הצליחה פולהאם לכבוש את השלישי כשבובי זאמורה העביר מסירת רוחב לג'ונסון, שבעט פנימה את ה-0:3.

גם במחצית השנייה לא הורידה פולהאם את הרגל מהדוושה והצליחה לעלות ל-0:4 משער של ג'ונסון בדקה ה-58. קלינט דמפסי (65) ובובי זאמורה (74) השלימו את החגיגה שלו הלונדונים, שהביסו 0:6 את קווינס פארק ריינג'רס.

משחק נוסף:

סוונסי - סטוק סיטי 0:2
כבשו לסווני: סקוט סינקלייר (פנדל, 9), דניאל גרהאם (85)

ניצחונות קלים ליונייטד וסיטי בשבת
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully