וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש צמד בתיקו של מאיורקה

החלוץ חגג את שערי הבכורה שלו בספרד עם שני פנדלים, קבוצתו סיימה ב-2:2 באוסאסונה. ולנסיה ניצחה 0:1 את גרנאדה

ריאל מדריד וברצלונה תערוכנה את משחקיהן ביום ראשון במסגרת המחזור השישי בליגה הספרדית, אבל חמישה משחקים פתחו את המחזור הערב (שבת) ובמרכזם עמדו צמד שערי הבכורה של תומר חמד. החלוץ הישראלי חזר להרכבה של מאיורקה וכבש פעמיים מהנקודה הלבנה ב-2:2 של קבוצתו מול אוסאסונה.

ויאריאל, שפתחה בצורה רעה את העונה, הפסידה בבית 2:1 לסראגוסה. ולנסיה, שאיבדה גובה מאז פתיחת העונה הטובה שלה, חזרה לעצמה עם ניצחון 0:1 ביתי על גרנאדה. את השבת נעלה הדרמה המרתקת בין מלאגה לחטאפה, שנגמרה בניצחון 2:3 של המארחת בזכות מספרת חלומית של ז'וליו באפטיסטה בתוספת הזמן.

אוסאסונה - מאיורקה 2:2

דווקא לאחר התפטרותו של מיכאל לאודרופ והחלפתו באופן זמני בידי מיגל אנחל נדאל, חזר תומר חמד להרכבה של מאיורקה, השלים 90 דקות וגם רשם את שערי הבכורה שלו, כשדייק פעמיים מהנקודה הלבנה (34 ו-79). גם דודו אוואט גילה יכולת טובה בין הקורות, אבל זה הספיק רק לנקודה מול אוסאסונה.

שתי הקבוצות התייצבו למשחק עם שש נקודות מחמישה משחקים, ואחרי דקות בשליטה של המארחים היה זה חמד שהוכשל ברחבה על ידי מיגל פלאניו. החלוץ הישראלי לקח אחריות ובעט פנימה כדי לחגוג את שערו הראשון בליגה הספרדית, אלא שבתוספת הזמן של המחצית ראול גרסיה הצליח להשוות בנגיחה אחרי קרן של אלברו סחודו.

המהלך הזה חזר על עצמו גם בדקה ה-59, כאשר גרסיה נגח פעם נוספת לרשת של אוואט. חמד קיבל צהוב בדקה ה-70, ושלוש דקות לאחר מכן הורחק חברו אמיליו אנסואה, אבל בדקה ה-79 קיבלה מאיורקה פנדל נוסף וחמד ניצל זאת כדי להשלים צמד ולהעניק במו רגליו נקודה לקבוצתו. אוואט עוד הספיק לקבל צהוב בתוספת הזמן.

ולנסיה - גראנדה 0:1

הקבוצה של אונאי אמרי לא הרשימה במיוחד, אבל לפחות חזרה למסלול הניצחונות לאחר שלושה משחקים ברציפות בכל המסגרות. כזכור, ולנסיה פתעה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים ולאחר מכן נעצרה עם תיקו ביתי מול ברצלונה והפסד לסביליה והיום היא חזרה לנצח, עם 0:1 ביתי על העולה החדשה גרנאדה.

העטלפים כבשו את השער היחיד במשחק כבר בדקה הרביעית. פאבלו פיאטי פרץ קדימה באין מפריע והשאיר כדור נהדר עם העקב לסרחיו קנאלס והקשר בן ה-20, שמושאל מריאל מדריד, שיחרר בעיטה נהדרת מ-20 מטר לפינה ופנימה וזה 0:1 לוולנסיה שמשפרת את מאזנה ל-13 נקודות ובעיקר מנצחת לראשונה אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות.

ויאריאל - סראגוסה 2:2

הצוללת הצהובה ידעה פתיחות עונה טובות בהרבה מזו הנוכחית. מאז התבוסה בקאמפ נואו במחזור הראשון של העונה, הקבוצה של חואן קרלוס גארידו השיגה ניצחון אחד בלבד וחמש נקודות בסך הכול, והמצב לא השתפר הערב. האורחים מסראגוסה היו בדרך לניצחון, כששחקני הרכש לואיס גרסיה (34) ופאבלו באררה (45) כבשו לזכותם מול פנדל של ג'וזפה רוסי (41), אבל הרנן פרס הציל נקודה עבור ויאריאל שש דקות לסיום.

ולנסיה מייצגת את התקווה לשינוי בספרד

משחקים נוספים

ראסינג סנטאנדר - ראיו וייקאנו 1:1
לסנטאנדר: אדריאן גונסאלס (59). לראיו: ראול טאמודו (20)

מלאגה - חטאפה 2:3
למלאגה: רוד ואן ניסטלרוי (64), אנזו מארסקה (88), ז'וליו בפטיסטה (90).
לחטאפה: פדרו לאון (55), מיקו (75).
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully