וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 1:1 בין ולנסיה לצ'לסי

למפארד חזר להרכב וגם כבש, אבל סולדאדו איזן בפנדל לקראת הסיום. 0:5 לברצלונה על בוריסוב, 0:2 למילאן על פילזן

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים נוספים, שהחלו לסמן את התמונה ברוב הבתים. בבית ח', ברצלונה לא התקשתה לציין עוד 'מאניטה', הפעם עם 0:5 בבלארוס על באטה בוריסוב. מילאן צמודה אליה אחרי 0:2 קשה מול ויקטוריה פילזן. בבית ה', ולנסיה וצ'לסי נפרדו ב-1:1, בעוד לברקוזן גברה 0:2 על גנק של אליניב ברדה (45 דקות). מארסיי רשמה תוצאה מעולה מבחינתה, עם 0:3 גדול על דורטמונד בבית ו', בו גם ארסנל ניצחה 1:2 את אולימפיאקוס. זניט חגגה עם 1:3 על פורטו בבית ז', כאשר שחטאר דונייצק פישלה עם 1:1 ביתי מול אפואל ניקוסיה הקפריסאית.

סיידו קייטה שחקן ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
טיול בבלארוס, כולל מתנות מצד המארחים. סיידו קייטה עם ליאונל מסי/רויטרס

בית ה'

ולנסיה - צ'לסי 1:1

כולם דיברו לפני המשחק במסטאייה על המפגש הסנטימנטלי בין חואן מאטה לקבוצתו עד הקיץ האחרון. אלא שהסיפור בסיום העימות המסקרן היה פרנק למפארד, ששב אל ההרכב של אנדרה וילאש בואש וענה למבקרים עם שער נאה בדקה ה-56. לצערה של צ'לסי, שניצחה בפעמיים הקודמות שלה במסטאייה 1:2, השער של הקשר בן ה-33 לא הספיק. שטות של סלומון קאלו זיכתה את ולנסיה בפנדל, ורוברטו סולדאדו הלוהט ניצל זאת כדי להשוות עם השער הראשון של קבוצתו בשלב הבתים. שתי נקודות לוולנסיה שנשארת בתמונה. הופעתו ה-50 של דויד אלבלדה בליגת האלופות הסתיימה בכל זאת עם טעם טוב בפה.

דקה 56: גול! פלורן מאלודה פרץ בימין והעביר כדור רוחב עד הצד השני, שם המתין פרנק למפארד שבעט כדור חד מ-12 מטרים לרשת של דייגו אלבס. למפארד מוכיח שמגיע לו מקום בהרכב, 0:1 לצ'לסי.

דקה 87: גול! נגיעת יד מיותרת של סלומון קאלו לאחר כדור קרן, סידרה לוולנסיה פנדל. רוברטו סולדאדו זרק את פטר צ'ך לצד אחד ובעט פנימה. 1:1.

לברקוזן - גנק 0:2

סגנית אלופת גרמניה פתחה את העונה לא רע, אבל ספגה שלושה הפסדים רצופים לאחרונה, מול צ'לסי באלופות ונגד קלן ובאיירן מינכן בליגה, וידעה שהמפגש מול אלופת בלגיה הוא בהחלט הזדמנות לצאת לדרך חדשה. גנק ניסתה להציק, לאחר ההפסקה הצטרף למאמץ גם אליניב ברדה, אלא ששער של לארס בנדר הספיק ללברקוזן כדי לאסוף את שלוש הנקודות לעיני הקהל הביתי בביי ארינה, ומיכאל באלאק המחליף חתם את העניין בדקת הסיום. אלופת בלגיה תמשיך לחפש את ניצחון הבכורה שלה במפעל.

דקה 30: גול! מהלך יפה של לברקוזן לא הצליח להסתיים אצל סטפן קיסלינג, אבל לארס בנדר הגיע מצד ימין ובעט במדויק אל הרשת. 0:1 ללברקוזן.

דקה 46: גנק רוצה שער שוויון במחצית השנייה, ולשם כך הוקם מהספסל אליניב ברדה, שהחליף את ילה ווסן.

דקה 90: גול! מיכאל באלאק, שהתאושש ממחלה ועלה כמחליף, בעט מ-16 מטרים כדור שהשוער היה צריך לעצור, אבל חדר פנימה. שער ראשון של באלאק ב-2011, 0:2 ללברקוזן.

בית ו'

מארסיי - דורטמונד 0:3

איזו הצגה נהדרת של סגנית אלופת צרפת, שכלל הנראה קוטעת הערב באופן סופי את פתיחת העונה המזעזעת שלה בזירה המקומית, עם ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות. דידייה דשאן קיבל בחזרה את אנדרה איוו, שהשיב לו עם צמד ושיתוף פעולה מצוין עם לוק רמי בהתקפה. החמצה גדולה של מריו גצה יכלה לשנות את התמונה בפתיחת המחצית השנייה, אך זה לא היה היום של דורטמונד, שרושמת התחלה מדאיגה מאוד לקמפיין המחודש שלה בליגת האלופות.

דקה 20: גול! אנדרה איוו קיבל כדור מלוק רמי, ובעט חזק ושטוח בשמאל מ-18 מטרים. רומן ווידנפלר נותר חסר אונים, 0:1 למארסיי.

דקה 50: איזו הזדמנות לדורטמונד כדי להשוות. מריו גצה מצא עצמו לבד מול סטיב מנדאנדה, אבל מחמישה מטרים בעט לקורה הימנית.

דקה 62: גול! טעות קשה של מרסל שמלצר נוצלה על ידי רמי, שבעט לפינה הקרובה וקבע 0:2 למארסיי.

דקה 69: גול! רמי זרק את עצמו יפה ברחבה, השופט קנה והצביע על הנקודה הלבנה. אנדרה איוו ניגש והשלים צמד אישי, 0:3 גדול למארסיי.

ארסנל - אולימפיאקוס 1:2

התותחנים המשיכו לאסוף נקודות, גם אם לא ביכולת סוחפת למדי, והתייצבו במקום השני בבית ו'. ללא יוסי בניון, תיאו וולקוט וז'רביניו, אלכס צ'מברליין הצעיר הוזנק להרכב, וכבר אחרי שמונה דקות מצא את הרשת בביצוע נהדר. גם אנדרה סנטוס חגג שער בכורה, ואולימפיאקוס רק הצליחה לצמק, למרות משקוף ושתי הזדמנויות טובות נוספות במחצית השנייה. עכשיו נראה את ארסנל בליגה.

דקה 8: גול! ילד הפלא אלכס צ'מברליין עצר כדור על החזה אחרי מסירה של אלכס סונג, נכנס לרחבה ובעט נהדר אל הרשת. 0:1 לארסנל, איזו בכורה לכישרון הצעיר בליגת האלופות.

דקה 20: גול! אנדרה סנטוס הוציא התקפה נהדרת של ארסנל מצד שמאל, ובסיומה הכדור חזר אליו והוא שלח בימין מזווית קשה פנימה. שער בכורה למגן הברזילאי, 0:2 לארסנל.

דקה 27: גול! אולימפיאקוס לא מוותרת. אריאל איבגסה הגביה מצד ימין, דויד פוסטר הגיח מאחור ונגח באין מפריע מ-11 מטרים לרשת. רק 1:2 לארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ז'

זניט סנט פטרסבורג - פורטו 1:3

אלופת רוסיה התאוששה מהמהלומה שספגה עם ההפסד לאפואל ניקוסיה במחזור הראשון, ופתחה מחדש את בית ז' בעזרת ניצחון על פורטו, מחזיקת הליגה האירופית ומי שנחשבת לקבוצה הטובה בבית. הפורטוגלים פתחו מצוין והוליכו אחרי 10 דקות משער של חאמס רודריגס, אבל רומן שירוקוב המצוין הפך עם צמד (20 ו-62) ודני הפורטוגלי חתם (73), כשחורחה פוסילה הורחק משורות פורטו ממש לפני ההפסקה.

דקה 10: גול! הולק תעתע במגן שלו בהתקפה מתפרצת של פורטו, והעביר כדור רוחב אותו חאמס רודריגס הקולומביאני לא התקשה לשלוח אל הרשת. 0:1 לפורטו.

דקה 20: גול! הלטון הדף רע כדור רוחב של ויקטור פייזולין, רומן שירוקוב אמר תודה ומ-14 מטרים בעט פנימה. 1:1.

דקה 45+2: פורטו נשארת ב-10 שחקנים, לאחר שנגיעת יד עלתה לחורחה פוסילה בכרטיס צהוב שני תוצרת הווארד ווב היהיר.

דקה 60: עוד טעות שיפוט. שירוקוב העביר מסירת רוחב טובה לאלכסנדר קרז'אקוב שכבש, אבל צוות השופטים פסל את השער בטענת נבדל שלא היה.

דקה 63: גול! בעיטה חופשית של פייזולין הגיעה לשירוקוב, שהסתובב וירה בשמאל אל הרשת. 1:2 מוצדק לזניט.

דקה 72: גול! מבצע מצוין של קרז'אקוב בצד ימין, הסתיים עם דחיקה מקרוב של דני הפורטוגלי. 1:3 לזניט.

שחטאר דונייצק - אפואל ניקוסיה 1:1

תוצאה מאכזבת מאוד מבחינת האוקראינים, שמוצאים עצמם עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים. שחטאר הייתה עדיפה לאורך רוב שלבי המשחק, אבל נקלעה לפיגור מול אפואל ניקוסיה המרעננת בדקה ה-61, ולמזלה ידעה להגיב מהר. זה הספיק רק לנקודה. מירצ'ה לוצ'סקו צריך להיות מודאג.

דקה 61: גול! שער מפתיע בדונבאס ארינה. איבן טריקובסקי החליף מסירות עם קונסטנטינוס חרלמבידיס, ובסיום בעט כדור חד לרשת. 0:1 מדהים לאפואל ניקוסיה.

דקה 64: גול! תגובה מהירה של שחטאר. כדור רוחב הגיע בסופו של דבר לג'אדסון, שבעט פנימה. 1:1.

בית ח'

באטה בוריסוב - ברצלונה 5:0

אלופת אירופה הגיעה למפגש החוץ בבלארוס במצב לא מוכר, לאחר שסיימה ב-2:2 את מפגש הפתיחה הביתי מול מילאן, אך נהנתה בטיול שלה מכמה מתנות מצד המארחים וניצחה בקלות 0:5. זו לא הייתה הצגה גדולה של ברצלונה כמו החמישייה הקודמת השבוע לרשת אתלטיקו מדריד, אך גם הפעם ליאונל מסי מצא את הרשת פעמיים והמשיך את מאזן ההבקעות המטורף שלו מתחילת העונה. שחקני באטה בוריסוב יכולים להתנחם בהחלפת החולצות עם כוכבי הבלאוגרנה בסיום.

דקה 19: גול! דני אלבס הגביה לרחבה, אלכסנדר וולודקו נבהל מהלחץ של ליאונל מסי וכבש שער עצמי. 0:1 לברצלונה.

דקה 22: גול! דויד וייה הגביה לרחבה, פדרו ניצל יציאה גרועה של השוער ונגח לרשת החשופה. 0:2 קל לברצלונה.

דקה 38: איזה שער אומלל מבחינת אלופת בלארוס. השוער אלכסנדר גוטור שמט כדור בצורה מוזרה, מסי עט על המציאה ונגח מקרוב פנימה. 0:3 לברצלונה.

דקה 55: גול! מסי החליף מסירות עם דני אלבס, וקיבל בחזרה ברחבה, שם מ-14 מטרים ירה בשמאל אל החיבורים. צמד לפנומן הארגנטינאי, 0:4 לברצלונה.

דקה 90: גול! וייה חטף כדור מהגנת בוריסוב העלובה, קיבל מסירה מטיאגו ובקלות גלגל פנימה. 0:5 לבארסה.

מילאן - ויקטוריה פילזן 0:2

זה לא היה פשוט, אבל הרוסונרי עשו את העבודה מול אלופת צ'כיה העיקשת ונראים בדרך הבטוחה לשמינית הגמר מבית ח', יחד עם ברצלונה כמובן. זלאטן איברהימוביץ' חזר להרכב אחרי פציעה, שמר על סבלנות במחצית הראשונה המתסכלת, ולאחר ההפסקה כבש בפנדל ובישל נהדר לאנטוניו קסאנו שפתח לצידו בחוד. מילאן יכולה להגיע בראש שקט לקרב הגדול מול יובנטוס ביום ראשון. ויקטוריה פילזן תקבל מחמאות בצ'כיה על הופעה מכובדת.

דקה 52: גול! מריאן צישובסקי נגע בכדור בידו בתוך הרחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה, זלאטן איברהימוביץ' דייק. 0:1 למילאן.

דקה 66: גול! זלאטן שלח את אנטוניו קסאנו, שמול השוער האורח הקפיץ באלגנטיות ורץ לחגוג עם חבריו. 0:2 למילאן שיכולה להירגע.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully