וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 89 דקות לזהבי, 0:0 לפאלרמו בלאציו

הישראלי הציג משחק לא רע עד שהוחלף, קבוצתו התגוננה והשיגה נקודה יקרה. יובנטוס סיימה בתיקו 1:1 בקטאניה

אתמול (שבת) נפתח המחזור הרביעי באיטליה עם ניצחונות בכורה של מילאן, 0:1 על צ'זנה ושל אינטר עם המאמן החדש קלאודיו ראניירי על הקווים, 1:3 על בולוניה. היום נמשך המחזור, כשפאלרמו סחטה 0:0 בחוץ מול לאציו ואילו יובנטוס הסתפקה בנקודה עם שוויון 1:1 בקטאניה.

לאציו - פאלרמו 0:0

אחרי שער הבכורה המדהים המדהים שכבש ערן זהבי במדי פאלרמו ביום רביעי האחרון, יצא היום השחקן עם הקבוצה מסיציליה למשחק חוץ קשה ברומא, מול לאציו. הקבוצה של אדוארדו רייה קיוותה לנצל את הביתיות כדי להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות ולשם כך עלו בחוד המאיים שלה ג'יבריל סיסה ומירוסלב קלוסה, אך פאלרמו עמדה בלחץ הכבד, שמרה על שער נקי וסחטה את הנקודה היקרה.

ערן זהבי שהוחלף בדקה ה-89, היה פעלתן, אך לא הגיע למצבי כיבוש ממשיים. אלכסנדרוס צורבאס, שוערה היווני של פאלרמו, היה נהדר ולא איפשר להתקפת לאציו לכבוש. במשחק הבא שלה, תארח פאלרמו את סיינה.

קטאניה - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה, שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד, ראתה אתמול את שתי הגדולות האחרות, מילאן ואינטר, משיגות ניצחונות בכורה העונה. הזברות קיוו להשיג את שלושת הנקודות שהיו שולחות אותם למקום הראשון, אבל נתקלו בעמידה עיקשת של המארחת קטאניה. גונסאלו ברחסיו העלה את הקבוצה הביתית ליתרון כבר בדקה ה-21, אבל מילוש קראסיץ' השתלט על כדור מחוץ לרחבה וירה פנימה בדקה ה-49, כדי לקבוע שוויון, שהחזיק מעמד עד הסיום.

אטאלנטה - נובארה 1:2

רק לפני חמישה ימים הדהימה העולה החדשה נובארה את אינטר הגדולה עם 1:3 מוחץ, שהוביל לפיטוריו של ג'אן פיירו גאספריני, מאמן הנראזורי. הבעיה היא שהחיים בבית ובחוץ שונים לחלוטין והפעם יצאה הקבוצה לאטאלנטה, שם נתקלה בקבוצה הביתית שחיפשה לעלות מעל לקו האדום. אסקייל סצ'לוטו בדקה ה-34 ולוקה צ'יגאריני בדקה ה-59 השאירו את הנקודות באטאלנטה. פיליפו פורקרי רק צימק לאורחת דקה לסיום.

פארמה - רומא 1:0

פארמה ורומא נפגשו הערב באניו טרדיני, במשחק שסיים את המחזור החמישי באיטליה, כששתיהן מגיעות במצב לא פשוט, במקומות ה-17 וה-18 בהתאמה. המצב שהג'לורוסי חסרו את השוער מרטן סטקלנבורג שנפצע בהיתקלות עם שחקן אינטר לוסיו, ובמקומו עמד בשער בוגדן לובונט הרומני. האירוע המעניין של המשחק התרחש בדקה ה-50. אלאנדרו רוסי הגביה את הכדור ופבלו אוסבלדו נגח אותו פנימה, והעלה את האורחת ל-0:1, תוצאה שנותרה על כנה עד הסיום ונתנה מעט שקט למאמן לואיס אנריקה, שקיבל את גיבוי ההנהלה.



משחקים נוספים:

קייבו - גנואה 1:2
לקייבו: סרג'יו פליסייר (74), דוידה מוסקרדלי (90+3). לגנואה: רודריגו פלאסיו (48)

אודינזה - קליארי 0:0

סיינה - לצ'ה 0:3
לסיינה: מטיאה דסטרו (6), עמנואלה קלאיו (53, 70)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully