וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה עצרה את הסחף

יום מצוין של אוואט עזר לקבוצה לקטוע רצף שלושה הפסדים ללא שער זכות עם 1:2 על סוסיאדד. תומר חמד שוב לא שותף

המחזור השישי בלה ליגה, שנפתח בשבת עם כל הגדולות של ספרד, נפתח היום (ראשון) במשחק צהריים עם מאיורקה. הקבוצה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (לא שותף) קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים ללא שער זכות עם ניצחון ביתי חשוב 1:2 על ריאל סוסיאדד, שהרחיק את הקבוצה מהתחתית ונתן הרבה אוויר למאמן מיכאל לאודרופ.

מאיורקה - סוסיאדד 1:2

בארבעת המשחקים הראשונים כבשה מאיורקה שער אחד בלבד וההתקפה שלה נראתה נורא. גם היום מאיורקה לא היטיבה לשחק, אבל לפחות צברה שלוש נקודות וגם לשם שינוי הצליחה להדביק כדור לרשת. הפתיחה הייתה של האורחים. כבר אחרי 12 דקות ראה אוואט את קרלוס ולה מזעזע את המשקוף וכעבור שלוש דקות הקפיץ אימנול אריגצ'ה מעל הישראלי והעלה את האורחים ל-1:0.

מאיורקה הגיבה במהרה ובדקה ה-20 אמיליו אנסואה מצא את ויקטור שהסתובב ברחבה ובעט שטוח פנימה. המשחק נחלש בהמשך, אבל המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-46 התעופף אוואט והציל מהחיבורים כדור חופשי של ולה כאשר צ'אבי פרייטו הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט לעמוד. עברו ארבע דקות ומאיורקה כבשה מן העבר השני. כדור קרן הגיע לצ'יקו שהסיט לאחור וצ'ורי קסטרו הפציץ פנימה שער נהדר.

עד לסיום סוסיאדד השתלטה על המשחק, אבל נתקלה ביום טוב של אוואט בין הקורות. השוער הישראלי יצא היטב בדקה ה-80 ומנע שער. שתי דקות מאוחר יותר פרייטו מצא שוב את המשקוף ובכך הבטיחה מאיורקה ניצחון שני העונה וראשון מאז משחק הפתיחה. תומר חמד ישב משחק שני ברציפות 90 דקות על הספסל ולא שותף.

לבנטה - אספניול 1:3

משחק סוער בולנסיה, שהסתיים בניצחון הקבוצה המקומית לבנטה 1:3 על אספניול. רק לפני שבוע נפלה ריאל מדריד באצטדיון הביתי בלבנטה והיום הגיע תורה של הקבוצה מברצלונה. המקומיים משלימים פתיחת עונה חלומית והם כרגע נמצאים במקום השלישי בטבלה וללא הפסדים אחרי חמישה מחזורים.

רובן סוארס העלה את הקבוצה הביתית ליתרון כבר בדקה ה-14, עם פנדל שסחט ג'ואנלו. בדקה ה-58, ג'ורדי אמאט האורח ביצע עבירה ברחבה, ספג אדום וסוארס ניצל גם את הפנדל השני כדי להכפיל את התוצאה ואת מאזנו האישי. דווקא בעשרה שחקנים מצאה אספניול את הרשת, עם שער של הקטור מורנו בדקה ה-73, אך שלוש דקות בלבד חלפו וחוסה באקרו כבש את השלישי של לבנטה כדי לחתום את התוצאה המפתיעה. וולטר פנדיאני הותיק עוד הספיק להשאיר את אספניול בתשעה שחקנים, תשע דקות לסיום.


משחקים נוספים:

גרנאדה - אוסאסונה 1:1
לגרנאדה: פראן ריקו (64), לאוסאסונה: ראול גרסיה (29)

חיחון - סנטאנדר 0:0

סראגוסה - מלאגה 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully