וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל-ראיו וייקאנו 2:6, ברצלונה-את' מדריד 0:5

הבלאנקוס חזרו לעצמם אחרי שני משחקים, שלושער לרונאלדו. האלופה הביסה את הקולצ'ונרוס, שלושער למסי

הליגה הספרדית העבירה היום (שבת) הילוך נוסף עם המשחקים המוקדמים של המחזור החמישי, בהשתתפותן של הנציגות בליגת האלופות. לאחר שהשיגה נקודה אחת בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, ריאל מדריד גברה 2:6 על ראיו וייקאנו בסנטיאגו ברנבאו. ברצלונה עלתה לשחק מאוחר יותר למשחק שעל הנייר היה מסקרן ובפועל חד צדדי, כשהיא הביסה 0:5 את אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו. ולנסיה נעצרה בינתיים על ידי סביליה, שגברה עליה 0:1. ויאריאל הסתפקה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 2:6

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הגיע למפגש מוכה לאחר שבשני משחקי החוץ שלה בליגה השיגה נקודה אחת בלבד מתו שש ונראה אובדת עצות. במועדון הלבן הזימו את השמועות לגבי פיטורים של המאמן הפורטוגלי, שלעת עתה קיבל קצת רוח גבית משחקניו. עם זאת, ריאל עדיין רחוקה משיאה והניצחון על היריבה הקטנה ממדריד היה אמור להיות חלק יותר.

ההתמודדות החלה רע מאוד עבור הבלנקוס, כאשר עוד לפני שהשעון השלים סיבוב שלם עלתה ראיו וייקאנו על הלוח מכיבוש של מיצ'ו. ריאל רדפה אחרי היריבה בדרבי הקטן, וכריסטיאנו רונאלדו השיג את השוויון בדקה ה-39, לאחר בישול של קאקה. בדקת הסיום של המחצית גונסאלו היגואין עשה את המהפך המיוחל לאחר בישול של סרחיו ראמוס והוריד את ריאל לחדר ההלבשה נושמת לרווחה.

שש דקות בתוך המחצית השנייה זכתה ריאל בפנדל אחרי הכשלה על קאקה, ורונאלדו כבש את השני שלו במשחק והשישי שלו העונה בליגה, אבל רק ארבע דקות חלפו ומיצ'ו צימק כשהכדור עבר את קו השער ואושר בצדק. דקה לאחר מכן נותרה ריאל ב-10 שחקנים לאחר שאנחל די מריה ספג כרטיס צהוב שני. עם זאת, החבורה של מוריניו לא נעצרה.

בדקה ה-67 נשמו בסנטיאגו ברנבאו לרווחה, כשכדור קרן של מסוט אוזיל מצא את העקב של רפאל וראן, והבלם בן ה-18, שהגיע הקיץ, שלח באקרובטיות את הכדור לרשת ולחגוג שער בכורה מדהים במדים הלבנים. שש דקות לאחר מכן אוזיל בישל שוב, הפעם לקארים בנזמה, לאחר שריאל יצאה למתפרצת. החלוץ הצרפתי סיים אותה מצוין עם עוד כדור ברשת של דני חימנס והשלישי שלו בליגה. בדקה ה-83 רונאלדו חגג שלושער (שער שביעי בליגה) עם פנדל יפהפה נוסף אחרי שהשוער חימנס הכשיל אותו וספג רק כרטיס צהוב.

ברצלונה - אתלטיקו מדריד 0:5

אלופת ספרד הגיעה למשחק לאחר התיקו 2:2 במסטאייה עם ולנסיה, והוכיחה שהיא עדיין רמה אחת לפחות מעל הליגה, בוודאי בקאמפ נואו. הקולצ'ונרוס הגיעו למשחק לאחר שתי רביעיות ונמצאים בתקופה טובה, אבל קבוצות הליגה השונות זה דבר אחד ובארסה זה דבר אחר לגמרי.

כבר לאחר 10 דקות קיבל דויד וייה כדור נהדר בתוך הרחבה מצ'אבי, עבר שחקן ומול בעט לפינה של שוער אתלטי טיבו קורטואה. חמש דקות בלבד לאחר מכן, בארסה הכפילה את התוצאה לאחר שנהנתה משער עצמי של מירנדה. בדקה ה-26 הגיע רגע גדול, כשליאונל מסי קיבל כדור ליד קו האורך, הטעה שני שחקני הגנה של אתלטי, חדר לרחבה ובעט באומנות לפינה הקרובה.

בארסה המשיכה להשתעשע וחיפשה בקלות את הרביעי, והוא הגיע בגדול בדקה ה-79. מסי, שאיים במהלך המשחק שוב ושוב על השער והיה קרוב לכבוש את השני שלו, לקח כדור מכ-35 מטרים, עבר חצי הגנה ובעט לפינה הרחוקה של שוער אתלטיקו מדריד, שער שני לארגנטינאי במשחק. בתוספת הזמן, עשה מסי דאבל פס נהדר עם וייה, ובעט בין רגליו של קורטואה, כדי להבקיע את החמישי של הקבוצה, השלישי שלו במשחק, והשמיני שלו העונה בליגה, אחד יותר מרונאלדו. המאבק הצמוד הזה יימשך, כמו אשתקד, גם העונה. אגב, מסי ממש אוהב להבקיע נגד אתלטי כאשר בארבעה משחקים נגדם כבש 11 שערים.

בעקבות הניצחון עלתה ברצלונה למקום השני בליגה עם 11 נקודות, בטיס סביליה תתארח ביום ראשון אצל חטאפה במטרה להשיג ניצחון חמישי ברצף ולהגדיל חזרה את הפער מבארסה לארבע נקודות. כנראה שהמאבק מול הקבוצה מסביליה פחות חשוב, אלא יותר הנקודה הפרש מריאל מדריד, שגם ניצחה.

סביליה - ולנסיה 0:1

אחרי פתיחת עונה מצוינת שכללה שני ניצחונות ותיקו מול ברצלונה, ולנסיה הגיעה לרמון סאנצ'ס פיחואן ונבלמה על ידי האנדלוסים. שער הניצחון נכבש כבר בדקה ה-18, כשחסוס נבאס בישל במתפרצת לפרדי קאנוטה. במחצית השנייה איבדה סביליה את פיוטר טרוכובסקי (56) וז'וליאן אסקודה (68) בכרטיסים אדומים, אבל אבר באנגה בעט את הפנדל לקורה לאחר הרחקתו של אסקודה, והאורחים לא הספיקו להחמיץ. אריץ אדוריץ מוולנסיה הורחק גם הוא בדקה ה-71, וסביליה חוגגת ניצחון שלישי העונה בתום משחק חם.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:1

הבאסקים קיוו לרשום סוף כל סוף ניצחון בכורה בליגה בקדנציה של מרסלו ביילסה, אבל שוב כשלו מול ויאריאל, אותה ניצחה רק פעם אחת בששת המפגשים האחרונים. איגור גבילונדו כבש לאחר מצב נייח בדקה ה-43 ונתן תקוות לאתלטיק בילבאו, אלא ש-10 דקות מאוחר יותר נילמאר השווה באותה הדרך.

האם ולנסיה תביא את השינוי בספרד?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully