וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן השיגה ניצחון ראשון

הרוסונרי גברו על צ'זנה 0:1 משער של סיידורף בדקה החמישית. גם היריבה העירונית השיגה ניצחון ראשון, 1:3 על בולוניה

המחזור החמישי בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם משחקיהן של שתי המילאנזיות. אינטר, עם המאמן החדש קלאודיו ראניירי על הקווים, השיגה את ניצחונה הראשון העונה כשגברה 1:3 בחוץ על בולוניה החלשה. מאוחר יותר אירחה מילאן את צ'זנה, וניצחה אותה 0:1 משער נפלא של קלרנס סיידורף. במפגש נוסף שנערך היום, אירחה נאפולי את פיורנטינה, ושתי הקבוצות השיגו את התיקו הראשון שלהם ב-0:0 באיצטדיון סן פאולו.

בולוניה - אינטר 3:1

קלאודיו ראניירי עמד לראשונה על הקווים כמאמן אינטר, אחרי שהחליף באמצע השבוע את ג'אן פיירו גאספריני, והקסם פעל כבר במשחק הראשון עם ניצחון דחוק בבולוניה. אינטר חזרה ל-4-4-2, אבל הייתה רחוקה מלהבריק גם הפעם. למזלה, ג'אמפאולו פאציני נהנה מטעות של השוער ז'אן פרנסואה ז'ילה, שהדף בעיטה שלו מרחוק אחרי הכנה של אסטבן קמביאסו בדקה ה-39. בדקה ה-66 אלסנדרו דיאמנטי הלחיץ את הנראזורי עם שוויון מהנקודה הלבנה, אלא שדייגו מיליטו ענה עם פנדל משלו בדקה ה-81. לוסיו נגח את השלישי בדקה ה-87 וסידר לאינטר ניצחון בכורה, בעוד בולוניה נותרה עם נקודה בלבד.

מילאן - צ'זנה 0:1

האלופה חיפשה ניצחון ראשון אחרי שלא הצליחה להשיג אחד בשלושת משחקיה הראשונה בסירייה A, והיא הייתה צריכה לעשות את זה מול צ'זנה בלי זלטאן איברהימוביץ', רוביניו, קווין פרינס בואטנג ופאטו. אבל המזל שלה, שיש שחקן אחד שתמיד נמצא שם כשצריך אותו, ההולנדי הבלתי נגמר קלרנס סיידורף.

כבר בדקה החמישית כבש סיידורף את השער היחיד במשחק, בעיטה קשתית נפלאה שהסתובבה לכיוון השער. שוערה של צ'זנה, ניקולה רבליה, הצליח רק לגעת בכדור ולהדוף אותו לתוך שערו הוא. שאר המשחק לא היה עשיר בהזדמנויות, למרות שליטה של מילאן בשדה (הרוסונרי החזיקו 64 אחוז מהזמן בכדור). זה היה ניצחון מוצדק של האלופה, והכנה לקראת המשחק הביתי ביום רביעי מול ויקטוריה פלזן ביום רביעי הקרוב.

נאפולי - פיורנטינה 0:0

עד להפסד מול קייבו במחזור הקודם הייתה נאפולי הקבוצה הלוהטת של הסירייה A, עם ניצחונות נאים על צ'זנה ועל מילאן. היום, בבית מול פיורנטינה, שהשיגה גם היא שני נצחונות בשלושת המשחקים הראשונים של העונה. אבל המשחק לא היה קל עבור הקבוצה מדרום איטליה, והיא לא הצליחה לכבוש. שתי הזדמנויות לא רעות של סטבאן יובטיץ' לפיורנטינה, וממול בעיטה חזקה של גוקאן, נעצרה בפינה הימנית התחתונה של השער. 0:0 בסיום, ולשתי הקבוצות מדובר בתוצאת התיקו הראשונה שלהן העונה.


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully