וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "ישבתי וחיכיתי שנים להזדמנות שלא הגיעה"

הקשר הסביר את החלטתו שלא לשחק בנבחרת: "ההחלטה הקשה בחיי. איפה שנגמר החלום, מתחילה המציאות"

חושבים שמאור מליקסון קיבל את ההחלטה הנכונה? הצביעו בסקר

"קיבלתי את ההחלטה הקשה בחיי", כך התייחס היום (רביעי) מאור מליקסון להחלטתו לשחק עבור נבחרת פולין. בהודעה לעיתונות סיפר הקשר הישראלי: "אף שחקן לפני לא היה במצב הזה כך שאיש לא יודע מה עובר עלי. אני שואף להצליח ולהגיע הכי גבוה שאפשר וכך הגעתי למסקנה הזאת. אני ישראלי ורואה את עצמי ככה, שום דבר לא ישנה את זה. יותר ישראלי מכל מי שמדבר עכשיו נגדי ויותר מכל מי שנזכר שאני קיים, כאילו שאי פעם הייתי שחקן מוביל בנבחרת ישראל".

מליקסון ענה גם לביקורת כלפיו: "שאותם אנשים שמבקרים אותי יבדקו את ההיסטוריה של המשפחה שלי וכמה היא תרמה למדינה לפני שכותבים ועושים שטויות. ישבתי וחיכיתי שנים להזדמנות שלא הגיעה. זה היה החלום שלי. איפה שנגמר החלום, מתחילה המציאות והשיקולים הרציונאליים. זהו כבוד עצום שנבחרת כמו פולין רוצה אותי איתם ועוד רק אחרי חצי שנה שאני משחק כאן. שמעתי וראיתי הכל, כולל דיבורים על שואה ואנטישמיות ואני מבקש מאנשים להיכנס לפרופורציה, לא רק כשקורים דברים רעים".

מסקאנט: "בישראל עוד יתגאו במליקסון"

כבר בצהריים, מאמן ויסלה קרקוב רוברט מסקאנט, הודיע כי מליקסון ישחק בנבחרת פולין. המאמן ההולנדי ערך מסיבת עיתונאים רשמית בה אמר: "מאור החליט וזו לא הייתה החלטה פשוטה מבחינתו. זו תקופה קשה מאוד שעוברת עליו. עכשיו הוא רק רוצה להתרכז בוויסלה ובהצלחה של המועדון. אז אני הגעתי הנה במקומו כדי להודיע על ההחלטה שלו".

מסקאנט הוסיף בנושא: "ההחלטה שקיבלנו ביחד היא מעוררת מחלוקת. אין בכלל ספק. הוא שוחח בנושא הרבה עם הוריו ואחיו, אליו הוא קרוב מאוד. כל הזמן האחרון הוא חשב רק על זה. אם אתה מנסה להיכנס לראש שלו, אז אתה מבין למה ההחלטה הייתה כל כך קשה מבחינתו". באתר של ויסלה ציינו כי מאמני נבחרות ישראל התעלמו ממליקסון עד שהחלו הדיבורים על זימונו לנבחרת פולין ומאז החלו לזמן אותו למשחקים. כזכור, מליקסון שותף ואף כבש שער לאחרונה בהפסד 4:3 של ישראל לחוף השנהב במשחק אימון, מה שלא ימנע ממנו לשחק בעתיד בפולין.

מסקאנט המשיך להסביר את ההחלטה ואמר: "כשמאור התחיל לשחק בוויסלה כולם התעוררו. עדיין יש לו ברירה כי הוא לא שיחק משחק רשמי עבור ישראל. שוחחנו לגבי מה יהיה טוב יותר לקריירה שלו. אתה לא יכול למחוק את העובדה שמישהו גר כל חייו בישראל. הוא מרגיש ישראלי, אבל הוא גם חצי פולני. זה בדיוק כמו המקרה של שחקנים שמשחקים בנבחרת גרמניה ויש להם שורשים פולניים, והם לא משחקים כאן. הרבה אנשים גאים בכך שמי שהדם הפולני זורם בעורקיו ישחק בנבחרת. אני בטוח שזה גם המקרה של מליקסון בישראל. יכול להיות שחלק מהאנשים יכעסו, אבל אחר כך כולם עוד יתגאו בו".

מליקסון היה אמור לדבר בעצמו במסיבת העיתונאים, אבל ברגע האחרון הודיע שזה קשה לו מדי והמאמן הופיע במקומו. בוויסלה אומרים שמליקסון החליט לא להתראיין עד אחרי יום כיפור. בסוף השבוע מאמן נבחרת פולין יפרסם את הסגל לקראת המשחקים מול דרום קוריאה ובלארוס באוקטובר, אך הקשר הישראלי אמור לא להיות בסגל למשחק הראשון בשל יום כיפור.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully