וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "רוצה להצליח בסיטי כמו מראדונה בנאפולי"

הכוכב הארגנטינאי מנסה להשתוות לחמו: "אם נזכה כבר העונה בתואר, זה יהיה מושלם". מאנצ'יני מנמיך ציפיות, בוסקטס יגיע?

מנצ'סטר סיטי נראית בינתיים מצוין והיא מושלמת עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, כשרק יחס שערים מפריד בינה לבין יריבתה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, שמוליכה את הליגה האנגלית. מי שעזר לקבוצה בהופעותיה העונה הוא סרחיו אגוארו, חלוץ הרכש הארגנטינאי שהגיע ב-38 מיליון ליש"ט לאיסטלנדס, רוצה להשתוות לחמו - מראדונה. כזכור, בתו של מראדונה נשואה לקון, ולזוג בת.

אגוארו, שכבש שישה שערים בארבעת משחקי הקבוצה בינתיים, רוצה לעשות במנצ'סטר סיטי את מה שחמו עשה במדי קבוצה תכולה אחרת - נאפולי. מראדונה זכה פעמיים באליפות בליגה האיטלקית עם נאפולי, פעם בגביע אופ"א ופעם בגביע האיטלקי.

"אני מקווה שאוכל לעזור ולהצליח במנצ'סטר סיטי, כמו שדייגו עשה בנאפולי", אמר קון. "אם נזכה בתואר כבר השנה, זה יהיה מושלם. יש עדיין מקום לשיפור ואני מקווה שיהיה לי חלק גדול בהצלחה של הקבוצה".

מי שניסה להנמיך את גובה הציפיות הוא המנג'ר האיטלקי של הקבוצה רוברטו מאנצ'יני. "אני מבין למה אנשים מתרגשים, אבל זה עדיין מוקדם", אמר מאנצ'יני. "אנחנו עדיין צריכים להשתפר כדי לזכות בפרמיירליג ובליגת האלופות בעתיד".

אגב, הקבוצה התכולה עדיין רוצה להמשיך ולהתחזק כאשר לפי דיווח ב"אס" הספרדי, המנג'ר האיטלקי מעוניין להביא לקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר את קשרה של ברצלונה סרחיו בוסקטס, שאיבד מעט ממעמדו מאז הגעתו של ססק פברגאס.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully