וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו ניצחה 3:4 את אינטר

המארחים, ללא ערן זהבי, חזרו מפיגור במשחק דרמטי ורב אירועים. יובנטוס פתחה עם 1:4 על פארמה, רומא הפסידה

יופי של מחזור ראשון (שהוא בעצם המחזור השני) סיפקה לנו הליגה האיטלקית. אחרי התיקו המלהיב בין מילאן ללאציו והניצחון של נאפולי בצ'זנה, הגיעה היום (ראשון) חגיגה של יובנטוס עם 1:4 מרשים על פארמה באצטדיון החדש. לעומתה, רומא ולואיס אנריקה החלו ברגל שמאל עם הפסד ביתי מביך 2:1 לקליארי, בעוד אודינזה ופיורנטינה רשמו ניצחונות קלים. המשחק שנעל את המחזור סיפק גם את כמות השערים הגבוהה ביותר וגם דרמה גדולה, כשפאלרמו (ללא ערן זהבי) גברה 3:4 על אינטר.

פאלרמו - אינטר 3:4

ערן זהבי ישב על הספסל במשך 90 דקות וראה את חבריו חוזרים פעמיים מפיגור ומשלימים מהפך דרמטי מול סגנית האלופה. שיטת ה-3-4-3 של ג'אן פיירו גאספריני כשלה לחלוטין במשחק הבכורה שלו עם אינטר בליגה, לשמחתו של דביס מנג'ייה, המאמן הזמני של פאלרמו שקיבל את המפתחות בעקבות פיטוריו של סטפנו פיולי והמלצתו החמה של אריגו סאקי.

אחרי פתיחת משחק גרועה, היה זה דייגו מיליטו שכבש מקרוב בדקה ה-33. פאלרמו לא נבהלה, ובדקה ה-48 פבריציו מיקולי הנפלא נהנה מבישול מבריק של הרכש הטרי אדגר בארטו והכניע את ז'וליו סזאר. אינטר חזרה להוליך שתי דקות לאחר מכן עם פנדל מדויק של מיליטו, אולם מסכת השערים נמשכה עם בישול של מיקולי לאבל הרננדס האורוגוואי בדקה ה-54.

ההתלהבות הגדולה של האוהדים ברנצו ברברה דחפה את המארחים, ומי אם לא מיקולי הפך את התוצאה בדקה ה-85. המחליף מאוריסיו פינייה העלה ל-2:4 בדקה ה-88, וכל שנותר לדייגו פורלאן זה לצמק עם שער בכורה נאה בתוספת הזמן. יופי של משחק בסיציליה, הרבה עבודה עוד דרושה באינטר.

יובנטוס - פארמה 1:4

הגברת הזקנה עברה פגרה סוערת, במהלכה הגיעו לקבוצה כוכבים רבים, ביניהם אנדרה פירלו, ארתורו וידאל ומירקו ווצ'יניץ'. יובנטוס רוצה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, לראשונה משנת 2003 והיום (ראשון), במחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית, עשתה צעד ראשון לקראת המאבק על הסקודטו, כשגברה 1:4 על פארמה במשחק הליגה הראשון שלהם באצטדיון הביתי החדש.

בישול של פירלו לסטפן ליכטשטיינר, עוד רכש חדש, בדקה ה-16 סידר ליובה יתרון מוקדם. במחצית השנייה זו כבר הפכה לחגיגה של המארחת, כשסימונה פפה הכפיל את התוצאה בדקה ה-58 ואחריו ארתורו וידאל (73) וקלאודיו מרקיזיו (83) כבשו שערים מרהיבים והפכו את הניצחון לתבוסה ולהצהרת כוונות להמשך הליגה. סבסטיאן ג'ובינקו, אקס יובנטוס, עוד הספיק לצמק בפנדל בתוספת הזמן, כשמגן יובנטוס פאולו דה צ'לייה, סופג אדום על העבירה שביצע ברחבה.

רומא - קליארי 2:1

איזו פתיחת עונה קטסטרופלית ללואיס אנריקה והפרויקט השאפתני שלו ברומא. שישה שחקני רכש חדשים הופיעו בהרכב הג'אלורוסי שכלל גם את הקפטן פרנצ'סקו טוטי שהספיק להסתכסך עם המאמן, אבל גם איתם התסכול שלט באולימפיקו, עם עוד כישלון אחרי ההדחה המוקדמת מהליגה האירופית.

מי שהייתה שם כדי לנצל את ההחמצות של המארחים העצבניים היא קליארי. מיראלם פיאניץ', פאבלו אוסבלדו ומרקו בוריילו רשמו החטאות בצד אחד, ואז בדקה ה-68 הגיעה העונש מן העבר השני. דניאלה קונטי, שחקן הג'אלורוסי בעבר ובנו של הסמל ברונו קונטי, עשה לעצמו מנהג לכבוש מול רומא מדי עונה והערב חגג על חשבונה שנה רביעית ברציפות עם שער קל מתוך הרחבה. חוסה אנחל הספרדי הורחק דקה לאחר מכן, שער שוויון שנראה חוקי נפסל ובתוספת הזמן היה זה המחליף מוסטפה אל קאביר שנעץ את השני. דניאלה דה רוסי רק צימק בדקה ה-97. הבלגן הולך לחגוג בימים הקרובים בטריגוריה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לצ'ה - אודינזה 2:0

המדורגת רביעית בעונה שעברה החלה מצוין את העונה החדשה, למרות שאיבדה שחקני הרכב רבים וביניהם אלכסיס סאנצ'ס שעבר לברצלונה (והספיק להיפצע). דושאן בסטה הסרבי העלה את אודינזה ליתרון מוקדם כבר בדקה השנייה, ומלך השערים של העונה הקודמת אנטוניו די נטאלה הכפיל את התוצאה בדקה ה-16, מבישול של הרומני החדש גבריאל טורז'ה.

פיורנטינה - בולוניה 0:2

שחקני הוויולה לא התקשו לנצח בארטמיו פרנקי הביתי את בולוניה, שבשנה שעברה כפתה עליהם שתי תוצאות תיקו. אלברטו ג'ילארדינו נגח את הראשון של פיורנטינה בדקה ה-20, ואלסיו צ'רצ'י כבש את השני בדקה ה-47 מבישול של סטבן יובטיץ' שחזר אחרי פציעה קשה.

משחקים נוספים:

גנואה - אטאלנטה 2:2
לגנואה: מיגל ולוסו (6), ג'אנדומניקו מסטו (55). לאטאלנטה: מקסי מוראלס (8 ו-43)

קייבו - נובארה 2:2
לקייבו: סרג'יו פליסייר (5), סיריל תרו (24). לנובארה: פרנצ'סקו מריאניני (27), מאסימו פאקי (86)

קטאניה - סיינה 0:0

(עדכון ראשון: 15:15)

מה עבר על אינטר בקיץ?

קווין פרינס בואטנג משגע את מילאן

רק התגעגענו יותר: הליגה האיטלקית חוזרת

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully