וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו: יוון סיימה ב-1:1 מול לטביה

יוון איבדה את המקום הראשון בבית ו' אחרי תיקו מאכזב מבחינתה. קאונה (19) כבש ללטבים, פאפאדופולוס (84) השווה

ביום שישי, ניצחה הנבחרת היוונית את ישראל בתוצאה 0:1, בלי להתאמץ יותר מדי, ועלתה לראשות בית ו' עם מקדמה נהדרת לקראת המשחק הגורלי שלה מול קרואטיה ב-7.10. אבל קודם לכן, חיכה לנבחרת של פרננדו סנטוס ביקור מול לטביה, שכבר סיימה את דרכה במוקדמות, כך שלא היה לה עבור מה לשחק.

ביום שישי, כמה שעות אחרי המשחק בבלומפילד, שיחקו הלטבים בטביליסי וניצחו את גאורגיה 0:1, כך שהם באו למשחק בריגה עם מצב רוח טוב, כשהם יודעים שיש להם רק מה להרוויח. ליוונים, לעומת זאת, היה בעיקר מה להפסיד, כשהם יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון שלהם, אם קרואטיה תנצח (מה שקרה בסופו של דבר) הם יאבדו את ראשות הבית.

המשחק החל בשליטה יחסית של היוונים, שהגיעו לכמה מצבים טובים, אך לא הצליחו להבקיע את השער שהם היו צריכים כדי להרגע. בדקה ה-19, בניגוד גמור למהלך המשחק, התקפה יפה של הלטבים שהתמסרו בלי הפרעה ברחבה של מיכאליס סיפאקיס, הסתיימה בבעיטה נאה של קאונה שנכנסה לשער וקבעה 0:1.

היוונים המשיכו לתקוף בשצף קצף עד למחצית ואחריה, והמשחק הסתיים כשהם בועטים 23 פעמים לשער, לעומת תשע פעמים של הלטבים. סמאראס לבדו סיכן שש פעמים, אך לא הצליח להבקיע. רק בדקה ה-84, הגיע שער השיוויון המוצדק של היוונים, אחרי שמאניאטיס הגביה קרן ופאפאדופולוס בעט מקצה הרחבה אל תוך השער. עד הסיום ישבו היוונים על השער של המארחים, כשהם יודעים כבר את תוצאת המשחק בזגרב, אך הם לא הצליחו להבקיע שער נוסף. המשחק הסתיים ב-1:1, והמשחק בין שתי מוליכות הבית בחודש הבא, הופך להיות על כל הקופה.

מהלך המשחק

דקה 14: סלפאגידיס בעט מקרוב, אך הכדור עף מעל השער.

דקה 17: בעיטה חופשית מצוינת של קראגוניס שהגיעה לשער, אך ונינס סיפק עצירה נהדרת ושולח את הכדור לקרן יוונית.

דקה 18: בעיטה נהדרת מצד שמאל של סמאראס הלכה מעל השער.

דקה 19 : גול! אלכסנדר קאונה העלה את לטביה ל-0:1, אחרי חילופי מסירות יפים ברחבה היוונית

דקה 31: בעיטה חזקה של קראגוניס מחוץ לרחבה אך ונינס תפס את הכדור.

דקה 39: מאקוס בעט חזק ברגל ימין אך ונינס שוב סיפק עצירה נאה.

דקה 47: סאלפינגידיס בעט מתוך הרחבה אך מעל השער.

דקה 64: בעיטה חופשית של היוונים, ופפאדפולוס הצליח לנגוח את הכדור, שיצא החוצה.

דקה 73: ניקוס ליברפולוס נגח כדור נהדר, שיצא החוצה מצד שמאל של השער.

דקה 75: מניאטיס בעט נהדר מקצה הרחבה, ונינס עצר את הכדור.

דקה 84: גול! מניאטיס הגביה קרן למרכז הרחבה ופאפאדופולוס בעט חזק לרשת. 1:1 דרמטי.

הרכב לטביה: אנדרי ונינס, פאבל מיהדיוקס, אוסקר קלאבה, ריטוס קריאוקליס, אלכנסדר פרטובס, דניס איבנובס, אולג לאיזנס, אלכסנדר קאונה, מאריס ורפאקובסקיס (ארטיום רודנבס, 68), אלכסי ויסנקובס (יוריס זיגאייבס, 83), איבן לוקיאנובס

הרכב יוון: מיכאליס סיפאקיס, ג'יאניס זאראדוקאס, גריגוריס מאקוס (גאורגיוס גאורגיאדיס, 81), סוקרטיס פאפאסטאטופולוס, לוקאס וינטרה (ג'יאניס מניאטס, 72), דימיטריס סאלפינגידיס, גיאורגוס קאראגוניס, קיריאקוס פאפאדופולוס, ג'יאניס פצפצידיס (אלכסיס ציוליס, 46), גיאורגוס סמאראס, ניקוס ליברפולוס

*במשחק נוסף בבית ו', סיימו מלטה וגאורגיה ב-1:1. ג'אבה קאנקאבה כבש לגאורגים בדקה ה-15, מיכאל מיפסוד השווה למלטה בדקה ה-25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully