וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "אין יותר גרוע מלא לשחק בליגת האלופות"

שחקן באיירן מינכן מתכונן למפגש מול ציריך (ד', 21:45, ספורט 5+). ויסלה קרקוב עם מליקסון וביטון יארחו את אפועל ניקוסיה

משחקי הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי) עם חמישה משחקים מסקרנים במיוחד. במוקד יעמוד המפגש בין הפינליסטית מלפני שנתיים באיירן מינכן לפ.צ. ציריך, אך גם ויסלה קרקוב עם מאור מליקסון ודודו ביטון תמשוך הרבה עניין בקרב הקהל הישראלי כשתארח את אפואל ניקוסיה הקפריסאית. דינמו זגרב תארח את מאלמו, בעוד אודנסה הדנית תפגוש את ויאריאל. במשחק הנוסף תארח מכבי חיפה את גנק.

באיירן מינכן - פ.צ. ציריך (ד', 21:45, ספורט 5+)

הקבוצה של יופ היינקס פתחה את העונה בגרמניה בצורה לא כל כך משכנעת, כשלאחר ההפסד למנשנגלדבאך במחזור הפתיחה, הגיע הניצחון 0:1 הדחוק על וולפסבורג משער של לואיז גוסטבו בשבת האחרונה. אבל באיירן מינכן יודעת שאם יש מקום בו אסור לה לפשל זו ליגת האלופות, כשגמר המפעל ייערך באצטדיונה הביתי השנה, אליאנץ ארינה. פ.צ. ציריך, מנגד מחפשת הופעה שנייה בשלב הבתים אי פעם.

באיירן מינכן, שהשיגה שבעה ניצחונות בית רצופים בליגת האלופות לפני ההפסד לאינטר בשמינית הגמר אשתקד, תחפש לחזור למסלול הניצחונות ולהשיג אחד כזה בפער משמעותי, שישאיר לה יתרון לגומלין. היינקס, שצפה בציריך מביסה 0:6 את גראסופרס ו-1:2 את האלופה באזל בשני המשחקים האחרונים שלה, אמר: "התרשמתי מהם מאוד, זו קבוצה שמשחקת התקפי מאוד. בשביל כל שחקן בבאיירן זה לא מצב נורמלי לשחק בשלב כזה כי הקבוצה תמיד מגיעה לשלב הבתים אוטומטית. השחקנים חייבים לתת הכל במשחק הזה". תומאס מולר הוסיף: "בשביל כל שחקן בבאיירן אין יותר גרוע מלא לשחק בליגת האלופות. אני רוצה להגיע לגמר במינכן השנה, זה החלום שלי".

ויסלה קרקוב - אפואל ניקוסיה (ד', 21:45, ספורט 5 גולד)

הקבוצה הפולנית של מאור מליקסון ודודו ביטון שיחקה בינתיים שלושה משחקי ליגה, כשבשניים הראשונים סיימה בתיקו ובאחרון ניצחה 0:1 משער של ביטון. אבל בליגת האלופות ויסלה קרקוב מרשימה מאוד בינתיים, עברה את ליטקס לובאץ' בסיבוב הקודם וחולמת על השתתפות ראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

המפגש מול אפועל ניקוסיה יהיה הראשון בין שתי הקבוצות אי פעם, והמפגש השני של ויסלה מול קבוצה קפריסאית לאחר שעברה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות את אומוניה ניקוסיה ב-2003/4.

שחקן ויסלה קרקוב לוקאש גרגולה אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו אחד המשחקים החשובים של השנה. חייבים להתחיל את ההתמודדות מול אפועל עם תוצאה טובה בבית. אני חושב שניצחון הליגה בשבת הוסיף לנו הרבה ביטחון לקראת ההתמודדות".

אודנסה - ויאריאל (ד', 21:45)

הקבוצה הדנית הצליחה להפתיע בסיבוב הקודם את פנאתינייקוס ותנסה להדהים עכשיו גם את ויאריאל. הקבוצה הספרדית המצוינת עדיין לא פתחה את הליגה המקומית שלה ואיבדה בקיץ שחקן חשוב בדמותו של סנטי קאסורלה, שהצטרף למלאגה. מרכוס סנה, קרלוס מארצ'נה ונילמאר צפויים להיות כשירים בשורות הצוללת הצהובה, בעוד אנחל לופז צפוי להיעדר.

משחק נוסף:

דינמו זאגרב - מאלמו (ד', 21:45)

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully