וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילה-מקסיקו: סאנצ'ס, כמה אתה באמת שווה?

אחרי ההופעות הפושרות של מסי וניימאר, הכוכב הצ'ילאני ינסה לבלוט מול מקסיקו הצעירה (3:45, 5 + לייב) ולהצדיק את הבאז

הקופה אמריקה, כל הדיווחים והכתבות
איך הפך אלכסיס סאנצ'ס למלפפון הכי לוהט?

נבחרת מקסיקו תרצה הלילה (בין שני לשלישי) לעלות לכותרות מהסיבות הנכונות, כשתפגוש את נבחרת צ'ילה במסגרת משחקן הראשון בבית ג' בקופה אמריקה (3:45, 5 + לייב). כזכור, לאחרונה כמה משחקני נבחרת מקסיקו הושעו בגלל פרשיות סמים ופרשת נערות הליווי, והמקסיקנים יקוו שהפעם חובבי הכדורגל מהמדינה הענקית ממרכז אמריקה יוכלו להיות גאים בשחקניהם ולא לחוש רק מבוכה.

זה לא יהיה פשוט מול צ'ילה המצוינת. מקסיקו, כידוע, הגיעה רק עם סגל הנבחרת האולימפית, וגם הוא עכשיו ספג מכה קשה אחרי ההיעדרויות הכפויות. מול צ'ילה האיכותית, המונהגת על ידי קלאודיו בורגי הארגנטינאי, מעולם לא זכתה בטורניר, אבל השוער הוותיק קלאודיו בראבו מאמין שהפעם יש לצ'יליאנים סיכוי.

"ניתן את כל מה שיש לנו בכל משחק, אנחנו רוצים לראות את צ'ילה סוף סוף מנצחת", אמר בראבו, שוער ריאל סוסיאדד, "אנחנו רוצים לפחות להגיע לחצי הגמר. אסור ליצור ציפיות לא ריאליות, אבל חייבים לשאוף גבוה".

הקהל הצ'יליאני הגיע בהמוניו לארגנטינה השכנה, ובראבו צופה לטירוף. מנגד, הוא לא סבור שמקסיקו הצעירה תקרוס. "אנחנו לא רואים בהם כנבחרת אולימפית", הוא יודע, "גם אנחנו הצלחנו בעבר לעשות הרבה דברים יפים עם סגל צעיר, ויש להם בהחלט נבחרת חזקה".

צ'ילה, כמובן, מתהדרת באלכסיס סאנצ'ס, המלפפון הכי לוהט של הקיץ, שצפוי לעבור לברצלונה באופן רשמי בימים הקרובים. אחרי ההופעות הפושרות של ניימאר ולאונל מסי, העולם הלטיני צפה למשחק חיובי מהסופרסטאר השלישי של הטורניר.

אין פלא שאלכסיס מדיר שינה מעיניהם של המקסיקנים, שזכו לא מזמן בגביע הזהב אחרי ניצחון ענק 2:4 על ארה"ב, אבל יודעים שעכשיו הכל תלוי על כתפיו של ג'ובאני דוס סנטוס ועוד עשרה אלמונים.

"אלכסיס סאנצ'ס לא לבד, לצ'ילה יש המון כישרון בהתקפה", אומר מאמן מקסיקו לואיס פרננדו טנה, "יש לו סגנון קשוח ומסודר, אבל בעיקר יכולות התקפיות מרשימות. לנו, מנגד, חסר ניסיון, אבל לא איכות, ונעלה בכל משחק רעבים להצלחה".

אורוגוואי - פרו (1:15, 5 + לייב)

עוד נבחרת שאפתנית שתפתח הלילה את דרכה בטורניר היא אורוגוואי, שלא צפויה להיתקל בקשיים מול פרו החלשה. התכולים לא זכו בקופה אמריקה מאז 1995, אבל העפלתם לחצי גמר המונדיאל בקיץ שעבר הכניסה רוח אופטימית במדינה, ועם חוד שכולל את דייגו פורלאן, לואיס סוארס ואדינסון קבאני הם מכוונים הכי גבוה שאפשר.

"אנחנו יודעים שיש לנו סגל מספיק טוב כדי לזכות בקופה", אמר פורלאן לקראת המשחק. "אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל נבחרת, ואם נציג את הרמה הגבוהה שלנו נוכל להגיע רחוק מאוד בטורניר".

פרו, שתנסה לדגדג את שלושת הנבחרות העדיפות עליה בבית המוקדם, תחסר את ג'פרסון פרפאן וקלאודיו פיסארו הפצועים, ותתבסס על פאולו גררו, שאמר: "יש לנו ביטחון והגישה שלנו חיובית, אני מאמין שנוכל לעשות דברים יפים מול אורוגוואי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully