וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש שוחרר לאימון צ'לסי

התפטר מפורטו ושילם 15 מיליון יורו פיצוי כקבוע בחוזהו והחתימה הרשמית קרובה. הנשיא: "מאחל לו הצלחה בצ'לסי"

אנדרה וילאש בואש קרוב מאוד לאימון צ'לסי. המאמן העולה של פורטו, שזכה עמה השנה בטרבל מצוין (כולל בליגה האירופית) ומוערך מאוד ברחבי היבשת, המריא ללונדון וסגר את תנאיו הכספיים. במקביל, הגיש הפורטוגלי בן ה-33 את התפטרותו להנהלת פורטו ומאוחר יותר אישר המועדון כי סעיף השחרור בחוזהו - 15 מיליון יורו - שולם ולכן המאמן חופשי לעזוב. "פורטו קיבלה מוילאש בואש את הסכום שנקבע כפיצוי בחוזהו".

באתר הרשמי של צ'לסי פורסם: "סעיף השחרור בחוזהו של וילאש בואש הופעל ואנחנו יכולים לאשר את העניין בו. אנחנו מקווים להגיע לסיכום כספי כדי שנוכל להודיע על התפתחויות בעתיד הקרוב".

רק בסוף השבוע אינטר פנתה לפורטו בנוגע לוילאש בואש, אבל האיטלקים סירבו לשלם את הסכום הנקוב בחוזה. נשיא פורטו, חורחה נונו פינטו דה קוסטה, כבר נפרד מהמאמן ואמר: "אני מאחל לוילאש בואש הצלחה גדולה בצ'לסי".

וילאש בואש צפוי לחתום רשמית בשעות הקרובות ולהפוך למאמן צ'לסי כאשר התקשורת האנגלית כבר דיווחה כי הוא עשוי להביא עמו את כוכבי פורטו, רדאמל פלקאו וז'ואו מוטיניו. נציגו של פלקאו, קלאודיו מוסיו, אמר אתמול: "אם וילאש בואש יהפוך למאמן צ'לסי זה יהיה טבעי שהוא יביא איתו כמה שחקנים. בינתיים לא שמעתי על זה שום דבר, אבל הצעה של צ'לסי יכולה להיות דבר מאוד מעניין מבחינתו של פלקאו".

וילאש בואש שימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי בין 2004 ל-2007 ועבד עם המיוחד גם באינטר. בהמשך אימן את אקדמיקה קוימברה ובאוקטובר 2009 נחת בעמדת המאמן הראשי בפורטו. הוא המאמן הצעיר שזכה בגביע אירופי.

פורטו, אגב, כבר הודיעה על מינויו של המאמן ויטור פריירה בחוזה לשנתיים. פריירה (43) שימש כעוזרו של וילאש בואש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully