וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: שוויץ ובלארוס עלו לחצי הגמר

השוויצרים שמרו על מאזן מושלם אחרי שגברו 0:3 על בלארוס. איסלנד גברה 1:3 על דנמרק ושלחה את הבלארוסים לשלב הבא

שתי נבחרות הבטיחו הערב (שבת) את מקומן בחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות בדנמרק. מדובר בשוויץ ובבלארוס, שתפסו את שתי המקומות הראשונים בבית א'. שתי הנבחרות האלה התמודדו אחת נגד השניה במחזור הסיום של הבית, ושוויץ ניצחה 0:3 כדי לשמור על מאזן מושלם. הבלארוסים עלו בסופו של דבר בזכות הפסדה של המארחת דנמרק 3:1 לאיסלנד. אם דנמרק הייתה מוציאה נקודה מהמשחק הזה, היא הייתה מצטרפת לשוויץ בדרך לחצי הגמר. כעת נראה כי השוויצרים יתמודדו בחצי הגמר נגד צ'כיה בעוד שבלארוס צפוייה לפגוש את ספרד.

במשחק שהתקיים בארהוס, שוויץ עלתה ליתרון מול בלארוס כבר בדקה השישית. אמגרה הוכשל ברחבה ואדמיר מחמדי בעט בקלילות את הפנדל כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-43 מחמדי השלים צמד כשהפעם הוא ניצל טעות בהגנה של בלארוס והקשית מעל השוער כדי לסגור עניין במשחק הזה. מי שהשלים את החגיגה בתוספת הזמן של המשחק היה המחליף פלטשר שקבע 0:3.

במשחק שהתקיים באלבורג הפתיעה איסלנד הקטנה את המארחת שהייתה זקוקה לנקודה בלבד כדי לעלות לחצי הגמר. עבור איסלנד היו אלה הנקודות הראשונות והאחרונות באליפות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת האיסלנדים כבשו צמד בשתי דקות. זה התחיל בדקה ה-58 כשקולביין סיגתורסון השתלט על כדור רוחב מדוייק וכבש מקרוב. בדקה ה-60 ביארנסון השלים צמד והפיח תקוות בקרב האיסלנדים. הם ידעו ששער נוסף שלהם ושל השוויצרים מול בלארוס יעלה אותם לחצי הגמר. בסופו של דבר דנמרק הרסה להם את החגיגה עם שער מצמק של קאדירי בדקה ה-81 וגם שער נוסף של ולגארדסון בתוספת הזמן לא ממש עזר לאיסלנדים למרות ניצחון מרשים של 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully