וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: שוויץ ניצחה את דנמרק

מארחת הטורניר נתקלה במשחק מצוין של השוער השוויצרי יאן זומר והפסידה 1:0 משער של שאקירי. בלארוס - איסלנד 0:2

בעוד כמעט כולם מחכים למשחק מחר בין אנגליה לספרד בבית ב' (ראשון, 21:45, ספורט1 ו-HD), התמודדות שתפגיש כוכבים גדולים כחואן מאטה, בוז'אן, דויד דה חאה, ג'ורדן הנדרסון, ג'ק רודוול, דניאל סטארידג' ורבים אחרים - אליפות אירופה לנבחרות צעירות המתקיימת בדנמרק, יצאה הערב לדרך. בלארוס הייתה למנצחת הראשונה והיא עשתה את זה עם 0:2 על איסלנד. מאוחר יותר הפסידה דנמרק 1:0 לשוויץ.

בלארוס - איסלנד 0:2

איסלנד שלטה במשחק וחלוץ אלקמאר ההולנדית, קולביין סית'ורסון, הגיע לשתי הזדמנויות נהדרות, אבל נתקל בהצלות של השוער הבלארוסי אלכסנדר גוטור ולא מצא את הרשת. מנגד, גיחה אחת קדימה של הבלארוסים בדקה ה-76 הספיקה לסטניסלב דרגון כדי לחדור לרחבה ולהיות מוכשל על ידי ארון גונארסון, שראה אדום. אנדריי וראנקוב בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. 10 דקות מאוחר יותר ניצלו הבלארוסים את היתרון המספרי כדי לקבוע 0:2 מרגלי מקסים סקביש ולמרות שלא הרשימו, הם אספו שלוש נקודות. לירן ליאני הישראלי שימש כשופט הרביעי במשחק.

דנמרק - שוויץ 1:0

קהל רב הגיע הערב לאלבורג למשחק של הנבחרת המקומית, אבל הדנים התאכזבו ולא הצליחו לנצל את יתרון הביתיות שלהם. אינוסנט אמגהרה השוויצרי-ניגרי הגיע להזמדנות ראשונה בדקות הפתיחה ומאוחר יותר כריסטיאן אריקסן, שנחשב לאחד מהכשרונות הגדולים בטורניר, היה פעיל בצד הדני והרשת נעה לראשונה בדקה ה-48, כששרדאן שאקירי המצוין אסף כדור כ-25 מטרים מהשער, חלף על פני שחקן יריב, נכנס לרחבה ובעט כדור שטוח ומדויק פנימה. בדקות הבאות הנבחרת המארחת את הטורניר הגבירה את הלחץ במטרה להשוות, אבל השוער השוויצרי יאן זומר מנע שערים מאנדרס ביילאנד, דניאל ואס והנריק דאלסגארד. בשניות האחרונות של תוספת הזמן כבש ניקי בילה נילסן שער חוקי למהדרין, אבל השופט והקוון פסלו אותו בטענה מוטעית לנבדל. בסיום 0:1 לשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully