וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* מנואל נוייר הגיע למינכן וחתם רשמית על חוזהו בבאיירן עד 2016.

* פיל ג'ונס, בלמה בן ה-19 של בלקבורן, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד. האלופה הקדימה במרדף אחר השחקן את ליברפול וארסנל, ותשלם 16 מיליון ליש"ט עבור כרטיסו.

* לידיעת ערן זהבי: פאלרמו החתימה את אדם סימון, שחקן הלאדס ונבחרת הונגריה עד גיל 21, וארוס פיסאנו, ששיחק בווארזה. כמו כן, שון סוגליאנו יהיה המנהל המקצועי של הקבוצה והוא יחליף בתפקיד את וולטר סבאטיני, שעזב את המועדון באמצע העונה, ובינתיים מונה למנהל המקצועי של רומא.

* פיינליסטית הליגה האירופית, בראגה, מינתה לאונרדו ג'ארדים למאמן הבא של הקבוצה. ג'ארדים, שאימן בעונה שעברה את ביירה מאר, חתם לשלוש שנים. הקבוצה הפורטגלית ממשיכה לבסס את הסגל שלה כשהחתימה את נונו אנדרה קוהלייו לארבע שנים.

* דניאל סאנצ'ז, מאמנה של טור בעונה האחרונה, קפץ לליגה הראשונה בצרפת ויאמן את ולנסיין, אותה עזב פיליפ מונטנייה לטובת ריאל סוסיאדד.

* לורן פורנייה, מאמנה לשעבר של שטרסבורג, הועדף על פני פול לה גואן והוצג כמאמנה החדש של אוקזר.

* חואן איגנסיו מרטינז מונה למאמנה החדש של לבנטה, במקום לואיס גרסיה שעבר לאמן את חטאפה.

* ארסנל הודיעה כי היא החתימה את המגן הצעיר בן ה-19 של צרלטון אתלטיק, קרל ג'נקינסון.

* המגן מארק ברטראן סיים חוזה בטנריפה וחתם לשלוש שנים באוסאסונה.

* לואיס אנריקה יאמן בעונה הבאה את רומא האיטלקית. המאמן הספרדי אישר כי כל פרטי החוזה כבר סוכמו ורק חתימה חסרה כדי לסגור את העניין.

שמועות

* ליברפול וסנדרלנד סיכמו על מעברו של ג'ורדן הנדרסון לאנפילד תמורת 20 מיליון ליש"ט. חלוץ האדומים, דויד נ'גוג, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה.

* שנה בלבד אחרי שרכשה אותו תמורת כ-4 מיליון יורו, גנואה מחפשת רוכש לשוער הפורטוגלי אדוארדו. במידה שהיא תצליח למכור אותו, היא תנסה להחתים את שוערה של רומא, הברזילאי ז'וליו סרג'יו.

* ווסטהאם שעסוקה בהכנות לעונה החדשה בצ'מפיונשיפ ובמאמצים לחזור בצורה מיידית לפרמיירליג, מעוניינת בקשר ליברפול, ג'ו קול, שגדל במועדון וכן באל חאדג'י דיוף מריינג'רס וקווין נולאן מניוקאסל - שניהם שיחקו תחת המאמן סם אלרדייס בבולטון.

* על פי "לאקיפ", מאמן מארסיי דידייה דשאן מאוד רוצה לרכוש את קשר בורדו ונבחרת צרפת, אלו דיארה, והוא מקווה שהשתתפותה של הקבוצה בליגת האלופות תסייע לשכנע את השחקן לעבור לסטאד וולודרום.

* ז'רמי טולאלן ממשיך להיות מקושר בצורה מאסיבית עם מעבר למלאגה הספרדית. על פי הדיווחים, ליון תסכים למכור אותו תמורת 15 מיליון יורו.

* כלי תקשורת בבלגיה ובבריטניה ממשיכים לדווח על התעניינות עיקשת של אנדרלכט, מכלן וריינג'רס בחלוץ מכבי חיפה ונבחרת ישראל, תומר חמד. השחקן בן ה-24 סיים את חוזהו במדים הירוקים.

* בספרד מדווחים כי ריאל מדריד בודקת את אופציית האתו של ניימאר, שחקן סנטוס ונבחרת ברזיל.

* מי שיחליף את קיקה סאנצ'ס פלורס בתפקיד מאמן אתלטיקו מדריד הוא גרגוריו מנזאנו, שכבא אימן את הקבוצה לפני שמונה שנים, בעונת 2003/4.

* בוקה ג'וניורס במגעים עם ריאל מדריד לגבי פרננדו גאגו. הקבוצה הארגנטינאית, ממנה הגיע השחקן לבלאנקוס, רוצה לשאול אותו, כנראה לקראת העונה הבאה. מי שדוחף את המהלך הוא מאמן בוקה חוליו סזאר פלקיוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully