וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל נפרדה מרונאלדו עם ניצחון על רומניה

הפנומן הפורש שיחק רבע שעה ב-0:1 בסאו פאולו וסיכם: "מודה לעם הברזילאי על האהבה והתמיכה לאורך שנים ארוכות"

רונאלדו הגדול נפרד הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמית מהכדורגל במשחק פרידה שנבחרת ברזיל ערכה לכבודו ובו היא ניצחה את רומניה 0:1. שחקן העבר השמנמן שיחק רבע שעה והחמיץ שלוש הזדמנויות טובות. חלוץ פלומיננזה, פרד, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-22 אחרי בישול של ילד הפלא ניימאר.

"אני מתנצל, היו לי שלוש הזדמנויות טובות ולא הצלחתי לכבוש ב-15 הדקות האחרונות שלי על המגרש", אמר הפנומן בן ה-34, שהודיע על פרישה בפברואר האחרון, "אני רק יכול להודות לעם הברזילאי על כל התמיכה וכל האהבה שהוא העניק לי לאורך השנים".

בחזרה למשחק: אחרי שפסטיבל רונאלדו נגמר (שיחק מהדקה ה-30 עד סיום המחצית הראשונה) הקהל בסאו פאולו לא היה מרוצה מהתצוגה של הסלסאו במחצית השנייה ושריקות בוז נשמעו מכיוון היציעים. זה היה משחק ההכנה האחרון של ברזיל לקראת הקופה אמריקה שייחל בחודש הבא בארגנטינה.

ברזיל תשחק בבית ב' ותפגוש את פרגוואי, ונצואלה ואקוודור. הסלסאו זכו בשתי האליפויות האחרונות, ב-2004 וב-2007 אחרי ניצחונות על ארגנטינה במשחקי הגמר. לסלסאו שמונה זכיות בסך הכל, אבל ארבע מהן הגיעו בחמש האליפויות האחרונות.

המאמן מאנו מנזס פרסם הלילה את סגל 22 השחקנים לאליפות. הצוות הרפואי של הנבחרת בישר שאלשנדרה פאטו וגאנסו הפצועים יהיו כשירים ושניהם בפנים. רונאלדיניו וקאקה בחוץ, אם כי יש לציין שלא מדובר בהפתעה.

הסגל המלא:

שוערים:

ויקטור (גרמיו), ז'וליו סזאר (אינטר)

הגנה:

לוסיו, מייקון (שניהם אינטר), טיאגו סילבה (מילאן), דויד לואיז (צ'לסי), לואיסאו (בנפיקה), אנדרה סנטוס (פנרבחצ'ה), דני אלבס, אדריאנו (שניהם ברצלונה)

קישור:

לוקאס (סאו פאולו), לוקאס לייבה (ליברפול), אליאס (אתלטיקו מדריד), ג'אדסון (שחטאר דונייצק), ראמירס (צ'לסי), סנדרו (טוטנהאם), אלאנו וגאנסו (סנטוס)

התקפה:

פרד (פלומיננזה), ניימאר (סנטוס), אלשנדרה פאטו ורוביניו (שניהם מילאן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully