וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד ניצחה את ונצואלה 0:3

וייה, פדרו ואלונסו כבשו בניצחון ה-39 מ-44 משחקים בעידן דל בוסקה. ההרכב השני של אירלנד ניצח את זה של איטליה 0:2

לצד המשך משחקי מוקדמות יורו 2012, התקיימו אמש (שלישי) מספר מפגשי ידידות, כאשר באחד מהם ניצחה ספרד את ונצואלה 0:3. אלופת העולם הביסה בשבת 0:4 את ארצות הברית בתצוגה נהדרת והיא ממשיכה לדרוס כל יריבה. לנבחרת נוספת שמטיילת במסגרת מוקדמות היורו, איטליה, זה דווקא הלך פחות טוב, כאשר ההרכב השני שהעלה צ'זארה פראנדלי הפסיד 2:0 לאירלנד במשחק שהתקיים בבלגיה.

איטליה - אירלנד 2:0

במוקדמות היורו הסקוואדרה אזורה אמנם מרשימים, עם 16 נקודות משישה משחקים, ובשבוע שעבר הם רשמו 0:3 מרשים על אסטוניה, אך הערב, בהרכב משני, נזכרו הכחולים איך זה מרגיש להפסיד. הסיפור המעניין והפיקנטי במפגש הזה היה דווקא על הקווים: צ'זארה פראנדלי פגש את ג'ובאני טראפטוני, האיש שאימן אותו ביובנטוס בתחילת שנות השמונים. "טראפטוני הוא הגדול מכולם", אמר מאמן נבחרת איטליה לפני פתיחת המשחק, ולא הצליח לעלות על מורהו.

שתי הקבוצות עלו בהרכבים משניים למדי, כאשר בהרכב האיטלקי הורכבו ארבעה שחקנים בלבד שפתחו בניצחון על אסטוניה (ג'ורג'יו קייליני, קלאודיו מרקיזיו, אנדראה פירלו, ג'וזפה רוסי). מנגד, טרפאטוני גם כן ביצע שלל שינויים, ובדקה ה-36 שני השחקנים היחידים שפתחו עבורו בניצחון 0:2 על מקדוניה במוקדומת היורו - סטיבן האנט וקית' אנדרוז - שיתפו פעולה, כאשר הראשון סידר לשני עקב, וקשרה האחורי של בלקבורן שחרר פצצה שטוחה מ-25 מטרים שלא הותירה לאמיליאנו ויויאנו שום סיכוי וקבעה 0:1.

במחצית העלה פראנדלי את אלסנדרו מאטרי, שהפיח רוח חיה בהתקפה של האזורה, כאשר גם כניסתם של אלברטו ג'ילארדינו וסבסטיאן ג'ובינקו בדקה ה-58 הפכו את האיטלקים למסוכנים יותר. אלא שההגנה האירית עמדה היטב בלחץ, והדובדבן על הקצפת הגיע דקה בתוך תוספת הזמן, כאשר האנט השלים בישול שני עם כדור רוחב אותו המשיך סיימון קוקס פנימה וקבע את תוצאת המשחק. זהו הניצחון הראשון של אירלנד על איטליה מאז מונדיאל 1994.

ונצואלה - ספרד 3:0

אלופת העולם הגיעה לפורטו לה קרוז אחרי הרביעייה המרשימה בארצות הברית וזכתה לקבלת פנים חמה מהאוהדים המקומיים. יחד עם זאת, אלופת אירופה והעולם, הנבחרת הטובה בתבל, לא גילתה סנטימנטים והשיגה את ניצחונה ה-39 מתוך 44 משחקים בעידן ויסנטה דל בוסקה. המאמן המשופם הוא כעת המאמן עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר בתולדות הנבחרת אחרי שחלף על פני לואיס אראגונס. דויד וייה כבש בבעיטה חופשית בדקה החמישית - שערו ה-47 במדים הלאומיים - וחברו לברצלונה, פדרו, הכפיל בדקה ה-20. צ'אבי אלונסו חתם את התוצאה לפני המחצית עם בעיטה חופשית משלו.

אקוודור - יוון 1:1

היריבה הבאה של ישראל במוקדמות היורו פגשה בניו יורק למשחק ידידות את הנבחרת הדרום אמריקאית המתכוננת לקופה אמריקה, ונפרדה ממנה בתיקו. פרננדו סנטוס ערך שינויים רבים בהרכבה של יוון והשאיר את הכוכבים הצעירים יואניס פטפצידיס וסוטיריס ניניס על הספסל, אבל אלכסנדרוס ציוליס נגח פנימה בדקה ה-15. פריקסון אראסו הצליח להשוות עבור אקוודור בדקה ה-58.

משחקי ידידות נוספים:

אוסטרליה - סרביה 0:0

דרום קוריאה - גאנה 1:2
לדרום קוריאה: דונג-וון ג'י (12), ג'ה-צ'אול קו (90). לגאנה: אסמואה גיאן (65)

נורבגיה - ליטא 0:1
לנורבגיה: מורטן פדרסן (83)

רוסיה - קמרון 0:0

אוסטריה - לטביה 1:3
לאוסטריה: כריסטופר דיבון (75), מרטין הרניק (81, 95). ללטביה: פאבלס מיחדג'וקס (49)

(עדכון ראשון: 7.6, 23:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully