וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: יוון ניצחה את מלטה 1:3

כשהיא יודעת שיריבותיה לבית ו' ניצחו, גברה נבחרת יוון על מלטה 1:3, וחזרה אל ראשות הבית. צמד לפטפצידיס (8 ו-64)

לא היה פשוט עבור נבחרת יוון לעלות למשחק הביתי שלה הערב (שבת) מול מלטה, תוך שהיא יודעת ששתי יריבותיה לצמרת בית ו', ישראל וקרואטיה, כבר השיגו נצחונות על היריבות שלהן. תוסיפו לזה שבחודש מרץ היו המלטזים לקחת נקודות מהיוונים, ותקבלו נבחרת יוונית ממוקדת מאוד. גם הפעם העניינים לא בדיוק הלכו בקלות עבור שחקניו של פרננדוס סנטוס, אבל זה נגמר עם ניצחון 1:3 שמחזיר את היוונים אל ראשות הבית, לפני שיפגשו את נבחרת ישראל של לואיס פרננדז בחודש ספטמבר באיצטדיון בלומפילד.

המלטזים, שהצליחו לעשות חיים קשים ליוונים גם במשחק הקודם שוב פתחו עם לחץ, במטרה להוציא את היריבה שלהם מאיזון, אבל יוון לא נבהלה, וכבר בדקה ה-8 הפכה את העליונות שלה ליתרון, מרגליו של פטפצידיס. הלחץ היווני רק הלך והתחזק, שחקניו של סנטוס בחנו שוב ושוב את שוער מלטה, אנדרו הוג, וגם הוא לא היה יכול לעשות דבר בדקה ה-26, כשפפאדופולוס בהופעת הבכורה שלו בנבחרת כבש עם נגיחה מקרוב. המארחים היו קרובים למצוא את השלישי אבל הסתפקו בצמד השערים עד למחצית.

אלא שמי שחשב שהמלטזים ירימו ידיים, כנראה לא מכיר את נבחרת מלטה בגלגול הנוכחי שלה. היריבה הצנועה החלה לתקוף במחצית השניה, ובדקה ה-56 צימקה מרגליו של מיפסוד שניצל טעות בהגנה היוונית. האורחים המשיכו במומנטום, ובדקה ה-60 היו קרובים לשיוויון, אבל הבעיטה של אנדרו כהן, שבדיוק נכנס, מצאה רק את הקורה. דווקא כשהיה נדמה שהמלטזים יצליחו להפתיע ביוון, הגיע הדקה ה-64. כדור תועה אל הרחבה המלטזית גרם לשוער האורחים, הוג להדוף רע מאוד היישר לרגליו של פטפצידיס, וזה לא התקשה לכבוש את השלישי, ולהכריע את גורל המשחק.

מהלך המשחק

דקה 6: מהלך נהדר של יוון, כשטורוסידיס מצא ברחבה את סאלפינגידיס וזה שלח רגל ארוכה, אבל הכדור טס ליד הקורה והחוצה.

דקה 8: שער! הפעם הכדור היווני עצר רק ברשת. עוד מהלך קבוצתי נאה של המארחים, כשקאצורניס מצא את פטפצידיס במרכז הרחבה, וזה בעט בקלילות פנימה, 0:1 ליוון.

דקה 13: עוד הזדמנות טובה לנבחרתו של סנטוס, כשפטפצידיס שוב ניסה את כוחו, הפעם בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אבל שוערה של מלטה הדף טוב.

דקה 21: מיני הזדמנות ראשונה למלטה, כשמיפסוד הריץ התקפה מהאגף, ושלח לאחור לריאן פנץ' שבעט מעל לשער.

דקה 26: שער! המלטזים ביצעו עבירה מחוץ לרחבה, קראגוניס הרים את הכדור אל הרחבה ומצא את ראשו הפנוי של פפאדופולוס שנגח מקרוב, 0:2 ליוון. זהו שער בכורה בהופעת הבכורה של היווני הצעיר.

דקה 29: איזו החמצה נוראית! פטפצידיס הרים כדור קרן שכמעט ומצא את הרשת, אבל ספירופולוס שניסה לנגוח הציל את הכדור מהקו ושלח את הכדור מעל לשער.

דקה 54: שער! מלטה חוזרת למשחק! ההגנה היוונית נרדמה, האורחים התקדמו בקלות אל הרחבה, מיפסוד הוותיק כמעט והתבלבל עם חברו לנבחרת, אבל הצליח לבסוף לגלגל מול השוער אל הרשת, 2:1 ליוון.

דקה 60: כמעט 2:2! אנדרו כהן רק נכנס ובאותה דקה ירה כדור מ-23 מטרים, הכניע את השוער אבל הכדור נעצר במשקוף. לא ייאמן.

דקה 64: שער! איזו טעות! דווקא כשמלטה מנסה לחזור, סאלפינגידיס שולח כדור לרחבה שלא קרוב לאף יווני, הוג טעה והדף רע היישר לרגליו של פטפצידיס שמקרוב לא התקשה לכבוש, 1:3 ליוון.

הרכב נבחרת יוון: דימיטרוס קונסטנטופולוס, אבנגלוס מוראס, ואסיליס טורוסידיס, ניקוס ספירופולוס, קיריאקוס פפאדופולוס, גירגוס קראגוניס (פאנטליס קאפס, 70), קוסטאס קצוראניס, אלכסנדרוס צורבאס, סוטיריס ניניס
(לאזרוס חריסטודופולוס, 79), פטפצידיס יואניס, דימיטריס סאלפינגידיס (קוסטס מיטרוגלו, 90).

הרכב נבחרת מלטה: אנדרו הוג, אנדריי אגיוס, ג'ונתן קארואנה, שון ביאדה (קלייטון פאליה, 80), גארת סקיבראס, רודריק בריפה, ג'ון הצ'ינסון (פול פנש, 87), ריאן פנץ', מיכאל מיפסוד, אנדרה שמברי, דניאל בוגדנוביץ' (אנדרו כהן, 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully