וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "נפלא לראות את ברצלונה משחקת"

חלוץ ריאל מדריד הצטרף למברכי אלופת אירופה הטרייה, שחגגה עוד במופע של הזמרת שאקירה. דג'וקוביץ': "אין ספק שזו הקבוצה הכי טובה בעולם"

AP

החגיגות של אלופת אירופה הטרייה, ברצלונה, נמשכו כל הלילה (בין ראשון לשני). אחרי שחזרה עם הגביע מלונדון אחרי הניצחון בגמר 1:3 על מנצ'סטר יונייטד והגיעה מנמל התעופה אל פראט בברצלונה לקאמפ נואו שהיה מלא בכ-100 אלף אוהדים, המשיכו שחקני הקבוצה לאצטדיון הלאומי במונז'ואיק (הר היהודים) לקונצרט של שאקירה. והרי לא סתם הובאה הזמרת, חברתו של הבלם ג'רארד פיקה מזה מספר חודשים. האלפים חיכו וקראו בקולה באצטדיון אליו הגיעו גם השחקנים. בעוד הקהל מחכה נואשות למופע שלה, נכנס פיקה לחדר ההלבשה של הזמרת, כאשר השניים שהו כ-40 דקות ביחד. לאחר מכן יצאה להלהיב את הקהל הקטלאני הצוהל.

שחקני בארסה עלו לבמה כששאקירה מציגה אותם אחד אחרי השני. חלק מהם, כולל המאמן פפ גווארדיולה והעוזר טיטו וילנובה, בחרו להישאר במשך המופע מאחורי הקלעים של הבמה. לפני הסיום, הודתה לכל אלה שהגיעו, ואמרה: "ברכותיי ברצלונה, הקבוצה הכי טובה בעולם".

הזמרת שאקירה עם חברה ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
החגיגות נמשכות. פיקה עלה לבמה עם שאקירה/רויטרס

אפילו לכיכר סיבלס הגיעו קטלאנים

בקטלוניה ציינו הבוקר כי לפי הערכות כ-850 אלף גברים, נשים וטף יצאו לרחובות בירת החבל כדי לחגוג את הזכיה באליפות אירופה הרביעית. בעיתון 'מארקה' ציינו גם כי מספר אוהדי ברצלונה אף נצפו חוגגים בכיכר סיבלס - המקום שהכי מזוהה עם ריאל מדריד, שחגגה שם לא מזמן את הזכיה בגביע הספרדי.

אבל כנראה שאי אפשר ללא קצת עצב. מסתבר אפילו שגם בחגיגות מסוג זה נפצעה כמות לא מבוטלת של אנשים. שירותי הרפואה בעיר מסרו ש-132 אנשים סיימו את החגיגות עם פציעות, 114 מתוכם עם פציעות קלות בלבד, בעוד ש-18 הועברו לבית החולים בעיר להמשך טיפול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

התקשורת בקטלוניה לא שכחה לצטט את ישראל

התקשורת הקטלאנית המשיכו, כמובן, לשבח ולהלל את השחקנים, המאמנים וכל נושא תפקיד במועדון. בעיתון "ספורט" ציטטו לא מעט מעיתוני העולם. למשל הבליטו טור של עיתונאי רוסי מהעיתון "ספורט אקספרס" שכתב כי בארסה צריכה להשאיר את גווארדיולה ל-25 שנים.
כמו כן, ציטטו מאמרים מהעיתונות האנגלית ששיבחה את בארסה, צורת המשחק שלה וכמובן הכוכב הגדול שלה, מסי.

"ספורט" אף בחר לצטט מספר כותרות מהעיתונות הישראלית הכתובה. בעיתון הבליטו ציטטות של כתבות וטורי פרשנות משלושת העיתונים - ידיעות אחרונות, מעריב והארץ - כשגם לא שכחו לציין את הילולת החג והתשבוחות הרבות שהורעפו על הקבוצה הן ברדיו והן בטלוויזיה הישראלית.

בנזמה: "אי אפשר לעשות כלום נגד ברצלונה"

מי שייאלץ לעצור את החגיגות בקרוב הוא הקפטן קרלס פויול. הבלם יעבור ניתוח ארתורוסקופיה ביום שלישי הקרוב כדי לסיים את בעיות הברך שלו. פויול צפוי לקבל מנוחה של מספר שבועות, במטרה לשוב לפעילות לפני פתיחת העונה הבאה. בארסה תחל את אימוניה לקראת העונה הבאה באמצע חודש יולי, בין ה-15 ל-18.

גם חלוץ ריאל מדריד קארים בנזמה הצטרף לשורת המברכים הארוכה. אחרי שהשוער איקר קסיאס כבר חלק מחמאות לחבריו לנבחרת, אמר החלוץ הצרפתי של הבלאנקוס לתחנת הטלוויזיה הצרפתית, "פראנס 2", במהלך צפייתו במשחקי הרולאן גארוס בעיר הבירה של מולדתו, פריס.

"אי אפשר לעשות כלום נגד ברצלונה", אמר בנזמה. "זה נפלא לראות אותם משחקים. מנצ'סטר יונייטד ניסתה עוד לעשות משהו במחצית הראשונה, אבל כשבארסה החלה לשלוט בכדור זה היה כבר גמור. אנחנו אמנם זכינו אחרי שניצחנו בגביע המלך, אבל זו קבוצה שקשה מאוד לנצח".

בנזמה החמיא גם לאריק אבידל, ואמר על המגן הצרפתי שזכה מחבריו בבארסה להניף את הגביע: "אני מאוד-מאוד שמח עבורו. הוא עבר דרך ארוכה וקשה. הניצחון הזה בהחלט מגיע לו".

גם הטניסאי שנמצא בכושר הכי טוב בעולם כרגע, נובאק דג'וקוביץ', הצטרף למברכים, ואמר: "זו קבוצת הכדורגל הכי טובה שראיתי בחיי, אין ספק בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully