וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "יש דרך לעצור את מסי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד יודע מה צריך לעשות כדי לנצח. ברצלונה תקדים את נסיעתה ללונדון. מסי: "כאילו זה משחקי האחרון"

בעוד ארבעה ימים יעמוד העולם מלכת כאשר ייערך גמר ליגת האלופות 2011, שיפגיש את אלופות ספרד ואנגליה, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, באצטדיון וומבלי האנגלי. שתי הקבוצות שזכו לראשונה בתולדותיהן במגרש הלונדוני, ינסו להשיג זכיה רביעית בגביע.

ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד מניף עם גביע האליפות. רויטרס
גביע נוסף לעונה המופלאה שלהם? ריאן גיגס/רויטרס

ריאן גיגס לא הופיע לאימון הקבוצה

אלכס פרגוסון מאמין שזה אפשרי לעצור את ליאונל מסי. "שיחקנו נגד ברצלונה שלוש פעמים, ותמיד אפשר למצוא פיתרון לכל שחקן טוב. ננסה לעצור את מסי. כמו כן, אני בטוח שגם בארסה מודעת לסכנות שאנחנו מציבים בפניה".

פרגוסון התייחס גם להרכב וגם לגבי השחקנים שיקבלו את הבשורה המרה שלא יפתחו: "זה לא קל, כי אנחנו עוסקים כאן בבני אנוש. שחקנים עבדו קשה כל השנה. לצערי, אני אצטרך להגיד למי מהשחקנים שהוא לא פותח, אבל הם כולם מבינים שמטרת הקבוצה היא החשובה ביותר".

מלבד איך לעצור את מסי את שיטת המשחק של ברצלונה, לפרגוסון יש עוד דאגה על הראש, כאשר הקשר ריאן גיגס לא התאמן מאחר ולא הופיע לאימון. בימים האחרונים נחשף בסקוטלנד לגבי רומן שניהל גיגס עם דוגמנית, וגילויי השמחה שלו על האליפות ה-19 של המועדון בו הוא משחק כל חייו, התחלפו בעצב, ונראה כי יש קשר חזק בין חשיפת הפרשייה לאי הגעתו לאימון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך עוצרים את מסי? אלכס פרגוסון בטוח שיש דרך/רויטרס

ברצלונה תעשה את הדרך ללונדון כבר בשלישי בערב

בברצלונה התעסקו בעיקר בימים האחרונים בענן האפר הוולקני שהתפרץ שוב באיסלנד. כזכור, לפני שנה נסעה הקבוצה למשחק החוץ בסן סירו נגד אינטר באוטובוס עקב אותו ענן, והפסידה 3:1 במשחק הראשון (לא עלתה בסופו של דבר לגמר). בבארסה הקדימו הפעם תרופה למכה ובמקום לנסוע ללונדון ביום חמישי, הקבוצה תצא כבר בשלישי בערב.

מי שעוד מוטרדים מאותו הענן הם כמובן אוהדי הבלאוגראנה. כ-25 אלף מהם צפויים להגיע בימים הקרובים לבירת אנגליה, אלא שגם הם תקועים עקב אותה בעיה. דובר המועדון אמר: "לגבי הקבוצה אנחנו לא לוקחים שום סיכונים, אבל דאגתנו נתונה כמובן גם לאוהדינו. אי אפשר יהיה לשחק את הגמר מול אצטדיון חצי ריק".

אוהדי ברצלונה חוגגים תואר אליפות. רויטרס
גם הם מוטרדים מענן האפר הוולקני. אוהדי ברצלונה חוגגים אליפות/רויטרס

בקטלוניה עוקצים את רונאלדו: "מנצ'סטר טובה יותר בלעדיו"

כנראה ששחקני בארסה, בכללותם, לקחו לתשומת ליבם את דבריו של פפ גווארדיולה והחלו לדבר כמוהו. כזכור, המאמן אמר לשחקניו לפני מספר ימים שהם צריכים לעלות ולשחק את גמר ליגת האלופות כאילו היה זה משחקם האחרון.

מסי אמר במסיבת עיתונאים: "אני אעלה לגמר בוומבלי ואחשוב עליו כמו על כל משחק שלי, כאילו הוא האחרון בקריירה. כשאעלה לשחק, ארגיש בטוח בניצחון. אני מאמין בי ובחבריי לקבותה. אנחנו להוטים לנצח ולזכות בתואר".

בעיתון הקטלאני, ספורט, לא יכלו שלא לעקוץ את כריסטיאנו רונאלדו. בטור בעיתון נכתב: "מנצ'סטר יונייטד ללא רונאלדו חזקה יותר". הטור ערך השוואה בין מנצ'סטר יונייטד הנוכחית לזו של לפני שנתיים, שגם פגשה את ברצלונה בגמר ליגת האלופות 2009, ונוצחה על ידה 2:0, עם רונאלדו בהרכב.

מנג'ר ברצלונה פפ גווארדיולה חוגג עם שחקנו לאונל מסי. רויטרס
המורה והתלמיד. פפ גווארדיולה וליאונל מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully