וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לא אזיל דמעה אם יפטרו אותי"

המנג'ר האיטלקי של צ'לסי לא מתרגש מהשמועה וגם אם ייאלץ לעזוב, והודה: "לפני שנה לא ציפיתי להיות בסכנת פיטורים"

צ'לסי קרובה לסיים את העונה ההפכפכה והמשונה שלה ביום ראשון עת תתארח הקבוצה הכחולה מול קבוצה כחולה אחרת - אברטון - בגודיסון פארק במסגרת מחזור הנעילה הה-38 של הפרמיירליג. גם הפסד לא ימנע כנראה מצ'לסי את המקום השני בליגה, אבל בשנים האחרונות מקום שכזה לא מספק את הבעלים הרוסי-יהודי רומן אברמוביץ', והוא כנראה צפוי להיפרד לשלום מהמאמן האיטלקי של הקבוצה קרלו אנצ'לוטי.

אנצ'לוטי לא הצליח להביא העונה אף תואר לסטמפורד ברידג', ובטח לאחר פתיחת העונה המהממת של הכחולים והעובדה כי אשתקד הוליך אותם לדאבל זו בהחלט אכזבה. במהלך העונה נפוצו לא מעט שמועות על פיטורים, אולם אברמוביץ' השאיר בכל זאת את האיטלקי בתפקיד, בין היתר לאחר שהצליח לייצב את השורות במהלך העונה ואף לשוב לרגע למאבק האליפות.

אלא שנראה כי אנצ'לוטי לא ממש נסער אם ייאלץ לעזוב את הקבוצה הלונדונית, לפחות על פי דבריו. "המועדון צריך לבחון את העבודה שלי", אמר האיטלקי. "אם הם יחליטו לשנות מאמן זו ממש לא יהווה בעיה מבחינתי. לא תראו אותי בוכה או משהו כזה. אכבד את ההחלטה של המועדון ואמצא לי 'סידור' אחר".

עם זאת, אנצ'לוטי הודה שלא האמין שיימצא, 12 חודשים בלבד לאחר הדאבל המרשים, בסכנת פיטורים. "לא ציפיתי שזה מה שיקרה לפני שנה, אבל זה הכדורגל. אם לפני שנתיים מישהו היה אומר לי שאזכה באליפות וגביע הייתי שמח. בשנה שעברה הקבוצה הייתה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully