וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את סטוק סיטי

שלושה ימים אחרי גמר הגביע בין השתיים, הצליחו התכולים להשיג ניצחון נוסף, שהעלה אותם למקום ה-3. צמד נפלא לטבז

הרבה חובבי כדורגל באנגליה המתינו לראות את מנצ'סטר סיטי נופלת העונה. אמרו שרוברטו מאנצ'יני בנה סגל לא מאוזן, שהוא לא מצליח להשליט היררכיה ושלמועדון ללא מסורת תמיד קשה להתמודד עם אימפריות כמו מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, ליברפול ואפילו צ'לסי. אלא שנראה שבסופו של דבר הסיטזנס דווקא בדרך לעונה לא רעה בכלל, יש יאמרו אפילו טובה.

שלושה ימים אחרי שזכתה בגביע האנגלי ושברה בצורת תארים בת 35 שנה, ניצחה הערב (שלישי) מנצ'סטר סיטי 0:3 את סטוק סיטי בשחזור המשחק מוומבלי ועלתה למקום השלישי על חשבונה של ארסנל. במצב העניינים הנוכחי, מאנצ'יני הולך לשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד ונגר והתותחנים המאכזבים ייאלצו לעשות את הדרך הארוכה מהמוקדמות.

סיטי עלתה ליתרון כבר בדקה ה-14 כשדאבל פס בין ג'יימס מילנר וקרלוס טבז נגמר אצל האחרון, שניער מעליו בקלילות שני שומרים ושיחרר טיל לבין חיבורי הקורות כדי לקבוע 0:1. התכולים המשיכו לשלוט וכבשו את השני בדקה ה-53. דני קולינס הכשיל את מיכה ריצ'ארדס, מרחק 28 מטר מהשער. אדם ג'ונסון הגביה את הכדור החופשי למרכז הרחבה וג'וליאן לסקוט ניצל יציאה רעה של תומאס סורנסן כדי לנגוח פנימה את ה-0:2. השער השלישי והיפה מכולם הגיע בדקה ה-65, כשטבז הנהדר לקח בעיטה חופשית מ-28 מטר היישר לחיבורים וקבע 0:3 עם שערו ה-20 העונה בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully