וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גולד: "האוהדים שלנו מרחמים על עצמם, גם אני"

הבעלים של ווסטהאם מנסה לשקם את המועדון אחרי פיטורי גרנט: "יש כמויות עצומות של עבודה, לא נמהר בבחירת מחליף"

24 שעות לאחר שירדו לליגת המשנה באנגליה ופיטרו את אברהם גרנט, בווסטהאם מנסים ללקק את הפצעים ולשקם את המועדון. רשימת המועמדים להחליף את המנג'ר הישראלי באפטון פארק כוללת בין היתר את סטיב מקלארן, כריס יוטון, ניל וורנוק, גוסטבו פויט, סם אלרדייס ואחרים, כאשר מאמן נבחרת אנגליה לשעבר מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד. עם זאת, הבעלים של הפטישים דייויד גולד הודיע כי ווסטהאם לא תמהר למנות מחליף לגרנט, ותיקח מספר שבועות על מנת לבחור את האיש המתאים לתפקיד.

"נבחר מאמן מספיק טוב להוציא אותנו מליגת המשנה וכזה שיהיה מספיק טוב כדי להמשיך להוליך אותנו לאחר מכן. יש לנו כמויות עצומות של עבודה, אבל אסור למהר. זה יהיה מינוי מאוד, מאוד חשוב. אני בטוח שהרבה מאוד מאמנים יראו בתפקיד אתגר גדול ומרגש, וזה הכרחי שנבחר את האדם המתאים ביותר".

"נעשה כל שבכוחנו להשאיר את השחקנים הטובים ביותר שלנו. זה יהיה קשה, אבל לא נמהר למכור שחקנים", הוסיף גולד. "צריך להכין סגל שיחזיר אותנו לפרמיירליג. ווסטהאם זה מועדון גדול עם מסורת גדולה, האוהדים שלנו כואבים ומרחמים על עצמם, וגם אני. מותר לנו להתאבל למשך כמה ימים, אבל במוקדם או במאוחר צריך להפסיק לרחם על עצמנו ולהתחיל לדבר על עליית ליגה. צריך לחזור לפרמיירליג הכי מוקדם שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully