וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק ווסטהאם מסוגלת להחתים מאמן שירד ליגה"

הביקורות על גרנט נמשכות: "כמה זה היה שונה אם הוא היה מפוטר באמצע העונה. הוא עשה טעויות בלתי נסלחות ברכש"

ווסטהאם ואברהם גרנט מככבים הבוקר ברוב הכותרות של תקשורת הספורט באנגליה. הפטישים אמנם כבר נשרו לליגת המשנה ב-2003, אבל כל ירידת ליגה של מועדון בסדר הגדול הזה גורר תגובות נחרבות, מה עוד שכזכור, ההנהלה פיטרה את גרנט באופן מיידי. יחד עם זאת, יש לציין שהבוקר הבעלים דיוויד גולד ודיוויד סאליבן סופגים חצים לא פחות חדים מהמאמן, אם כי רבים מהם מכוונים אליהם בגלל הבחירה בגרנט מלכתחילה.

הדי הכשלון החרוץ של הקבוצה של המאמן הגיעו עד לטוויטר, שם כתב אמש אחד משני הבעלים, דיוויד גולד: "זה ללא ספק הרגע הכי גרוע בכל שנותיי בכדורגל ומובן שהלוואי שהייתי עושה דברים אחרת. האמנתי שההגעה של השחקנים שהגיעו בינואר והחזרה של תומאס היצלספרגר מפציעה יעשו מספיק בשביל שנישאר".

בתקשורת המשיכו לתקוף את גרנט, אבל לא פסחו גם על הבעלים גולד וסאליבן ועל חברת ההנהלה קארן בריידי. ג'ייקוב סטיינברג כתב ב"גרדיאן": "רק ווסטהאם מסוגלת להחתים מאמן שסיים במקום האחרון עם פורטסמות' בשנה שעברה. הרי זו אותה קבוצה שב-1983 ניצחה את ברי 0:10 והחתימה לאחר מכן את הבלם שלה פול הילטון. ווסט ברומיץ' וליברפול הדגימו את הערך שיכול להיות להחלפת מאמן במהלך העונה. כמה שונה זה היה יכול להיראות אם גרנט היה עוזב מוקדם יותר...".

ג'ייסון ברט מ"טלגרף" כתב: "השחקנים של ווסטהאם לא הסתדרו עם האימונים שגרנט העביר ועם הטקטיקה שלו ובקרב ההנהלה קיימת עכשיו חרטה גדולה על כך שהוא לא פוטר מוקדם יותר העונה".

הביקורות על גרנט הבוקר הזכירו גם את העובדה שווסטאם איבדה יתרון לא פעם העונה, בדיוק כמו שקרה לה אתמול כשהיא הוליכה 0:2 על וויגאן, אבל נכנעה 3:2. "גרנט שוב לא הגיב לפעולות שעשה המאמן היריב", נכתב באחד מהעיתונים, ובנוסף הוזכרו 8 מיליון הליש"ט שהמאמן הישראלי הוציא על ווינסטון ריד ופאבלו באררה. "טעויות בלתי נסלחות כשהתקציב כל כך צנוע", הגדירו זאת באחד מהעיתונים.

בתוך כך, "הסאן" מדווח הבוקר שווסטהאם שלמרות שגרנט החזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות, ווסטהאם לא תצטרך לשלם את המשכורת שלו לתקופה הזו ושהמאמן הישראלי יקבל פיצויי פיטורין בגובה של כמיליון ליש"ט, פחות ממשכורתו השנתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully