וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: כריסטיאנו רונאלדו השווה שיא עתיק

הפורטוגלי חגג צמד ב-1:3 על ויאריאל והשווה שיא כיבוש שערים בעונה. אוואט חזר למגרשים, מאיורקה הסתבכה. תיקו לבארסה

המחזור ה-37 בלה ליגה התקיים הערב (ראשון) במלואו. ריאל מדריד גברה 1:3 במדריגל על ויאריאל ואילו ברצלונה הסתפקה ב-0:0 ביתי עם דפורטיבו לה קורוניה. אלא שמוקד העניין בתחתית הרותחת. ערב המחזור, לא פחות מ-10 קבוצות היו באזור המסוכן. שלוש מהן: ראסינג סנטאנדר, ספורטינג חיחון ומלאגה הבטיחו את הישארותן בליגה. היורדת השלישית תיקבע במחזור האחרון, כשסראגוסה נותרה מתחת לקו האדום והיא נמצאת במצב הגרוע ביותר. שוער נבחרת ישראל דודו אוואט חזר לשער לאחר שהתאושש מהניתוח בפניו, אבל ספג שלושה שערים בהפסד מאיורקה 3:1 לאלמריה, וקבוצתו של הישראלי עדיין בסכנת ירידה.

ויאריאל - ריאל מדריד 3:1

הבלאנקוס המשיכו לעבוד בשביל כריסטיאנו רונאלדו והפורטוגלי אכן חגג שער נהדר בבעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-22 והשלים צמד גדול בדקה ה-90. מרסלו בצ'יפ נפלא מעל דייגו לופז פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-17. קאני צימק בדקה ה-52, אבל לא מנע הפסד ובכך נקבע כי ויאריאל תסיים במקום הרביעי ותשתתף רק במוקדמות ליגת האלופות בעוד ולנסיה מעפילה אוטומטית לשלב הבתים.

עם שעריו הגיע רונאלדו ל-38 בליגה העונה. כשנותר מחזור אחד לסיום הליגה, בו תארח ריאל מדריד את אלמריה בסנטיאגו ברנבאו, צריך רונאלדו שער אחד כדי לשבור את שיא השערים בעונה אחת ובו מחזיקים שניים: טלמו זארה מאתלטיק בבילבאו בעונת 1950/1 והוגו סאנצ'ס מריאל בעונת 1989/90. אגב, רונאלדו, כמו מסי, כבר שבר את שיאו של פרנץ פושקאש, שכבש 47 שערים בכל המסגרות. למסי יש 52 כאלה, בעוד שלרונאלדו 51.

ברצלונה - לה קורוניה 0:0

מאבקי התחתית של היריבה בליגה ממש לא מעניינים את פפ גווארדיולה, שחושב רק על ליגת האלופות. הקטלאנים עלו בהרכב טלאים, כאשר רק ויקטור ואלדז, סיידו קייטה ובויאן קרקיץ' פתחו ואילו יתר הכוכבים נותרו על הספסל. גווארדיולה העניק דקות נדירות לג'ונתן דוס סנטוס, מארק ברטרה, אנדראו פונטאס וג'פרן, אבל היריבה לא הצליחה לנצל זאת וחזרה עם נקודה, שרק סיבכה אותה לאור ניצחונות היריבות. בתחילת המשחק קיבלו כמיטב המסורת את הכבוד משחקני דפור שהסתדרו בשתי שורות ומחאו לשחקני ברצלונה כפיים, כמו רבבות האוהדים.

אלמריה - מאיורקה 1:3

אחרי שהחמיץ את שני משחקיה האחרונים של קבוצתו בשל הניתוח שעבר בפניו, שב דודו אוואט לשער מאיורקה ואלו הן בהחלט בשורות טובות ללואיס פרננדז לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול לטביה ברביעי ביוני. אלא שעד אז, אוואט יהיה טרוד במאבקי הישרדות שכן קבוצתו רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. קאלו אוצ'ה כבש ראשון בדקה הרביעית, חואנמה אורטיז הכפיל כעבור 10 דקות ופאבלו פיאטי המצוין המשיך את ההשפלה עם השלישי בדקה ה-31. פייר וובו רק צימק בדקה ה-41. אלמריה, שכבר ירדה, משיגה ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים.

סראגוסה - אספניול 0:1

המארחת נותרה מתחת לקו האדום למרות הניצחון והיא לא תלויה בעצמה לקראת המחזור האחרון בו תתארח אצל לבנטה. פונציו כבר את השער היחיד במשחק בדקה ה-55, אבל מהמגרשים האחרים הגיעו בשורות רעות.

חטאפה - אוסאסונה 0:2

שער היתרון שכבשה סראגוסה הלחיץ את אנשי חטאפה, אבל בדקה ה-65 הגיע שער עצמי של הבלם מיגל פלאניו ואוהדי הקבוצה הקטנה ממדריד והבעלים מדובאי נשמו לרווחה. פדרו ריוס חתם בדקה ה-90 וחטאפה תלויה בעצמה לקראת קרב התחתית במחזור האחרון מול ריאל סוסיאדד.

סביליה - סנטאנדר 1:3

עם הניצחון, הבטיחה סביליה את השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית. אחרי מחצית מאופסת ננכס פרדי קאנוטה לעניינים, נגח את הראשון בדקה ה-54 והשלים צמד כעבור שש דקות, שוב בנגיחה. אגריצ'ה צימק בדקה ה-72, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאלברו נגרדו שסגר עניין חמש דקות לסיום.

אתלטיקו מדריד - הרקולס 1:2

גם הקולצ'ונרוס בליגה האירופית עם ניצחון ביתי שגם העלה אותם למקום החמישי. אלברו דומינגז הצעיר כבש כבר בדקה הראשונה את שער היתרון לאתלטי. דויד טרזגה החטיא פנדל בדקה ה-30, אבל איזן בדקה ה-67. השוויון החזיק מעמד ארבע דקות עד שחוזה אנטוניו רייס סידר לקהל הביתי בקלדרון שלוש נקודות במשחק הבית האחרון לעונה.

משחקים נוספים:

בילבאו - מלאגה 1:1
לבילבאו: דויד לופז (55 בפנדל). למלאגה: רסיו (41)

ולנסיה - לבנטה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully