וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט פנתה לסוארס וצפויה לפתוח במשא ומתן

11.5.2011 / 17:15

הבלגים מתעניינים בבלם באר שבע. ברקת הודיעה לערן לוי שהוא לא בתוכניות. ליאור אסולין ואוהד כהן קיבלו הודעה דומה

ערן לוי זומן הבוקר (רביעי) לפגישה עם אלונה ברקת בנוגע לעונה הבאה. בבאר שבע הודיעו לחלוץ כי הוא לא נמצא בתוכניות לעונה הבאה וכי הוא משוחרר מהקבוצה למרות הסיכום לעונה הבאה. למרות זאת מקורב לשחקן אמר הבוקר: "לערן יש חוזה לעונה הבאה, אם באר שבע לא תרצה אותו, נדרוש פיצוי. בגלל ההסכם הוא לא יכול לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות".

בבאר שבע טוענים כי החוזה מותנה בהפרות משמעת, אך בסביבתו של השחקן טוענים כי אין סעיף התניה. אם לוי לא יקבל פיצוי, הוא עשוי לפנות לערכאה משפטית כדי להסדיר את העניין.

גנט הבלגית, בה משחק שלומי ארבייטמן, פנתה לסוכנו של וויליאם סוארס דודו דהאן וייתכן כי היא תפתח עימו במשא ומתן. כזכור, סוארז הביע לאחרונה רצון לעזוב את הקבוצה לאירופה, אבל במועדון לא ידעו באיזו קבוצה מדובר והודיעו כי יהיו מוכנים להיכנס למשא ומתן על כרטיסו רק אם תהיה קבוצה שמוכנה לשלם תמורתו חצי מיליון יורו. ככל הידוע, בימים הקרובים צפויות התפתחויות נוספות בנושא כשגם קבוצות נוספות בבלגיה מעוניינות בשחקן.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בבאר שבע מחפשים שוער זר כששניים מהמועמדים הם שוער נבחרת אלבניה אריאן בקאי (35) והשוער המקדוני אדין נורדינוסקי (29). בקאי ייבחן בימים הקרובים בקבוצה רק אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. מהראן ראדי הוא אחד המועמדים לעונה הבאה וייתכן שבקרוב תיערך פגישה בעניין. בתוך כך, טל מאיר, קשרה של בני לוד, שכזכור נמצא במעקב של המועדון בחודשיים האחרונים, צפוי לחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח.

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על סיום התקשרותם עם חלוץ הקבוצה ליאור אסולין והשוער אוהד כהן. באר שבע הודיעה לשניים כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה. כהן ואסולין שוחחו עם מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים, כאשר בשיחה נאמר להם כי הם לא יוחתמו לעונה נוספת במועדון. מהנהלת המועדון נמסר בתגובה: "אנו מעריכים את תרומתם הרבה של אוהד כהן וליאור אסולין למועדון ומאחלים להם הצלחה בהמשך דרכם".

עדכון ראשון: 11:26
עדכון אחרון: 17:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully