וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הביסה את פולהאם, מקסי כבש שלושער

הארגנטינאי כבר עם שבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים. גם קאוט וסוארז כבשו ב-2:5 על הקוטג'רז בחוץ

ליברפול ניצחה הערב (שני) 2:5 את פולהאם בחוץ במשחק שנעל את המחזור ה-36 הדרמטי והמותח בפרמיירליג האנגלית. בעקבות הניצחון, הקבוצה של קני דלגליש עלתה למקום החמישי על חשבונה של טוטנהאם והיא מרוחקת ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי. יחד עם זאת, לאחרונה משחק חסר ונראה שהאדומים יסתפקו עונה נוספת בהשתתפות בליגה האירופית. הכוכב הגדול של הערב היה מקסי רודריגז, שכבש שלושער שני בתוך שלושה משחקים, בהם הוא הבקיע בסך הכל לא פחות משבעה שערים.

הארגנטינאי כבש את השער הראשון כבר אחרי 30 שניות, כשההגנה המארחת לא הסתדרה עם המהירות של סוארז ואחרי שמארק שוורצר הדף לא טוב ברגלו למרכז הרחבה, משם הדרך של מקסי לרשת הייתה קלה. שש דקות לאחר מכן מקסי וליברפול חגגו את השני, כשהפעם הקשר כובש בבעיטה מהאויר אחרי הגבה מדויקת של גלן ג'ונסון. החגיגה נמשכה עם שער של דירק קאוט, שבדקה ה-16 בעט מזווית קשה וניצל טעות גדולה של מארק שוורצר, שירד לאסוף את הכדור וראה אותו חולף על פניו בדרך לרשת. 0:3.

במחצית השנייה ליברפול הורידה כמה הילוכים ומוסא דמבלה הבלגי ניצל את זה כדי לצמק ל-3:1 בדקה ה-57, אבל רודריגז החליט שזה המשחק שלו ובדקה ה- 70 הוא השלים את השלושער שלו. לואיס סוארז הפנטסטי הצטרף לרשימת הכובשים בסיומה של פריצה סוחפת ואופיינית בדקה ה-75. סטיב סידוול צימק ל-5:2 עם שער יפה בדקה ה-86 ובסיום ניצחון נראה לליברפול, שלאור כושרה הנוכחי והטוב בוודאי מצטערת מאוד על פתיחת העונה הגרועה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully