וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נגד השופט. עכשיו כבר לפני המשחק

אופ"א שיבצה למשחק בברצלונה את דה בליקר, בריאל מזכירים באתר הרשמי את הטעויות שלו נגד מוריניו בשנה שעברה

בעוד נראה שעל המגרש מאבק חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לברצלונה הוכרע לטובתה של האחרונה, המלחמות מחוצה לו נמשכות וכעת הבלאנקוס דורשים מאופ"א להעניש שישה שחקנים של בארסה וכן את מאמנה פפ גווארדיולה. לאור העובדה שמשחק הגומילן יתקיים כבר מחר (שלישי, 21:45) נראה שגם אם ריאל תצליח להשיג את מבוקשה, השחקנים לא יושעו מהמשחק נגדה.

בריאל מבקשים שאופ"א תרחיק את סרג'יו בוסקטס, דני אלבס ופדרו לשני משחקים ואת סיידו קייטה, ויקטור ואלדס וחאבייר מסצ'ראנו למשחק אחד - זאת בעקבות התקרית בין שחקנים מהקבוצות עם הירידה למחצית. האשמה של גווארדיולה לדברי אנשי מדריד היא שהמהומה הייתה חלק מהתכנית שלו למשחק.

עוד לקראת המשחק מחר: אופ"א הוכיחה כמה היא אטומה כששיבצה למשחק את השופט פרנק דה בליקר. הבלגי היה זה ששלף כרטיס אדום לא מוצדק לטיאגו מוטה מאינטר במשחק חצי גמר ליגת האלופות בברצלונה בשנה שעברה אחרי הצגה גדולה של סרג'יו בוסקטס.

לא ברור מה אופ"א ניסתה להשיג כששיבצה את אותו שופט, באותו מקום, במשחק רגיש בין אותה קבוצה לאותו מאמן, אבל בריאל לא לוקחים שבויים והבוקר העלו באתר הרשמי של המועדון - לא פחות - קטע וידאו מאותו משחק חצי גמר בין ברצלונה לאינטר ומאותה הצגה של בוסקטס. באתר כתבו "הדרכים של דה בליקר ומוריניו שוב מצטבלות בחצי גמר ליגת האלופות" ולא צריך להפעיל את הדמיון כדי להבין שאצל הבלאנקוס לא ממש מרוצים מהשיבוץ וכן שהם כבר מנסים להפעיל על הבלגי לחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully