וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז המוליכה הביסה את אסטודיאנטס

מקסי מוראלס כבש צמד וסחף את חבריו ל-0:4 בחוץ מול האלופה. ריבר שנייה אחרי 0:1 על ראסינג, סן לורנצו ניצחה בדרבי

האם זאת העונה של ולז סארספילד? אלופת קלאוסורה 2009 מחצה 0:4 בחוץ את האלופה המכהנת אסטודיאנטס ושמרה על הפסגה במחזור ה-12. מי שרודפת אחרי ולז היא ריבר פלייט, שניצחה 0:1 בקלאסיקו את ראסינג קלוב ורחוקה שתי נקודות מהפסגה. השלישית גודוי קרוז הובסה 4:1 בבית בידי ארסנאל, כשסן לורנצו גברה בדרבי 0:3 על הורקאן.

אסטודיאנטס - ולז סארספילד 4:0

בעונה שעברה זה היה משחק העונה, אך הפעם נראה כי רק ולז תיאבק על התואר. האלופה אסטודיאנטס התפרקה מול הכדורגל הנהדר של האורחים, עליהם ניצח מקסי מוראלס. אוגוסטו פרננדז שלא מפסיק לכבוש לאחרונה, פתח את מסכת השערים בדקה ה-36. מוראלס הוסיף גולאסו (41) והשלים צמד מהנקודה הלבנה (62) אחרי הרחקתו של רודריגו בראניה והמחליף דויד רמירז חתם בדקה ה-89.

גודוי קרוז - ארסנאל 4:1

השלישית בטבלה, שהדהימה בשבוע שעבר במונומנטל, ספגה הפסד ביתי כואב מול ארסנאל שחזרה לנצח אחרי שבעה משחקים. הבלם ליסנדרו לופז (12) והמגן אדריאן גונזאלס (25) כבשו לזכות האורחים במחצית הראשונה, כשאלברו נבארו (27) רק צימק. מאורו אובולו (62 ו-71) הפך את הניצחון לתבוסה במחצית השנייה.

ראסינג קלוב - ריבר פלייט 1:0

הקלאסיקו העתיק הסתיים בניצחון של המיז'ונריוס, ששוב הציגו את חואן פאבלו קאריסו בשיאו בין הקורות כשמלפניו הגנה קשוחה שספגה רק שישה שערים העונה. הברקה אחת של אריק לאמלה המוכשר סידרה לריבר פלייט פנדל בדקה ה-34, ומריאנו פאבונה ניצל זאת כדי להכריע את ההתמודדות. ראסינג קלוב מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות, בעוד ריבר השנייה חזק במאבק האליפות.

סן לורנצו - הורקאן 0:3

למרות התפטרותו של רמון דיאז והנוכחות של מאמן זמני על הקווים, סן לורנצו לא התקשתה לנצח בדרבי את יריבתה החלשה. הרחקה של פקונדו קירוגה מהורקאן סידרה פנדל לנסטור אורטיגוסה בדקה ה-54, כשבהמשך הגדילו את התוצאה האורוגוואי חואן מנואל סלגיירו (61) והפרגוואי פאבלו ולאסקז (68).

משחקים נוספים:

בנפילד - קילמס 4:3
לבנפילד: מרסלו קינטרוס (24), פקונדו פריירה (52), אלחנדרו ברבארו (60). לקילמס: ברנרדו רומאו (23), מיגל קנאו (32 בפנדל), פאבלו ואסקז (76), מאוריסיו קאוטרוצ'יו (84)

חימנסיה לה פלאטה - ניואל'ס אולד בויס 2:1
לחימנסיה: גיז'רמו בארוס שלוטו (33). לניוא'לס: רולאנדו סקיאבי (76 בפנדל), קלאודיו ביילר (82)

אול בויס - ארחנטינוס ג'וניורס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully