וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוקלת להתלונן באופ"א נגד מוריניו

הקטאלנים כועסים על ההתבטאויות החריפות של מאמן ריאל כנגד גווארדיולה. אפלאי: "לא נגררנו לפרובוקציות שלהם"

AP

וידאו: רויטרס

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

שחקני ברצלונה הבינו מיד עם שריקת הסיום שרק מחדל אמיתי בשבוע הבא ימנע מהם לחגוג את העלייה לגמר ליגת האלופות. החגיגה של הקטלאנים בזכות הניצחון 0:2 על ריאל מדריד תימשך כנראה לפחות יממה נוספת, אחרי שליאונל מסי ניצל את ההרחקה של פפה בדקה ה-61 כדי לכבוש בדקות ה-76 וה-87. סוף העונה של ריאל? אחרי החגיגה עם הזכייה בגביע המלך, נראה שברצלונה הייתה זקוקה לנקמה הזו.

בינתיים מתברר כי בברצלונה שוקלים ברצינות להתלונן כנגד ריאל מדריד וכנגד מאמנה, ז'וזה מוריניו, בפני ועדת המשמעת של אופ"א, זאת בעקבות ההתבטאויות הקשות של מוריניו נגד פפ גווארדיולה. מוריניו אמר לאחר המשחק: "אם הייתי במקום פפ, הייתי מתבייש. הוא מאמן מצוין שזכה בליגת האלופות, אבל אני במקומו הייתי מתבייש לזכות בסקנדל בסטמפורד ברידג'. השנה, אם הוא יזכה, זה יהיה הסקנדל של הברנבאו".

"אנחנו נמצאים צעד אחד מהגמר, אבל יש לנו הרבה, הרבה, הרבה כבוד לריאל מדריד ואנחנו חייבים להיות זהירים", אמר פפ גווארדיולה, מאמן ברצלונה, שרק יממה קודם לכן השתלח בעמיתו, ז'וזה מוריניו. "אנחנו יודעים שקבוצה כמוה יכולה לעשות כל דבר". על ההרחקה של פפה, אמר המאמן: "לא ראיתי מה היה שם, אז קשה לי לומר מה היה צריך לקרות". על המערך איתו עלה והשינויים שביצע במהלך המשחק הוסיף גווארדיולה: "המערך נשאר אותו הדבר, אבל עשינו כמה שינויים פנימיים ואני שמח שזה עבד".

גווארדיולה עקץ את ריאל כשאמר כי "קבוצה שזכתה 9 פעמים בגביע האלופות לא אמורה לוותר על משחק". גווארדיולה ניצל את הבמה גם כדי לחלק מחמאות לכוכבו מסי, על הצמד הגדול שכבש. "יש לנו מזל, חבריו לקבוצה והמאמנים, זאת לא הפעם הראשונה שמסי עושה את זה, יש לו את היכולת לבוא מול שניים, שלושה ואפילו ארבעה. אני רק יכול לומר שבגיל 23 הוא הפך לכובש השלישי בכל הזמנים של ברצלונה, זה אומר הכל".

ג'ראר פיקה, בלם בארסה, הוסיף: "אני שמח שניצחנו. רצינו לשחק כדורגל, הם לא רצו לעשות את זה למרות שהם שיחקו בבית. הם היו צריכים לתקוף כי הם שיחקו בבית, אבל הם לא שיחקו כדורגל. אני חושב שהכרטיס האדום היה מוצדק. זו הייתה עבירה גסה ולא היה ספק שזה שווה אדום. גם מרסלו היה צריך לקבל אדום אחרי עבירה על פדרו. כשאתה משחק כך, באופן נורמלי אתה תסיים עם 10 שחקנים".

אפלאי: "לא נגררנו לפרובוקציות שלהם"

איברהים אפלאי, שבישל את השער הראשון חמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, היה מאושר בסיום: "זו הרגשה פשוט מדהימה. אלה מסוג הדברים שאתה חולם עליהם מאז שאתה ילד. לעשות את ההבדל במשחק כה גדול בין שתי יריבות כאלה זה פשוט פנטסטי. זו הייתה פעולה אישית טובה. כולם יחד נתנו הופעה טובה. היינו טובים יותר עוד לפני ההרחקה של פפה והחזקנו יותר בכדור. לא נגררנו לפרובוקציות שלהם והשגנו תוצאה אדירה".

פדרו צינן את ההתלהבות וסירב לראות את ברצלונה בגמר האלופות: "אנחנו רחוקים 90 דקות מהגמר אבל אנחנו צריכים להיזהר. אנחנו בעמדה טובה, אבל יש משחק נוסף. אני עדיין מאוכזב אחרי ההפסד בגמר הגביע מכיוון שאנחנו נאבקים על כל התארים, אבל אנחנו במאבק על ליגת האלופות ונותרו עוד 90 דקות".

חאבייר מסצ'ראנו: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה של המשחק, אבל זה לא משנה דבר לגבי הגומלין. מחכה לנו משחק נוסף וריאל מדריד קבוצה חזקה מאוד שתעשה את המקסימום כדי לשנות את הדברים. זה יהיה משחק קשה בקאמפ נואו. ריאל מדריד יריבה נהדרת ואנחנו לא נוותר על המשחק הזה". על התקריות האלימות במהלך המשחק, הוא אמר: "אין לי מה להגיד על התקרית מכיוון שלא ראיתי אותה טוב. הדבר החשוב מבחינתי הוא שהיינו נאמנים לפילוסופיה שלנו. זה עושה אותי מאושר ואדם מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully