וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלדר: "מנצ'סטר יונייטד לא מפחידה אותנו"

בלם שאלקה אופטימי לקראת חצי גמר האלופות בשלישי: "הסגנון שלהם מתאים לנו יותר, אולי נתפוס אותם לא מוכנים"

בזמן שכל אירופה מלקקת את האצבעות לקראת חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לברצלונה, מי שיפתחו את שלב חצי הגמר ביום שלישי יהיו שאלקה ומנצ'סטר יונייטד, והקבוצה הגרמנית המפתיעה מסרבת להרים ידיים מראש לפני המשחק הראשון מול השדים האדומים אותו תארח בגלזרקירשן.

"כמובן שאנחנו מכירים את מנצ'סטר יונייטד היטב", אמר כריסטוף מצלדר. "אבל הם לא מפחידים אותנו. הסגנון שלהם מתאים לנו יותר, כי אם למשל היינו צריכים לשחק מול ברצלונה היה לנו הרבה יותר קשה כי היא שולטת בכדור הרבה ומריצה את היריבה ללא הפסקה".

הבלם הוותיק יודע שהמשימה העיקרית שלו ושל קבוצתו תהיה לנטרל את מספר 10 של אלכס פרגוסון. "המפתח הוא לעצור את ווין רוני. ראינו איך הוא ירד לקישור נגד צ'לסי ונצטרך למצוא דרך לסגור אותו בכל עמדה בה הוא ישחק. חשוב לנו לא לספוג במשחק הראשון בבית והוא הסכנה הכי גדולה שלנו בתחום הזה".

למרות האופטימיות, הבהיר מצלדר שהוא מודע ליחסי הכוחות בין הקבוצות: "ליונייטד יש ניסיון עצום בליגת האלופות בעשרים השנים האחרונות. יש להם שחקנים נהדרים והם הפייבוריטים הברורים. היתרון היחיד שלנו הוא שהם בטח כבר עסוקים במחשבה על מפגש עם ריאל או בארסה בגמר בוומבלי, כך שאולי נוכל לתפוס אותם לא מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully