וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער ניצחון דרמטי לתמיר כהן בניצחון על ארסנל

קשר בולטון נגח בתוספת הזמן את ה-1:2 של קבוצתו והקדיש את הרגע המרגש לאביו ז"ל. התותחנים יסיימו עוד עונה ללא תואר

כבר שבועות רבים שארסנל נמצאת תחת ההרגשה כי עדיין קיים סיכוי מסוים שהיא תסיים את העונה הנוכחית עם תואר אליפות מדהים. הערב (ראשון), עם זאת, גם האופטימיים שבאוהדי התותחנים כבר יכולים לנפנף לשלום לעונת 2010/2011, שעלולה להיזכר כמפוספסת למדי עבור המועדון הלונדוני. אחרי חמש תוצאות תיקו בששת המשחקים האחרונים הפסידה ארסנל 2:1 לבולטון בריבוק סטדיום, הפער ממנצ'סטר יונייטד נותר על תשע נקודות, וברשותכם, בואו נעבור לאיש הגדול של המשחק: תמיר כהן.

שחקן בולטון תמיר כהן חוגג שער ומקדיש אותו לאביו ז"ל. רויטרס
הרגע הגדול שלו העונה. כהן, החולצה והחברים/רויטרס

קשר נבחרת ישראל עלה כמחליף במקום דניאל סטארידג' בדקה ה-85, במצב של 1:1, במטרה לשמור על הנקודה. אלא שאז, ממש בדקה התשעים, עלה כהן נהדר לכדור קרן ולא הותיר לוויצ'יק שצ'סני שום סיכוי. נגיחה נהדרת מצאה את הרשת העליונה, וכהן הוריד את חולצתו וחשף גופיה עם תמונה של אביו, אבי, שהלך לעולמו לפני ארבעה וחצי חודשים. תוך מספר רגעים התקבצו חבריו של כהן לקבוצה סביבו, ותמכו בקשר הישראלי הדומע באחד הרגעים המרגשים בקריירה.

בחזרה למשחק. בולטון, שהושפלה 5:0 מול סטוק בחצי גמר הגביע בשבוע שעבר, היתה יותר מסוכנת בפתיחה, ובדקה ה-38 היא גם באה על שכרה לאחר שנגיחה של גארי קייהיל הורחקה מהקו על ידי סמיר נאסרי, אך את הריבאונד דאג דניאל סטארידג' לנגוח פנימה ולחגוג שער שביעי בתשעת המשחקים האחרונים. ססק פברגאס עוד הספיק לבעוט לקורה בדקה ה-43, ואז קיבלנו את רצף האירועים המשוגע של המשחק. יוהאן דג'ורו ספק-הכשיל את סטארידג' ברחבה בדקה ה-46, אלא שהפנדל של קווין דייויס הלך לאמצע, וויצ'יק שצ'סני הצליח להדוף מצוין עם הרגל. ארסנל יצאה קדימה, ושיתוף פעולה נהדר בין פברגאס ורובין ואן פרסי הוליד עבורה את השוויון בדקה ה-48, כשיושבי אצטדיון ריבוק התקשו להסדיר את נשימתם.

עד הסיום חיפשה ארסנל שער ניצחון יקר אך החמצה גדולה של נאסרי מנעה ממנה זאת, בעוד מהעבר השני הציל שצ'סני מספר פעמים, אך גם הוא לא היה יכול לנגיחה הנפלאה של תמיר כהן, ממש עם תחילת תוספת הזמן. בשבעה למות אביו, אמר כהן כי אבא שלו היה רוצה שיישאר באנגליה. אז בואו נניח רגע בצד את ארסנל - שתסיים עונה נוספת ללא תארים - ונריע לתמיר כהן. אבא שלו בוודאי היה גאה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully