וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו בוסקטס: "ריאל היא היריבה הכי גרועה עבורנו"

קשר ברצלונה חושש מהמפגשים בחצי גמר האלופות: "הם מכירים אותנו, צריך לשנות גישה ולשחק זהיר". מקסוול בספק

לאחר ששניים מתוך ארבעת משחקי הקלאסיקו הגדולים של ספרד כבר הסתיימו, נותרו ברצלונה וריאל מדריד להיאבק פעמיים נוספות עד תום העונה - בחצי גמר ליגת האלופות. המפגש הראשון בין השתיים ייערך בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי הקרוב, ומי שעשוי לצפות בו בטלוויזיה בלבד הוא המגן הברזילאי של אלופת ספרד, מקסוול.

המגן נפצע במפשעה בניצחון 0:2 של ברצלונה על אוסאסונה ביום שבת האחרון, ומהמועדון נמסר כי לאחר בדיקת MRI התברר כי הוא סובל ממתיחה שעשויה להשבית אותו מהמשחק המרתק. מדובר בחדשות רעות במיוחד לברצלונה, שכן שני המגנים השמאליים הנוספים של הקבוצה, אריק אבידל ואדריאנו, פצועים גם כן וככל הנראה לא ישחקו. שחקן נוסף שנמצא בספק גדול להתמודדות ביום רביעי הוא גבי מיליטו, שגם כן נפצע ביום במשחק הליגה האחרון מול אוסאסונה.

מי שבהחלט בריא, ובהחלט נחוש לקראת הקלאסיקו המתקרב הוא סרחיו בוסקטס, שנתן היום הרבה כבוד לבלאנקוס ממדריד. "ריאל מדריד קבוצה מצוינת, אולי היריבה הכי גרועה עבורנו בשלב הזה של העונה, כי הם מכירים אותנו, יש להם מאמן מצוין ובין המועדונים קיימת יריבות גדולה", אמר הקשר האחורי, שמאמין כי בניגוד ל-1:1 במסגרת הליגה וההפסד 1:0 לריאל בגמר גביע המלך, הפעם ברצלונה צריכה להגיע בגישה אחרת למשחק.

"אנחנו צריכים לשנות את המנטליות שלנו, כי חצאי גמר של ליגת האלופות הם משחקים מאוד קשים", אמר בוסקטס. "המשחקים האלה לא נמשכים 90 דקות, אלא 180, ועלינו להיות מאוד זהירים, לעבוד קשה ולקחת צעד חשוב קדימה. אנחנו צריכים להשתפר, אבל הקבוצה שלנו טובה וחשוב שנשמור על הפילוסופיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully