וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "כדורגל התקפי זו הדרך היחידה שאני מכיר"

מאמן ברצלונה עונה למבקרים: "לא אשנה את הפילוסופיה של המועדון", ופונה לשחקנים: "מי שמרחם על עצמו, שיעלה ליציע"

פפ גווארדיולה אולי לא רגיל לזה, אבל בימים האחרונים הוא נתון ללא מעט ביקורת. שני משחקי הקלאסיקו בליגה (1:1) ובגביע המלך (0:1 לריאל אחרי הארכה) עמדו בסימן עליונות טקטית של ז'וזה מוריניו. בעוד מאמן ריאל שלף לא מעט שפנים והפתיע את ברצלונה עם משחק סופר אגרסיבי, גווארדיולה מצא עצמו נאלץ להגן על שיטת המשחק שזכתה בעבר לכל כך הרבה שבחים.

"הסגנון שלנו הפך לתירוץ לכך שהפסדנו בגמר", אמר גווארדיולה במסיבת עיתונאים. "אם מנצחים או מפסידים, הסגנון לא ישתנה. כדורגל התקפי זו הדרך היחידה שאני מכיר. זאת הפילוסופיה של המועדון שלנו ואני לא מתכוון לשנות את זה. נלך לתקוף ולנסות לכבוש בברנבאו", אמר המאמן הקלטאני לקראת חצי גמר ליגת האלופות ביום רביעי.

גווארדיולה הגיע טעון מאוד וכשנשאל האם עונה שתסתיים "רק" באליפות תיחשב כישלון, ענה בציניות: "זה יהיה אסון, כישלון. נצטרך להחליף את הנשיא, המאמן ואת כל השחקנים". בהמשך הוסיף: "אנחנו מתמודדים עם ההצלחה של השנים האחרונות. אני אשמח גם אם נזכה רק באליפות, אבל אם האוהדים יהיו עצובים, מה אני יכול לעשות?".

לקראת משחק הליגה הקרוב מול אוסאסונה אמר המאמן: "השחקנים צריכים להתאושש כי זה תפקידם. אם הם כועסים או עצובים, הם צריכים לרוץ יותר וכך הם יתגברו על זה מהר יותר. מי שמרחם על עצמו, יכול לשבת ביציע. בספורט, מפסידים יותר משמנצחים. אני לא פסיכולוג, רק אחד ששיחק כדורגל וכרגע הוא מאמן, זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully